folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yıllık Kart Ücreti



Yıllık Kart Ücreti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Garanti bankası aylık ekstreye 49.00 TL kredi kartı ücreti yazmış. az da değil, kanun vs varmı bilmediğimiz, yoksa uğraşmadan yatıracağım..


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ANNE
    irwa
    irwa's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Dişi

    hocam en son çıkan yasa da eğer kredi kartı sözleşmesinde kart ücretini belirtmediyse alamıyor belirttiyse alıyor 

    garanti bankasının sözleşmesnin 8.maddesinde 11 punto yazıyla kart ücreti alınacağı belirtilmştir bu sebeple hak sahibi olamıyosun


    dewdim dewrildim geldim
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    irwa bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam en son çıkan yasa da eğer kredi kartı sözleşmesinde kart ücretini belirtmediyse alamıyor belirttiyse alıyor 

    garanti bankasının sözleşmesnin 8.maddesinde 11 punto yazıyla kart ücreti alınacağı belirtilmştir bu sebeple hak sahibi olamıyosun


    -----------------------------

    irwa, maddeleri okumadım hatırlamıyorumda, sanrıım ödemek en mantıklısı


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    teb bonus kartım var + bonus plus aynı şekilde eşimede 2 tane ek kart çıkartmıştık toplam 4 kart. 7 tane de otomatik ödemede faturam var. geçen hafta 44 lira yıllık ücret geçirmişler. Hemen aradım ben bu parayı ödemek istemiyorum dedim. Olmaz falan dediler önce. Sonra bütün otomatik ödemelerimi iptal edin sonrada kartlarımı kapatın. Hesabımı kapattırıp bankanızla ilişkim kalmasını istemiyorum dedim. Sonuç 44 tl kredi kartıma iade edildi.


    Naber la?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    bankayla görüş hocam.  2 3 tane otomatik ödeme talimatı verince almıyolar. gene olmazsa kapatın kartımı de almazlar muhtemelen.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    detay
    detay's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    kartı kapat başka bankaya geç

    kart bedelini 1 yıl bedava 2. yıl için alıyoruz diyor birçok banka

    bende kart bedeli geldiğ zaman arıyorum ödemek istemiyorum dediklerinde kapatın kartı diyorum.

    ya geri iade ediyorlar almıyorlar yada iptal ediyorlar kartı :)

    sonra başka kart 1 yıl sonra başka kart oyle devam ediyor :)

     


    maaasebeci....
Toplam Hit: 636 Toplam Mesaj: 6