

Yurdum İnsanından Bir İlan...
-
Yolda giderken dikkatimi çeken ve beni çok güldüren bir ilanı paylaşmak istedim.. :) belki de filoloji okuduğum için imla hataları fazla dikkatimi çekti. geyik bölümüne katkım olsun benim de...
http://img380.imageshack.us/my.php?image=dsc02028zu0.jpg
-
vala imla hatalrını görmek için filoloji okumaya gerek yok hocam bariz ortada (:
-
-
ben de bayram tatili dönüşünde sinop boyabatta bi ilan görmüştüm
''BAL ve ARU BULUNUR'' :D
-
Kalorafarlı daire var. kendim gördüm. bide bu var. AKSU92 yle Çekmiştik.
Sadece kız öğrencilere tam dayalı döşeli ev bulunur.:D
-
emtriko bunu yazdı:
-----------------------------ben de bayram tatili dönüşünde sinop boyabatta bi ilan görmüştüm
''BAL ve ARU BULUNUR'' :D
-----------------------------
bizim oralarda öle hocam (: heryerin farklı bi şivesi var , halkda şiveyi kağıda yansıtıyor :)
mesela ;
kuru kamit - sinopta kuru göt demek :) -
sirpence bunu yazdı:
-----------------------------Kalorafarlı daire var. kendim gördüm. bide bu var. AKSU92 yle Çekmiştik.
Sadece kız öğrencilere tam dayalı döşeli ev bulunur.:D
-----------------------------kız öğrenciye eimş eyw bide şu adama allah rızası için kağat yazak postalıyak hehee, oovv temmuzmuş olsn satamamştr enai
Toplam Hit: 1410 Toplam Mesaj: 7
