Yht Bilet
-
yht sitesinden bilet almıştım ama gidemiycem. o pnr numarasını başkasına versem o gidebilir mi sadece o numarayla ? isime falan bakıyorlar mı ?
-
senden başkası uçamaz. Hatta sen isminde 2 tane harfi yanlış girmişsen bile uçamazsın. (Özellikle soyad)
Bir başkası o bileti kullanamaz yani.
Peki sen ne yapabiirsin. Eğer promosyon bir bilet değilse ekstra ödeme yaparak bileti açığa aldırabilirsin.
Geri iadede edebiliyorsun ama promosyon bilette edemiyorsun. Aslında promosyon biletinde geri iadesi oluyor ama 3 liramı 5 liramı ne yurt içi için uğraşmaya değmiyor.
Yani Soğuk su içmek lazım.
Geçmiş olsun.
-
Erdem bunu yazdı
senden başkası uçamaz. Hatta sen isminde 2 tane harfi yanlış girmişsen bile uçamazsın. (Özellikle soyad)
Bir başkası o bileti kullanamaz yani.
Peki sen ne yapabiirsin. Eğer promosyon bir bilet değilse ekstra ödeme yaparak bileti açığa aldırabilirsin.
Geri iadede edebiliyorsun ama promosyon bilette edemiyorsun. Aslında promosyon biletinde geri iadesi oluyor ama 3 liramı 5 liramı ne yurt içi için uğraşmaya değmiyor.
Yani Soğuk su içmek lazım.
Geçmiş olsun.
Yht ucak mi tren mi anlamadim ya :D
-
Erdem bunu yazdı
senden başkası uçamaz. Hatta sen isminde 2 tane harfi yanlış girmişsen bile uçamazsın. (Özellikle soyad)
Bir başkası o bileti kullanamaz yani.
Peki sen ne yapabiirsin. Eğer promosyon bir bilet değilse ekstra ödeme yaparak bileti açığa aldırabilirsin.
Geri iadede edebiliyorsun ama promosyon bilette edemiyorsun. Aslında promosyon biletinde geri iadesi oluyor ama 3 liramı 5 liramı ne yurt içi için uğraşmaya değmiyor.
Yani Soğuk su içmek lazım.
Geçmiş olsun.
uyu abi sen :) geç oldu yüksek hızlı tren yht
-
Yok hocam yht trene alım yaparken daha istasyonda tek tek kontrol ediyorlar cinsiyetin bile uymasa alınmazsın
-
Vala gecenin bu saatinde hiç aklıma gelmedi :))
Yazım yanlışı var sandım....
UpsSsss :))
Erdem tarafından 27/Ara/14 02:37 tarihinde düzenlenmiştir -
Bilet indirimli değilse kimlik sormuyorlar diye biliyorum. Haftada en az 2 kez biniyorum ve hiç kimlik sormadılar fakat riske girmeye değer mi bilemiyorum.
Edit : pnr numarası ile binmek isteyene çoğu zaman soyisim soruyorlar. Ellerindeki cihaza pnr girmektense, soyismin 1-2 harfini girince listeden otomatik çıkıyor soyisim. Eğer yaygın bir soyisim kullanıyorsanız bir ihtimal kimlik isteyebilirler.
XanTos tarafından 27/Ara/14 01:47 tarihinde düzenlenmiştir -
30.12.2014 19:40 ankara-pendik
ben bana gelen mesajı gösterip bileti alıyordum.alacak olana da mesajı atarım onla gişeden bileti alır onla giriş yapar trene sorun çıkmaz tahmnimce. 5 6 defa falan kullandım yhtyi de hiç kimlik sorulduğuna denk gelmedim.
25 liraya satıyorum. enpara/işbank
(yasaksa modlar konuyu gizli yapabilir)
nurulmac11 tarafından 27/Ara/14 06:22 tarihinde düzenlenmiştir
