folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Yeşil Karta Hücum- Amerika



Yeşil Karta Hücum- Amerika

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek

     

    Site yeşil kartın resmi amerikan sitesidir.

    Tamamen ücretsizdir.

     

     

    http://www.dvlottery.state.gov/application.aspx

     

    http://www.dvlottery.state.gov

     


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LNAU
    LNAU's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2008
    Erkek
    Başvuru Parası yok yani öylemı?

    Yakında Güncelenecektır...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ran
    ran's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2007
    Erkek

    resmi wep sitesi hayırlı olsun .

    özellikle fotografa dikkat edin .

     


    Bilmem kaçıncı galaksiden gelen gama ışınlarına maruz kalmak için Pipimizi açıkta tutup UFO konmasını bekledik
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alacakaranlik
    alacakaranlik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    Sabah akşam sövdüğüm Yere gitmektense Ülkemde Kalır Aç Ölürüm..


    eskilerden kim kaldı..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    m_cey
    m_cey's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek
    çıksa ve hemen kullanmasak belli bi süresi varmı acaba.yani kaç yıl köşede yatarı var bu kartın.sınırsızsa ii.bilen varmı.

    Kuşkudan,karanlıktan çıkıp günün doğuşuna kılıcımı çekip geldim güneşte şarkı söyleyerek. Umudun bittiği kalplerin kırıldığı yere sürdüm atımı: Gazaba,yıkıma ve kızıl bir guruba vardım şimdi!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mtz
    mtz's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    ciktiktan sonra hemen islemlere baslaman gerekiyor. yaklasik 1 sene icinde islemler bitiyor amerikaya yerlesiyorsun. ve 2 senelik gecici yesil kartin oluyor. 2. senenin soununda yeniliyorsun ve kalici yesil kartin oluyor. Bu kalici karti her 10 senede bir yenilemen gerekiyor ancak. Ilk yesil kartini aldiktan sonra vatandaslik basvurusu hakkin var onu kullanirsan vatandas oluyorsun ve yenilemekle ugrasmiyorsun.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tekuna
    tekuna's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2008
    Erkek
    alacakaranlik bunu yazdı:
    -----------------------------

    Sabah akşam sövdüğüm Yere gitmektense Ülkemde Kalır Aç Ölürüm..


    -----------------------------


    Dogru soze ne denir.....

    Soyle kendi vataninizdan bir kac sene ayri kalin.....
    Ahhh ahh kosun amerikada yagiyor, sakin gec kalmayin.....

    Türk Genci; Devrimlerin ve Cumhuriyetin sahibi ve bekçisidir....
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    mtz bunu yazdı:
    -----------------------------
    ciktiktan sonra hemen islemlere baslaman gerekiyor. yaklasik 1 sene icinde islemler bitiyor amerikaya yerlesiyorsun. ve 2 senelik gecici yesil kartin oluyor. 2. senenin soununda yeniliyorsun ve kalici yesil kartin oluyor. Bu kalici karti her 10 senede bir yenilemen gerekiyor ancak. Ilk yesil kartini aldiktan sonra vatandaslik basvurusu hakkin var onu kullanirsan vatandas oluyorsun ve yenilemekle ugrasmiyorsun.
    -----------------------------

    "Ilk yesil kartini aldiktan sonra vatandaslik basvurusu hakkin var" --> Böyle bi hakmı tanınıyor ?

     

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mtz
    mtz's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    yanlis yazmisim,

    "Ilk yesil kartini aldiktan 5 sene sonra vatandaslik basvurusu hakkin var" olucak.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Toma2Gm
    Toma2Gm's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Haziran/2007
    Erkek
    almak lazım bana göre

    Profile Tıkla Anlarsın?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    slmarlq
    slmarlq's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek

    Arkadaşlar Ben Yıllar Önce Başvuruda Bulunmuştum 40TL ye 5 Yıllık almıştık. Size Tavsiyem. Altını Çizerek Söylüyorum "KESİNLİKLE ALMAYIN" Paranıza Yazık.

    Bütün Bilgilerinizi Vererek Kayıt Oluyorsunuz Ama Hiçbirzaman Çekilişten Benim Haberim Olmadı. Hiçbirzaman Mail Atıpta Kazandınız Veya Kaybettiniz Denmedi..  Kesinlikle Tasiye Etmiyorum. Katılım Fiyatı 1 TL Bile Olsa Zırnık Vermem Artık...


    Bu zamanda en çok azraile güveneceksin.En azından niyeti belli...
Toplam Hit: 2272 Toplam Mesaj: 11