Yüksek Lisans Tavsiyeleri
-
Arkadaşlar malum okul bitiyor... Benimde niyetimde akademisyen olmak var... Ve yazın yüksek lisans için başvuruda bulunmak istiyorum... Benim bölümüm İktisat.
İstediğim bölümler:
1.Beşeri ve İktisadi Bölümler-Ege Üni
2.Bölgesel Kalkınma İktisadı-Ege Üni
3.Ortadoğu İktisadı ve Coğrafyası-Marmara Üni
4.Uluslararası İlişkiler-Ege,Gazi,İstanbul Üni
5.Beşeri ve Ekonomik Coğrafya-Ege Ün.
Sizce hangi üniversite yada bölümü tercih edeyim...?
-
4.Uluslararası İlişkiler-Ege,Gazi,İstanbul Üni
-
uluslararası ilişkiler istanbul üni.
not. ben de okulu sündürmüş bir iktisat öğrencisiyim. -
irem26 bunu yazdı:
-----------------------------
4.Uluslararası İlişkiler-Ege,Gazi,İstanbul Üni
-----------------------------
İrem hangi üniversiteyi önerirsin? -
uluslar arası ilişkiler için istanbul ankara
-
Devlet'in 1,00 TL^ye sattığı e-devlet şifresine 10,00 TL veren nacizane bir insan olarak senin, akademisyen olmanı can-ı yürekten istiyorum :D
Aslında yüksek lisans için senin seçim yapman büyük hata, odtü, hacettepe, 9 eylül gibi üniversitelerin senin peşinden koşması lazım, seni üniversitesine kabul etmeyen rektörün aklına şaşarım,
-
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
Devlet'in 1,00 TL^ye sattığı e-devlet şifresine 10,00 TL veren nacizane bir insan olarak senin, akademisyen olmanı can-ı yürekten istiyorum :D
Aslında yüksek lisans için senin seçim yapman büyük hata, odtü, hacettepe, 9 eylül gibi üniversitelerin senin peşinden koşması lazım, seni üniversitesine kabul etmeyen rektörün aklına şaşarım,
-----------------------------
Para benim cebimden çıktı... Sana ne oluyor... Sana giren çıkan mı var. Ben şifremi bir buçuk sene önce aldım... -
YaSevYaTerkEt bunu yazdı:
-----------------------------
Devlet'in 1,00 TL^ye sattığı e-devlet şifresine 10,00 TL veren nacizane bir insan olarak senin, akademisyen olmanı can-ı yürekten istiyorum :D
Aslında yüksek lisans için senin seçim yapman büyük hata, odtü, hacettepe, 9 eylül gibi üniversitelerin senin peşinden koşması lazım, seni üniversitesine kabul etmeyen rektörün aklına şaşarım,
-----------------------------:D:D:D:D:D
