folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Yetersiz Ön Bellek Hatasini Pc Reset



Yetersiz Ön Bellek Hatasini Pc Reset

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    bilgisayar acildidiginda yetersiz on bellek diyor nasil duzeli r

    Koyun gibisin kardesim, gocuklu celep kaldirinca sopasini sürüye katiliverirsin hemen ve adeta magrur, kosarsin salhaneye. Dünyanin en tuhaf mahlukusun yani, hani su derya icre olup deryayi bilmiyen baliktan da tuhaf. Ve bu dünyada, bu zulüm senin sayende. Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eger ve hala sarabimizi vermek için üzüm gibi eziliyorsak kabahat senin, -demege de dilim varmiyor ama- kabahatin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WALLACEs
    WALLACEs's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    çalıştır -msconfig-başlangıç ordan gereksiz olanları kaldır. pc ni yeniden bashlat. belki olabilir.


    TBT'ye Mescit istiyoruz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadas sanirim ondan oldu belki de deildir bi deniyim ..baska cozum bilen varsa soyleyebilirmi yoksa pc format atmak zorunda kalcem..ha bir de 145 baglantisi nasil olusturuyoz xpde?

    Koyun gibisin kardesim, gocuklu celep kaldirinca sopasini sürüye katiliverirsin hemen ve adeta magrur, kosarsin salhaneye. Dünyanin en tuhaf mahlukusun yani, hani su derya icre olup deryayi bilmiyen baliktan da tuhaf. Ve bu dünyada, bu zulüm senin sayende. Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eger ve hala sarabimizi vermek için üzüm gibi eziliyorsak kabahat senin, -demege de dilim varmiyor ama- kabahatin
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek





    yanlış anlamadıysam şunu bir dene.. Bilgisayarıma sağ tıkla özelliklere gir,Gelişmiş sekmesini tıkla.Performans kısmında ki ayarları tıkla bir göz at,kafanı bozan şey varsa değiştir.İstediğin ayarda sanal belleği değiştirebilirsin.145 dediğin 146 olmasın ayrıca dial-up bağlantısını mı diyorsun.Normal v.90, v.92 modemlerle bağlantı yani eski bağlanma.Çevirmeli bağlantı kuracacaksın o zaman.Internet explorer ı sağ tıkla özelliklere gir.Orda bağlantılar var.Oralara bak iştee


    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    systemmechanic kur pc ne registry ve açılışı temizle bi güzel www.iolo.com

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Rmk
    Rmk's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek
    arkadaslar sagolun problem tv kartının yanlış setupunu yüklememden kaynaklanıor neyse sizlere kolay gelsin..

    Koyun gibisin kardesim, gocuklu celep kaldirinca sopasini sürüye katiliverirsin hemen ve adeta magrur, kosarsin salhaneye. Dünyanin en tuhaf mahlukusun yani, hani su derya icre olup deryayi bilmiyen baliktan da tuhaf. Ve bu dünyada, bu zulüm senin sayende. Ve açsak, yorgunsak, alkan içindeysek eger ve hala sarabimizi vermek için üzüm gibi eziliyorsak kabahat senin, -demege de dilim varmiyor ama- kabahatin
Toplam Hit: 1548 Toplam Mesaj: 6