YGS 2011
-
gençler ben ygs ye giricem açıköğretim olucak sadece ama sınava en son tea 2004 te girdim şimdi ben okula gidip müracaat mı edicem ? ki yarında sonmuş amk :S 1 soru daha açıköğretime giricem diyorum ya açıköğretimin bütün bölümlerine müracaat edebiliyormuyum bilen ?
-
Bir kere müracaat ettim bu sene de girerim düşüncen olmasın. :) Gidip paşalar gibi müracaat edicen tabii boş bir okul bulursan. :) Diğer sorunu başvuru merkezinde ki elemana sor :)
-
once vakifbanka 35 tl bayilacaksin. Ygs icin de onlar anlar. Kimligin ile hallediyor. Sonra git bi okula. Kaydini yaptir. Yarin sabah erken git. Yigilma olabilir. Acikogretim ise her bölüm sinirsiz degil. Adalet kontenjanli mesela. İktisat, kamu yonetimi vs vs sinirsizdi sanirim.
-
bence ygs başvuruları uzatılacak ama sen yinede işini sağlama al
-
başvuruların uzatılmayacağı sölenmiş kesin diolar her seneki gibi :D ben okulu sormam gidip müracaattı eskisi gibimi deyü. ayrıyetten nie 35 lira yatırayım açıköğretim için sadece 10 tl yatırmamız yeterli değilmi burda öle dior ?
-
35 lira ygs başvur ücreti
-
ArmadA bunu yazdı:
-----------------------------
başvuruların uzatılmayacağı sölenmiş kesin diolar her seneki gibi :D ben okulu sormam gidip müracaattı eskisi gibimi deyü. ayrıyetten nie 35 lira yatırayım açıköğretim için sadece 10 tl yatırmamız yeterli değilmi burda öle dior ?
-----------------------------10 lira sınavsız geçiş 35 yatıracan bildiğim ama, ayrıca nerde öyle diyor??
-
rebellisch bunu yazdı:
-----------------------------
ArmadA bunu yazdı:
-----------------------------
başvuruların uzatılmayacağı sölenmiş kesin diolar her seneki gibi :D ben okulu sormam gidip müracaattı eskisi gibimi deyü. ayrıyetten nie 35 lira yatırayım açıköğretim için sadece 10 tl yatırmamız yeterli değilmi burda öle dior ?
-----------------------------10 lira sınavsız geçiş 35 yatıracan bildiğim ama, ayrıca nerde öyle diyor??
-----------------------------meslek liseleri için geçerliymiş o yaw. getti 35 kağıt :S
