Yüksek Lisans Tavsiyeleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    Arkadaşlar malum okul bitiyor... Benimde niyetimde akademisyen olmak var... Ve yazın yüksek lisans için başvuruda bulunmak istiyorum... Benim bölümüm İktisat.

    İstediğim bölümler:

    1.Beşeri ve İktisadi Bölümler-Ege Üni

    2.Bölgesel Kalkınma İktisadı-Ege Üni

    3.Ortadoğu İktisadı ve Coğrafyası-Marmara Üni

    4.Uluslararası İlişkiler-Ege,Gazi,İstanbul Üni

    5.Beşeri ve Ekonomik Coğrafya-Ege Ün.

    Sizce hangi üniversite yada bölümü tercih edeyim...?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    irem27
    irem27's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2010
    Dişi

    4.Uluslararası İlişkiler-Ege,Gazi,İstanbul Üni


    There was an irem come unto the earth,born in the holy land of Pennsylvania,raised in the mystical east of Allentown.She believed she had the power to help herself and all mankind,so that others saw her power and came to her to be healed of their troubles and their many diseases.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek

    uluslararası ilişkiler istanbul üni. 

    not. ben de okulu sündürmüş bir iktisat öğrencisiyim. 


    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    irem26 bunu yazdı:
    -----------------------------

    4.Uluslararası İlişkiler-Ege,Gazi,İstanbul Üni


    -----------------------------
    İrem hangi üniversiteyi önerirsin?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    uluslar arası ilişkiler için istanbul ankara


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YaSevYaTerkEt
    YaSevYaTerkEt's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Devlet'in 1,00 TL^ye sattığı e-devlet şifresine 10,00 TL veren nacizane bir insan olarak senin, akademisyen olmanı can-ı yürekten istiyorum :D

    Aslında yüksek lisans için senin seçim yapman büyük hata, odtü, hacettepe, 9 eylül gibi üniversitelerin senin peşinden koşması lazım, seni üniversitesine kabul etmeyen rektörün aklına şaşarım,

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Devlet'in 1,00 TL^ye sattığı e-devlet şifresine 10,00 TL veren nacizane bir insan olarak senin, akademisyen olmanı can-ı yürekten istiyorum :D

    Aslında yüksek lisans için senin seçim yapman büyük hata, odtü, hacettepe, 9 eylül gibi üniversitelerin senin peşinden koşması lazım, seni üniversitesine kabul etmeyen rektörün aklına şaşarım,


    -----------------------------
    Para benim cebimden çıktı... Sana ne oluyor... Sana giren çıkan mı var. Ben şifremi bir buçuk sene önce aldım...

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flassy
    flassy's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2005
    Erkek

    YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
    -----------------------------

    Devlet'in 1,00 TL^ye sattığı e-devlet şifresine 10,00 TL veren nacizane bir insan olarak senin, akademisyen olmanı can-ı yürekten istiyorum :D

    Aslında yüksek lisans için senin seçim yapman büyük hata, odtü, hacettepe, 9 eylül gibi üniversitelerin senin peşinden koşması lazım, seni üniversitesine kabul etmeyen rektörün aklına şaşarım,


    -----------------------------

     :D:D:D:D:D

Toplam Hit: 1102 Toplam Mesaj: 8