Yurddışında Staj

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gowand
    gowand's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek

    Slm ben ankara dtcfde okuyan bir bilgi ve belge yönetimi öğrencisiyim ankara üniversitesinin erasmus ile anlaştığı polonya moldova letonya litvanya hırvatistan gibi ulkeler bulunmakta ben bu ülkelere erasmusla gitmeyi dusunmuyorum fakat 15 gunluk stajımı burada değerlendirmek istiyorum okul bunu karşılıyor fakat aranızda giden varmı bu şekilde yerleşlim sorunlu felan da var


    with great power comes great irresponsibility ‪#‎deadpool‬
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    irtifa
    irtifa's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2014
    Erkek

    Bende zorunlu stajımı şuan yurtdışında yapıyorum. Bizim bölümünde eğitim anlaşmalı olduğu üniversiteler vardı fakat istediğin üniversitede staj yapmak istiyorsan kendin ayarlamasın. Ben bölümümle alakalı çoğu üniversite ile irtibata geçtim ve birkaçında olumlu cevap geldi ve Erasmus staj hareketliliği kapsamında 3 ay(eylül 2014 sonuna kadar ) buradayım. Zorunlu stajım 20 gün civarlarında fakat geriye kalan günler senin avantajına.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gowand
    gowand's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek
    irtifa bunu yazdı

    Bende zorunlu stajımı şuan yurtdışında yapıyorum. Bizim bölümünde eğitim anlaşmalı olduğu üniversiteler vardı fakat istediğin üniversitede staj yapmak istiyorsan kendin ayarlamasın. Ben bölümümle alakalı çoğu üniversite ile irtibata geçtim ve birkaçında olumlu cevap geldi ve Erasmus staj hareketliliği kapsamında 3 ay(eylül 2014 sonuna kadar ) buradayım. Zorunlu stajım 20 gün civarlarında fakat geriye kalan günler senin avantajına.

    peki nerede yapıyorsunuz ayrıca  para alıyormusunuz


    with great power comes great irresponsibility ‪#‎deadpool‬
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    irtifa
    irtifa's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2014
    Erkek

    İspanya-Galiçya bölgesindeyim. Kurumdan para almıyorum. Verdikleri hibe ve birazdan aileden yardım çok rahat ediyor. Market alış-verişleri, temel gıda maddeleri çok daha uygun Türkiye'ye göre. Ailelenden biraz 100-200 € fazla para alabilirsen çok rahat Avrupa Turuda yapabilirsin.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gowand
    gowand's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek
    irtifa bunu yazdı

    İspanya-Galiçya bölgesindeyim. Kurumdan para almıyorum. Verdikleri hibe ve birazdan aileden yardım çok rahat ediyor. Market alış-verişleri, temel gıda maddeleri çok daha uygun Türkiye'ye göre. Ailelenden biraz 100-200 € fazla para alabilirsen çok rahat Avrupa Turuda yapabilirsin.

    moldova ucuz bir memleket o nedenle sıkıtı yok hibeden de carparız biraz bide bursum var allah :D...


    with great power comes great irresponsibility ‪#‎deadpool‬
Toplam Hit: 624 Toplam Mesaj: 5