Yetersiz Ön Bellek Hatasini Pc Reset
-
bilgisayar acildidiginda yetersiz on bellek diyor nasil duzeli r
-
çalıştır -msconfig-başlangıç ordan gereksiz olanları kaldır. pc ni yeniden bashlat. belki olabilir.
-
arkadas sanirim ondan oldu belki de deildir bi deniyim ..baska cozum bilen varsa soyleyebilirmi yoksa pc format atmak zorunda kalcem..ha bir de 145 baglantisi nasil olusturuyoz xpde?
-
yanlış anlamadıysam şunu bir dene.. Bilgisayarıma sağ tıkla özelliklere gir,Gelişmiş sekmesini tıkla.Performans kısmında ki ayarları tıkla bir göz at,kafanı bozan şey varsa değiştir.İstediğin ayarda sanal belleği değiştirebilirsin.145 dediğin 146 olmasın ayrıca dial-up bağlantısını mı diyorsun.Normal v.90, v.92 modemlerle bağlantı yani eski bağlanma.Çevirmeli bağlantı kuracacaksın o zaman.Internet explorer ı sağ tıkla özelliklere gir.Orda bağlantılar var.Oralara bak iştee -
systemmechanic kur pc ne registry ve açılışı temizle bi güzel www.iolo.com
-
arkadaslar sagolun problem tv kartının yanlış setupunu yüklememden kaynaklanıor neyse sizlere kolay gelsin..
Toplam Hit: 1548 Toplam Mesaj: 6
