Yılbaşı
-
Arkadaşlar yılbaşını evde geçiriyoruz...Güzel film tavsiyeleriniz varsa yazabilir misiniz... Aksiyon ve komedi tercihimizdir :)
hadi bakalım müritler ...
-
The Losers , American Gangster -> aksiyon
Little Man , SuperBad -> Komedi
Dawn of Dead -> Korku :P
-
dyrnade bunu yazdı:
-----------------------------
The Losers , American Gangster -> aksiyon
Little Man , SuperBad -> Komedi
Dawn of Dead -> Korku :P
-----------------------------eyvallah hoca :) kimsenin bu gece evde kaldığı yok heralde . kimse cevap yazmıyor :D tşkkrler
-
Ben de evde takılacam ''The Door's'' u izle derim. Bulabilirsen :)
-
dreampark87 bunu yazdı:
-----------------------------Ben de evde takılacam ''The Door's'' u izle derim. Bulabilirsen :)
-----------------------------hacı bu film kaç yaşında şöyle aksiyon yeni filmler var mı :)
