

Yönetici Ayrıcalıkları Verme?(XP)
-
Arkadaşlar Windows Xp x64 Kullanıyorum bi program var kurmam gerekli ama setup dosyasını çalıştırdığımda "yönetici ayrıcalıkları gerekir" diye bir hata alıyorum çözemedim gitti bir türlü yadımcı olursanız sevinirim.
Toplam Hit: 928 Toplam Mesaj: 1