Yüksek Hızlı Kart
-
Selam bende 16 gb kingston marka SD hafıza kartı var abim samsun marka resmi alta ful hd kamera almış ful hd çekim yapınca ancak 3 dakka falan yapıypr sonra duşk hızlı kart lütfen duşuk kalitede çekim yapın diyor sonra kaliteyi düşüyorum hd yapıyorum onda da 15 dakka sonra aynı hata çıkıyor. ama sd çekim yapınca bir sorun çıkmıyor kendi hafıza kartından 4 gb çekim yapınca full hd sorun yok bu kartların hızlı mı düşük hızlı olduğunu nasıl anlarız
saygılar..

-
Elindekini classi kac
-
4 galiba
konu dışı üteki silahın markası ne ayrı konu açmayalım

-
Sana tavsiyem bu tip CLASS10 lardan alman HD video kaydediceksen. Tüm sorun bence elindeki kartların CLASS ının düşük olmasından. CLASS 6 altı kurtarmaz seni haberin olsun :/
-
Nasil ya ayri konu acmayayim :D hoca class 10 alirsan sorunun cozulur
-
KaRaKuLe bunu yazdı:
-----------------------------
Nasil ya ayri konu acmayayim :D hoca class 10 alirsan sorunun cozulur
-----------------------------SpArK bunu yazdı:
-----------------------------Sana tavsiyem bu tip CLASS10 lardan alman HD video kaydediceksen. Tüm sorun bence elindeki kartların CLASS ının düşük olmasından. CLASS 6 altı kurtarmaz seni haberin olsun :/
-----------------------------
Teşekürler..eyvallah benim eski nic kullanıyorusn ben Kara_Kule sende mi deli yürekten esinlendin
-
üstteki silahı dragunov olarak biliyorum ama yanlışım olabilir
-
overbite bunu yazdı:
-----------------------------üstteki silahı dragunov olarak biliyorum ama yanlışım olabilir
-----------------------------bende yeni buldum
-
Evet :)
-
x-files bunu yazdı:
-----------------------------overbite bunu yazdı:
-----------------------------üstteki silahı dragunov olarak biliyorum ama yanlışım olabilir
-----------------------------bende yeni buldum
http://silahgalerisi.com/kanas.html
-----------------------------kalaşnikofun farklı bir versionu
