Yht Bilet

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    yht sitesinden bilet almıştım ama gidemiycem. o pnr numarasını başkasına versem o gidebilir mi sadece o numarayla ? isime falan bakıyorlar mı ?


    black implies white, self implies other, life implies death.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    senden başkası uçamaz. Hatta sen isminde 2 tane harfi yanlış girmişsen bile uçamazsın. (Özellikle soyad)

    Bir başkası o bileti kullanamaz yani.

    Peki sen ne yapabiirsin. Eğer promosyon bir bilet değilse ekstra ödeme yaparak bileti açığa aldırabilirsin.

    Geri iadede edebiliyorsun ama promosyon bilette edemiyorsun. Aslında promosyon biletinde geri iadesi oluyor ama 3 liramı 5 liramı ne yurt içi için uğraşmaya değmiyor.

    Yani Soğuk su içmek lazım.

    Geçmiş olsun.


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    Erdem bunu yazdı

    senden başkası uçamaz. Hatta sen isminde 2 tane harfi yanlış girmişsen bile uçamazsın. (Özellikle soyad)

    Bir başkası o bileti kullanamaz yani.

    Peki sen ne yapabiirsin. Eğer promosyon bir bilet değilse ekstra ödeme yaparak bileti açığa aldırabilirsin.

    Geri iadede edebiliyorsun ama promosyon bilette edemiyorsun. Aslında promosyon biletinde geri iadesi oluyor ama 3 liramı 5 liramı ne yurt içi için uğraşmaya değmiyor.

    Yani Soğuk su içmek lazım.

    Geçmiş olsun.

    Yht ucak mi tren mi anlamadim ya :D


    T.C Anayasası Madde 26 : Herkes, düşünce ve kanaatlerini söz, yazı, resim veya başka yollarla tek başına veya toplu olarak açıklama ve yayma hakkına sahiptir. Bu hürriyet resmi makamların müdahalesi olmaksızın haber veya fikir almak ya da vermek serbestliğini de kapsar. Bu fıkra hükmü, radyo, televizyon, sinema veya benzeri yollarla yapılan yayımların izin sistemine bağlanmasına engel değildir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArduouS
    ArduouS's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    Erdem bunu yazdı

    senden başkası uçamaz. Hatta sen isminde 2 tane harfi yanlış girmişsen bile uçamazsın. (Özellikle soyad)

    Bir başkası o bileti kullanamaz yani.

    Peki sen ne yapabiirsin. Eğer promosyon bir bilet değilse ekstra ödeme yaparak bileti açığa aldırabilirsin.

    Geri iadede edebiliyorsun ama promosyon bilette edemiyorsun. Aslında promosyon biletinde geri iadesi oluyor ama 3 liramı 5 liramı ne yurt içi için uğraşmaya değmiyor.

    Yani Soğuk su içmek lazım.

    Geçmiş olsun.

    uyu abi sen :) geç oldu yüksek hızlı tren yht

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    Yok hocam yht trene alım yaparken daha istasyonda tek tek kontrol ediyorlar cinsiyetin bile uymasa alınmazsın 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    Vala gecenin bu saatinde hiç aklıma gelmedi :)) 

    Yazım yanlışı var sandım....

    UpsSsss :))

    Erdem tarafından 27/Ara/14 02:37 tarihinde düzenlenmiştir

    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XanTos
    XanTos's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2007
    Erkek

    Bilet indirimli değilse kimlik sormuyorlar diye biliyorum. Haftada en az 2 kez biniyorum ve hiç kimlik sormadılar fakat riske girmeye değer mi bilemiyorum.

     

    Edit : pnr numarası ile binmek isteyene çoğu zaman soyisim soruyorlar. Ellerindeki cihaza pnr girmektense, soyismin 1-2 harfini girince listeden otomatik çıkıyor soyisim. Eğer yaygın bir soyisim kullanıyorsanız bir ihtimal kimlik isteyebilirler.

    XanTos tarafından 27/Ara/14 01:47 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurulmac11
    nurulmac11's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2012
    Erkek

    30.12.2014  19:40 ankara-pendik 

    ben bana gelen mesajı gösterip bileti alıyordum.alacak olana da mesajı atarım onla gişeden bileti alır onla giriş yapar trene sorun çıkmaz tahmnimce. 5 6 defa falan kullandım yhtyi de hiç kimlik sorulduğuna denk gelmedim.

    25 liraya satıyorum. enpara/işbank

    (yasaksa modlar konuyu gizli yapabilir)

    nurulmac11 tarafından 27/Ara/14 06:22 tarihinde düzenlenmiştir

    black implies white, self implies other, life implies death.
Toplam Hit: 869 Toplam Mesaj: 8