folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Yılmaz Özdil - Mesut Taner Genç'in 'Ateş Hattında Beytüşebap Kamyamakam'ının PKK İle Mücadele Günlüğ



Yılmaz Özdil - Mesut Taner Genç'in 'Ateş Hattında Beytüşebap Kamyamakam'ının PKK İle Mücadele Günlüğ

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    yazinin sonundaki gibi,

    DERIN BIR SIZI...


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erblood
    erblood's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2007
    Erkek

    Adam bunların olacağını yaklaşık yüzyıl önce söylemiş.Ne yapılması gerektiğinide söylemiş.Ne gerekecekse o yapılacak artık.Onun için dostluk kardeşlik safsatalarını bırakıp bir an önce silahlı mücadele başlatılmalıdır.nacizane ben böyle düşünüyorum.

     

     

                                   Ey Türk gençliği! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.

    Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni, bu hazineden, mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî, bedhahların olacaktır. Bir gün, istiklâl ve cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr u zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir. Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asîl kanda, mevcuttur!

    —Mustafa Kemal Atatürk
    20 Ekim 1927
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    erblood bunu yazdı

    Adam bunların olacağını yaklaşık yüzyıl önce söylemiş.Ne yapılması gerektiğinide söylemiş.Ne gerekecekse o yapılacak artık.Onun için dostluk kardeşlik safsatalarını bırakıp bir an önce silahlı mücadele başlatılmalıdır.nacizane ben böyle düşünüyorum.

     

     

                                   Ey Türk gençliği! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.

    Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni, bu hazineden, mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî, bedhahların olacaktır. Bir gün, istiklâl ve cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr u zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir. Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asîl kanda, mevcuttur!

    —Mustafa Kemal Atatürk
    20 Ekim 1927

    +10  diyecek birşey yok.


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FireFly.
    BaBe
    BaBe's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2010
    Erkek
    THT2005 bunu yazdı
    erblood bunu yazdı

    Adam bunların olacağını yaklaşık yüzyıl önce söylemiş.Ne yapılması gerektiğinide söylemiş.Ne gerekecekse o yapılacak artık.Onun için dostluk kardeşlik safsatalarını bırakıp bir an önce silahlı mücadele başlatılmalıdır.nacizane ben böyle düşünüyorum.

     

     

                                   Ey Türk gençliği! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.

    Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni, bu hazineden, mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî, bedhahların olacaktır. Bir gün, istiklâl ve cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr u zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir. Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asîl kanda, mevcuttur!

    —Mustafa Kemal Atatürk
    20 Ekim 1927

    +10  diyecek birşey yok.

    eğitim hayatımız boyunca hergün gözümüzün önünde kitaplarımızın başındaydı ama ilk defa bu kadar net anlıyorum 


    ,,,lel,,,
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek

    Herhalde Yılmaz ÖZDİL'in beğendiğim ilk yazısıdır.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

     

    ulan önceden devlet yoktu Asker bu paçavraların anasını sikiyordu.

    şimdi devlet var ama bi halta yaramıyor.

    ASKER ASKER ASKER ASKER...yeniden ASKER şart

    Türk sancağı hakkariye dikildiği an terör bitecektir. durmaksızın operasyon yapıldığı an teröristlerin sesi kesilecektir.

     

    kaygusuz tarafından 04/Eyl/12 21:10 tarihinde düzenlenmiştir

    Türkiye’deki emekli yaşlı insanları sevmiyorum. Ailemde emekli olanlarda dahil. Geleceğimizin çalınmasına izin verdiler. Umarım ızdırap dolu bir çileli hayat çekip elveda deyip bu dünyadan gidersiniz. Siz gençleri zırnık düşünmediniz hayallerini mahvettiniz.14.500TL ile hiçbirşey almadan karnınızı doyurun gelecek nesili düşünmeden yaşadığınızı sanıp gidin bu dünyadan.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    BaBe bunu yazdı
    THT2005 bunu yazdı
    erblood bunu yazdı

    Adam bunların olacağını yaklaşık yüzyıl önce söylemiş.Ne yapılması gerektiğinide söylemiş.Ne gerekecekse o yapılacak artık.Onun için dostluk kardeşlik safsatalarını bırakıp bir an önce silahlı mücadele başlatılmalıdır.nacizane ben böyle düşünüyorum.

     

     

                                   Ey Türk gençliği! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.

    Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni, bu hazineden, mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî, bedhahların olacaktır. Bir gün, istiklâl ve cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr u zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir. Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asîl kanda, mevcuttur!

    —Mustafa Kemal Atatürk
    20 Ekim 1927

    +10  diyecek birşey yok.

    eğitim hayatımız boyunca hergün gözümüzün önünde kitaplarımızın başındaydı ama ilk defa bu kadar net anlıyorum 

    bende ilk defa bu kadar net anlıyorum 

Toplam Hit: 1285 Toplam Mesaj: 8