Ygs Tedbirleri (Tel Taç Toka)
-
arkadaşlar benim saç uzun ama tam bağlanmıyor (Nihat gencinki kadar modelde aynı) 2-3 cm ile kaybediyorum b undan dolayıda taç toka[tel(metal)] kullanıyorum ders çalışırken filan şimdi sınavda metal hiçbirşey almayacaz diyorlar ama imkansız ayakkabıda olsun trikoda olsun metal muhakkak olur bu tel Taç tokayı alırlar mı kesin bilgisi olan varmı acaba babası arkadaşı kendisi polis olan belki bilir NOT: niye plastik almıyorsun diyecek olursanız bulamadım valla büyük boy hep5-6 yaşındaki küçük kızlara göre var :S bandana ilede rahat olmuyor
-
Git 6 numaraya vurdur rahatlarsın.
-
Aç gitsin hocam savura savura gir :F
-
Hazır konusu açılmışken bende sorayım, bu sınavda sakal sorun oluyor mu, öyle hacı hoca sakalı değil ama yaklaşık 6-7 cm keçi sakal var.
-
insanların aklına böyle şeyler geliyor işte adamların yüzünden.
hacı siz işi garantiye alın ne olacağı belli olmaz walla.
-
Beyler saç hadi neyse ama sakalı kesin bence..ben öyle yapıcam..Çünkü adamlar gıcıklık yapıcak neden arıyorlar sınava 15 dk kala sana git traş ol der kalırsın öyle..Ama saça bişey diyemezler ozaman kızlarda kestirmeli .) Ama hocam 5-6 yasındaki kızlar takıyor diyorsunda mecbursun onlardan almaya yoksa bi aksilik olur giremezsen sınava daha kötü olur..Sınavda adamlar ne derse yapcak durumda olmalıyız yani adam domal dese .... .) TUS sınavında ki olayı duymuşsunuzdur..Adamı küçük abdesti gelmiş,wc ye göndermemişler adamda napsın önemli bi sınav ve rahat çözmesi gerek,koyvermiş altına .)
-
Poet bunu yazdı:
-----------------------------Beyler saç hadi neyse ama sakalı kesin bence..ben öyle yapıcam..Çünkü adamlar gıcıklık yapıcak neden arıyorlar sınava 15 dk kala sana git traş ol der kalırsın öyle..Ama saça bişey diyemezler ozaman kızlarda kestirmeli .) Ama hocam 5-6 yasındaki kızlar takıyor diyorsunda mecbursun onlardan almaya yoksa bi aksilik olur giremezsen sınava daha kötü olur..Sınavda adamlar ne derse yapcak durumda olmalıyız yani adam domal dese .... .) TUS sınavında ki olayı duymuşsunuzdur..Adamı küçük abdesti gelmiş,wc ye göndermemişler adamda napsın önemli bi sınav ve rahat çözmesi gerek,koyvermiş altına .)
-----------------------------
yok baba kız tokası filan diye demiyorum küçük boy olmuyo kafama. düzensiz sistemle düzenli ilişkiye girmek istiyom aq./ tarz yaptık sakal makal onuda kesecez/ açmamamdaki amaç kendim rahat edemiyom görümün önüne gelince -
Lostok bunu yazdı:
-----------------------------
yok baba kız tokası filan diye demiyorum küçük boy olmuyo kafama. düzensiz sistemle düzenli ilişkiye girmek istiyom aq./ tarz yaptık sakal makal onuda kesecez/ açmamamdaki amaç kendim rahat edemiyom görümün önüne gelince
-----------------------------Anladım hacım..İşte düzensiz sistem adama bildiğin tecavüz ediyor..Sınav için yapmadık şey bırakmıyor aq sınava gircen 1 sene çalış çalış adam sana sakalını kes,saçını kes diyor ne alaka yani,saç sakal olnca g*tne mi batıyorda milletin saçıyla sakalıyla uğraşıyorsun..Anlaşılacak şeyler değil bunlar
