Yönetici Ayrıcalıkları Verme?(XP)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    esinti
    esinti's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2015
    Erkek

    Arkadaşlar Windows Xp x64 Kullanıyorum bi program var kurmam gerekli ama setup dosyasını çalıştırdığımda "yönetici ayrıcalıkları gerekir" diye bir hata alıyorum çözemedim gitti bir türlü yadımcı olursanız sevinirim.

Toplam Hit: 928 Toplam Mesaj: 1