Yönetici İzinleri Problemi
-
Pes 2012 oyununu indirdim.Oyunun cracki için kopyalamamız gereken rld.dll dosyası var.Bunu kopyalarken sorun yok da, program files'da konami klasörüne yapıştırırken sorun başlıyor.
bu dosyada değişiklik yapabilmeniz için bilgisayarın yöneticisi size izin vermelidir uyarısını alıyorum.
denediğim çözüm yollarına gelelim .
cmd 'yi açıp administrator user active komutunu verdim.olmadı.
bu işin çözümü olarak gösterilen take ownership eklentisini kurdum.onunla da yapamadım.
c/güvenlik/izinlerle ilgili kısımdan bütün kullanıcıların izinlerini arttırdım.olmadı.
UAC zaten ''beni hiçbir zaman uyarma'' olarak ayarlı durumda.
tekrar konamideki pes 2012 klasörüne dönüyorum. özellikler/güvenlik'e geldiğimde yine izinli görünüyorum. ama rld.dll dosyasını kopyalayıp yapıştırmama izin vermiyor bir türlü.
aklıma gelmiyor başka birşey. -
Restarttan sonra açıılırken f8 e basıp güvenli mod seçeneğinden açarak oradan kopyalamayı dene
-
bunu da yaptım,bilgisayarı tekrar açtığımda eski hale dönüyor tekrar.
-
ehveniser bunu yazdı:
-----------------------------bunu da yaptım,bilgisayarı tekrar açtığımda eski hale dönüyor tekrar.
-----------------------------bi yanlışlık olmasın yönetici hesabıyla kopyalanan veri yer değiştirmemesi gerekiyor.
-
The dynamic library ''rld.dll'' failed to load. Please confirm that :
1)The file was copied over the same folder as the cracked executable
2)The antivirus software is not false-detecting the file(in which case white-list folder/file)
hatası alıyorum o zaman da. -
mesele halledildi arkadaşlar antivirüs değil de,yeni hesap açtım yönetici olarak.ordan yaptım.
-
antivirüs kullanıyorsan kapat... o siliyor olabilir...
