folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Yerel Ağ Bağlantısı Sorunu



Yerel Ağ Bağlantısı Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Hocalar

    Tek portlu bir modem vardı buna hub takıp 3 bilgisayara bu modemdeki bağlantıyı böldük arkaşla dedik lan dan oyunlar oynuyalım internet kafedeki gibi half-life vb vb fakat bilgisayarlar birbirini görmüyor yerel ağ bağlantısına tıkladığımızda Çalışma grubu bilgisayarlarını göster diyincede bir şey gözükmüyor  ikimizdede xp pro kurulu ama komut isteminden baktığımızda ikimizede ip atanmış aynı ağdan benimki 192.168.2.4 onun kisi 192.168.2.5 sizce sorun nerededir?


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fotografci
    DarkSkull
    DarkSkull's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Aralık/2008
    Erkek
    Çalışma gruplarınız aynı mı ki? Çalışma grubu bilgisayarını göster dedikten sonra bir üst klasöre çık bak orada başka gruplar var mı. Hepsinin çalışma grubunu aynı yapın. Hub mı switch mi taktınız. Millet hub ne switch ne bilmiyor ikisini de aynı şey sanıyor o yüzden sordum. Hub pek kullanılmıyor artık.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek
    Çalışma grup adını aynı yaptığında problem devam ederse hamachi kur boşuna uğraşmadan oyna oyununu derim.

    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Arkadaşta duruyor pek bakma fırsatım olmadı 8 li hub dedi bana 

    çalışma grubu bilgisayarlarını göster diyince Ev-Aği Erişilemez kullanma izniniz olmayabilir cart curt diye hata veriyor


    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bortecine357
    bortecine357's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    şimdi  hocam önce göremediğin bilgisayarın bilgisayarımdan özellikler diyosun ve bilgisayar adını tıklıyosun onu öğreniyosun sonra çalıştıra gelip \\bilgisayar adını yazıp enter  yapıp bilgisayarım paylaşımda olan dosyaları görüyosun çalışma grubundanda çalışma grubunu görebilirsin ancak ağ paylaşımında bi sorun yoksa tabi önce güvenlik duvarlarını kaldırın deneyin

    SAHİPSİZ VATANIN BATMASI HAKTIR SEN SAHİP OLURSAN BU VATAN BATMAYACAKTIR
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptanMagaraAdami
    KaptanMagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2009
    Erkek

    SeRDaR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Hocalar

    Tek portlu bir modem vardı buna hub takıp 3 bilgisayara bu modemdeki bağlantıyı böldük arkaşla dedik lan dan oyunlar oynuyalım internet kafedeki gibi half-life vb vb fakat bilgisayarlar birbirini görmüyor yerel ağ bağlantısına tıkladığımızda Çalışma grubu bilgisayarlarını göster diyincede bir şey gözükmüyor  ikimizdede xp pro kurulu ama komut isteminden baktığımızda ikimizede ip atanmış aynı ağdan benimki 192.168.2.4 onun kisi 192.168.2.5 sizce sorun nerededir?


    -----------------------------

    Ağ üzerinden oyun oynarken Windows'un dosya paylaşımı vs. kullanılmaz. Bilgisayarların birbirlerine erişebildiklerini test etmek için Başlat->Çalıştır->"cmd" yazıp çalıştır'a tıklayın. Komut satırında "ping 192.168.2.5" yazıp enter'a basın. Eğer tüm paketler gönderildi diyorsa zaten bir sorun yok; aksi takdirde

    1) firewall aktif mi?

    2)alt ağ maskeleri aynı mı? (255.255.255.0)

    bunları bi' kontrol edebilirsiniz. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    Hocam ilk yapacağın Bilgisayarım sağ tık , Özellıkler , Bilgisayar adı , Değiştir e gelip oradan grup adlarının aynı olmasını sağlamak ve reset atmak. Sonra Ağ bağlantılarımı Sağ tık , Özellikler, Acılan pencerede cıkan yerel ağ bağlantısını sağ tıkla özellikler , acılan pencerede "Yükle" butonunu tıkla gene acılan pencerede "Hizmet" i tıkla ve "Ekle" işlem bıttıkden sonra resetle. Bunu butun bılgısayarlara uygula sorun kalacagını sanmıyorum (Not: Bunu her zaman uyguluyorum herzaman sorun cozuluyor) adresle oynamana falan gerek kalmıyor
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    cyrpt bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hocam ilk yapacağın Bilgisayarım sağ tık , Özellıkler , Bilgisayar adı , Değiştir e gelip oradan grup adlarının aynı olmasını sağlamak ve reset atmak. Sonra Ağ bağlantılarımı Sağ tık , Özellikler, Acılan pencerede cıkan yerel ağ bağlantısını sağ tıkla özellikler , acılan pencerede "Yükle" butonunu tıkla gene acılan pencerede "Hizmet" i tıkla ve "Ekle" işlem bıttıkden sonra resetle. Bunu butun bılgısayarlara uygula sorun kalacagını sanmıyorum (Not: Bunu her zaman uyguluyorum herzaman sorun cozuluyor) adresle oynamana falan gerek kalmıyor
    -----------------------------

    Sağolasın Hocam sorun halloldu Az önce half life kapıştık arkadaşla :)

    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
Toplam Hit: 1939 Toplam Mesaj: 8