Yeşil Karta Hücum- Amerika
-
Site yeşil kartın resmi amerikan sitesidir.
Tamamen ücretsizdir.
http://www.dvlottery.state.gov/application.aspx
http://www.dvlottery.state.gov -
Başvuru Parası yok yani öylemı?
-
-
Sabah akşam sövdüğüm Yere gitmektense Ülkemde Kalır Aç Ölürüm..
-
çıksa ve hemen kullanmasak belli bi süresi varmı acaba.yani kaç yıl köşede yatarı var bu kartın.sınırsızsa ii.bilen varmı.
-
ciktiktan sonra hemen islemlere baslaman gerekiyor. yaklasik 1 sene icinde islemler bitiyor amerikaya yerlesiyorsun. ve 2 senelik gecici yesil kartin oluyor. 2. senenin soununda yeniliyorsun ve kalici yesil kartin oluyor. Bu kalici karti her 10 senede bir yenilemen gerekiyor ancak. Ilk yesil kartini aldiktan sonra vatandaslik basvurusu hakkin var onu kullanirsan vatandas oluyorsun ve yenilemekle ugrasmiyorsun.
-
alacakaranlik bunu yazdı:
-----------------------------Sabah akşam sövdüğüm Yere gitmektense Ülkemde Kalır Aç Ölürüm..
-----------------------------
Dogru soze ne denir.....
Soyle kendi vataninizdan bir kac sene ayri kalin.....
Ahhh ahh kosun amerikada yagiyor, sakin gec kalmayin.....
-
mtz bunu yazdı:
-----------------------------
ciktiktan sonra hemen islemlere baslaman gerekiyor. yaklasik 1 sene icinde islemler bitiyor amerikaya yerlesiyorsun. ve 2 senelik gecici yesil kartin oluyor. 2. senenin soununda yeniliyorsun ve kalici yesil kartin oluyor. Bu kalici karti her 10 senede bir yenilemen gerekiyor ancak. Ilk yesil kartini aldiktan sonra vatandaslik basvurusu hakkin var onu kullanirsan vatandas oluyorsun ve yenilemekle ugrasmiyorsun.
-----------------------------"Ilk yesil kartini aldiktan sonra vatandaslik basvurusu hakkin var" --> Böyle bi hakmı tanınıyor ?
-
yanlis yazmisim,
o "Ilk yesil kartini aldiktan 5 sene sonra vatandaslik basvurusu hakkin var" olucak.
-
almak lazım bana göre
-
Arkadaşlar Ben Yıllar Önce Başvuruda Bulunmuştum 40TL ye 5 Yıllık almıştık. Size Tavsiyem. Altını Çizerek Söylüyorum "KESİNLİKLE ALMAYIN" Paranıza Yazık.
Bütün Bilgilerinizi Vererek Kayıt Oluyorsunuz Ama Hiçbirzaman Çekilişten Benim Haberim Olmadı. Hiçbirzaman Mail Atıpta Kazandınız Veya Kaybettiniz Denmedi.. Kesinlikle Tasiye Etmiyorum. Katılım Fiyatı 1 TL Bile Olsa Zırnık Vermem Artık...

