folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Youtube"Da Ajdar"A Yapılan Yorumlar



Youtube"Da Ajdar"A Yapılan Yorumlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Niflheim
    Niflheim's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2009
    Erkek
    Bu yapılan yorumlardan Derleme:
    *Çikitana kurban ne guzel okuyosun helal ustat!
    *Bu millet kuşum aydın gibi bir......seyrediyor.ajdar en azından makine mühendisi bırakın seyretsinler.
    *Yeter artık uyuyamıyorum çikita diye rüyalarıma girdin yeter artık defol git yalvarırım ekvator a git çikita muzlarla yaşa yeter lan nefret ediyorum senden
    *Muzlara yazik be
    *Türk müziğinin yeni yol göstericisi, önder, müzisyen sanatçı filozof hepsi bu adamda. çikka çikka çikka
    *Çakkıdı'dan şarkı var muzdan niye olmasın, eğer İsmail YK yapsaydı bu şarkıyı eminim herkesin diline takılırdı.
    *What the f.**k is that?
    *Super super super.... devamini bekliyoruz efendim... dimes meyve suyunada bir sarki istiyorum ajdardan... babam biraz para kazanir belki )))
    *Abi korkunc l**
    *Absürd pop müziğin yeni kraliçesi ajdar yürü be
    *Küçükken, inşaata topu kaçanlardan...
    *Başarılı bir çalışma..takdir gerekir
    *Turp gibiyim turp turp şurup gibiyim şurup kısmını anladım da, e be ajdar, grup olalım grup ne demek ul**?
    *Ajdar...........o nasıl saç traşı
    *Bu adamı bulup hiçbirşey söylemeden dövüceksin sonra yine hiçbirşey söylemedn gideceksin
    *Bunla ben aynı otobüse binmiştim bi de okula giderken, orda dövmek lazımdı aslında.
    *Dünyalar güzeli boğazın gördüğü en büyük felaket...
    *Kardeşim bu adam yüzünden makina mühendisiyim demeye utanır oldu yaw neyse ajdar bile ne kızlar götürüo bu arada
    *Burdan bütün manavları göreve çağırıyorum.bi el atsınlar şu adama!ulan cümle zerzavattan tiksindim be!
    *Galiba kusucammm.biri şunu durdursunn
    *This is a m**
    *Şahin k. ya vermek lazım bunu
    *O el hareketleri ne allah b..... versin emi
    *Evrimini tamamlamamis
    *Boyun devrilsin.
    *Elemanın yaşama sevinci çok görmeyin...
    *Tüylerim diken diken oldu...
    *Ajdar o muzlar..... .....
    *Başarılı bir klip.. ama daha iyi olabilirdi.. kordinasyon güzel olmuş. sözler de yeterince güzel, klibin denizin ortasında çekilmesi ilginç bir hava katmış klibe... tebrik ediyorum..... k****n ajdarını , umarım en yakın zamanda o tekne direğiyle beraber.... girer.. muzlar da eşantiyon
    ok gibisin ok ok, sok .... muzları sok sok
    *Hey güzel Allah'ım,yaratıyosun,bi de takip et...
    *Ajdar, eurovizyona tek geçerim seni..
    *L** sırf sana küfür edip rahatlamak için üye oldum oh bee
    *Zirveye oynar.
    *Ajdar sen eşcinselmisin ?
    *Olm bu adam nası bu hale gelmiş merak ediyorm. Profilden kafatasına dikkat edersek at tepme vakası da var galba
    *Geberrr ajdarr yaa geberrrr hay .... bu yarım mılyon kez ızlenmıss yaa
    *İ*** YÜcesi Or..... Kralı Eyy Yüce Ajdar!!!
    *Senın IQ Nu Olcsek Eksilerde Cıkar Mı Acaba...
    *Bu Şarkı Benden Sana Hediye
    İsmail YK-Allah Belanı Versin
    *Ajdar sen bizim herŞEYimizsin
    *Arkadaşlar ajdarın yeni şarksı (seninle mehtapta)adlı klibi bu ay içinde çekecekmiş haberiniz ola
    *Bu sarki sevgili ortağım Volkana gelsin.
    *Snap gitar solosunda sinek yakalama hareketi.
    *Ajdar supersın bı de rap işine girsen super olacak şapşup
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fifsonic
    fifsonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Nisan/2009
    Erkek
    harika yorum yapmış milletimiz bi  yorumlardan bizi mahrum bırakmadığın için tşkler sapık arkadaşım

    sinir bozucuyum... inatçıyım... anti ciddiyim... kopuğum... kıskancım.. sevimliyim... duygusalım... üff...deli doluyum... çabuk sinirlenirim a$ığım... sahipleniciym... acımasızım... gizemliyim... Ben Bir FENERBAHÇELİYİM (:
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    milli felaket bu. bunu muz cumhuriyetine yollamak lasim yollayin bu tarafa bi kac zenci gomsun bunada akli basina gelsin. en buyuk muz agaci g. g. ajdarcim sevgiler senin ismini her duydugumda annenin kulaklarini cinlatmadan duramiyroum gerci onun pek bir sucu olmasada yineden senin gibi bir i. yi dunyaya getirdigi icin onunda yanaklarindan opuyorum.

    Shame on you i. seni


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mobydick64
    mobydick64's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    googleye  youtube.com yazıp aratın adam ikinci sırada geliyor :D

    ne mektup geliyor ne haber senden,söyle de bileyim bıktın mı benden,her akşam güneşin battığı yerden,gözlerin doğuyor gecelerime......
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cyrpt
    cyrpt's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    Mesleğimden utandığım anlardan bir tanesi...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eexper
    eexper's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    *Yeter artık uyuyamıyorum çikita diye rüyalarıma girdin yeter artık defol git yalvarırım ekvator a git çikita muzlarla yaşa yeter lan nefret ediyorum senden

    ***************

    ajdar gibisi hakkaten bidaha zor gelir :))


    Benden korkunç cevaplar duymak istemiyorsan, bana korkunç sorular sormaktan vazgeçmelisin...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    *Küçükken, inşaata topu kaçanlardan

    bu yorum oturmus :)


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    *Olm bu adam nası bu hale gelmiş merak ediyorm. Profilden kafatasına dikkat edersek at tepme vakası da var galba

    ulan hala gülüyorum yaw

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaNNi
    CaNNi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Ekim/2007
    Erkek

    elemanın yaşama sevincini çok görmeyin..

     

    muhahha :W


    sitem hep âşinâlardan gelir bîgâneden gelmez!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flybatwin
    flybatwin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek

    bazen youtube kapatmlarında doğru buluyorum :)


    www.tekno50.com
Toplam Hit: 1798 Toplam Mesaj: 10