Yılbaşı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HorbaDor
    HorbaDor's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2010
    Erkek

    Arkadaşlar yılbaşını evde geçiriyoruz...Güzel film tavsiyeleriniz varsa yazabilir misiniz... Aksiyon ve komedi tercihimizdir :)

    hadi bakalım müritler ...


    Ha Ha!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dyrnade
    dyrnade's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Temmuz/2009
    Erkek

    The Losers , American Gangster -> aksiyon

    Little Man , SuperBad -> Komedi

    Dawn of Dead -> Korku :P

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HorbaDor
    HorbaDor's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2010
    Erkek

    dyrnade bunu yazdı:
    -----------------------------

    The Losers , American Gangster -> aksiyon

    Little Man , SuperBad -> Komedi

    Dawn of Dead -> Korku :P


    -----------------------------

    eyvallah hoca :) kimsenin bu gece evde kaldığı yok heralde . kimse cevap yazmıyor :D tşkkrler


    Ha Ha!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreampark87
    dreampark87's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    Ben de evde takılacam ''The Door's'' u izle derim. Bulabilirsen :)


    Zifir:10 mg nikotin:0.8 mg karbon monoksit:10 mg WINSTON
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HorbaDor
    HorbaDor's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2010
    Erkek

    dreampark87 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben de evde takılacam ''The Door's'' u izle derim. Bulabilirsen :)


    -----------------------------

    hacı bu film kaç yaşında şöyle aksiyon yeni filmler var mı :)


    Ha Ha!
Toplam Hit: 766 Toplam Mesaj: 5