

Yılmaz Özdil - Mesut Taner Genç'in 'Ateş Hattında Beytüşebap Kamyamakam'ının PKK İle Mücadele Günlüğ
-
görüşleri alalım muridler ?
-
yazinin sonundaki gibi,
DERIN BIR SIZI...
-
Adam bunların olacağını yaklaşık yüzyıl önce söylemiş.Ne yapılması gerektiğinide söylemiş.Ne gerekecekse o yapılacak artık.Onun için dostluk kardeşlik safsatalarını bırakıp bir an önce silahlı mücadele başlatılmalıdır.nacizane ben böyle düşünüyorum.
Ey Türk gençliği! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.
Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni, bu hazineden, mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî, bedhahların olacaktır. Bir gün, istiklâl ve cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr u zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir. Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asîl kanda, mevcuttur!
- —Mustafa Kemal Atatürk
- 20 Ekim 1927
- —Mustafa Kemal Atatürk
-
erblood bunu yazdı
Adam bunların olacağını yaklaşık yüzyıl önce söylemiş.Ne yapılması gerektiğinide söylemiş.Ne gerekecekse o yapılacak artık.Onun için dostluk kardeşlik safsatalarını bırakıp bir an önce silahlı mücadele başlatılmalıdır.nacizane ben böyle düşünüyorum.
Ey Türk gençliği! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.
Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni, bu hazineden, mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî, bedhahların olacaktır. Bir gün, istiklâl ve cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr u zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir. Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asîl kanda, mevcuttur!
- —Mustafa Kemal Atatürk
- 20 Ekim 1927
- —Mustafa Kemal Atatürk
+10 diyecek birşey yok.
-
THT2005 bunu yazdıerblood bunu yazdı
Adam bunların olacağını yaklaşık yüzyıl önce söylemiş.Ne yapılması gerektiğinide söylemiş.Ne gerekecekse o yapılacak artık.Onun için dostluk kardeşlik safsatalarını bırakıp bir an önce silahlı mücadele başlatılmalıdır.nacizane ben böyle düşünüyorum.
Ey Türk gençliği! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.
Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni, bu hazineden, mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî, bedhahların olacaktır. Bir gün, istiklâl ve cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr u zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir. Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asîl kanda, mevcuttur!
- —Mustafa Kemal Atatürk
- 20 Ekim 1927
- —Mustafa Kemal Atatürk
+10 diyecek birşey yok.
eğitim hayatımız boyunca hergün gözümüzün önünde kitaplarımızın başındaydı ama ilk defa bu kadar net anlıyorum
-
Ka1nsha bunu yazdı
görüşleri alalım muridler ?
Herhalde Yılmaz ÖZDİL'in beğendiğim ilk yazısıdır.
-

ulan önceden devlet yoktu Asker bu paçavraların anasını sikiyordu.
kaygusuz tarafından 04/Eyl/12 21:10 tarihinde düzenlenmiştir
şimdi devlet var ama bi halta yaramıyor.
ASKER ASKER ASKER ASKER...yeniden ASKER şart
Türk sancağı hakkariye dikildiği an terör bitecektir. durmaksızın operasyon yapıldığı an teröristlerin sesi kesilecektir. -
BaBe bunu yazdıTHT2005 bunu yazdıerblood bunu yazdı
Adam bunların olacağını yaklaşık yüzyıl önce söylemiş.Ne yapılması gerektiğinide söylemiş.Ne gerekecekse o yapılacak artık.Onun için dostluk kardeşlik safsatalarını bırakıp bir an önce silahlı mücadele başlatılmalıdır.nacizane ben böyle düşünüyorum.
Ey Türk gençliği! Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.
Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni, bu hazineden, mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî, bedhahların olacaktır. Bir gün, istiklâl ve cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr u zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir. Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asîl kanda, mevcuttur!
- —Mustafa Kemal Atatürk
- 20 Ekim 1927
- —Mustafa Kemal Atatürk
+10 diyecek birşey yok.
eğitim hayatımız boyunca hergün gözümüzün önünde kitaplarımızın başındaydı ama ilk defa bu kadar net anlıyorum
bende ilk defa bu kadar net anlıyorum