Yurdum İnsanından Bir İlan...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    aydin_aydin_
    aydin_aydin_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek
    Yolda giderken dikkatimi çeken ve beni çok güldüren bir ilanı paylaşmak istedim.. :) belki de filoloji okuduğum için imla hataları fazla dikkatimi çekti. geyik bölümüne katkım olsun benim de... 

     

     
    http://img380.imageshack.us/my.php?image=dsc02028zu0.jpg
     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KGD
    KGD's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2007
    Erkek

    vala imla hatalrını görmek için filoloji okumaya gerek yok hocam bariz ortada (:


    kgd
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    gerçekten koptum :d

     img380/9217/dsc02028zu0.jpg


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emtriko
    emtriko's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek

    ben de bayram tatili dönüşünde sinop boyabatta bi ilan görmüştüm

    ''BAL ve ARU BULUNUR'' :D


    Ölümün ilk belirtisi doğumdur...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Kalorafarlı daire var. kendim gördüm. bide bu var. AKSU92 yle Çekmiştik.

    Sadece kız öğrencilere tam dayalı döşeli ev bulunur.:D 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    emtriko bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben de bayram tatili dönüşünde sinop boyabatta bi ilan görmüştüm

    ''BAL ve ARU BULUNUR'' :D


    -----------------------------
    bizim oralarda öle hocam (: heryerin farklı bi şivesi var , halkda şiveyi kağıda yansıtıyor :)

    mesela ;

    kuru kamit - sinopta kuru göt demek :)

    [22817//kaanabak]
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    racing_er
    racing_er's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2008
    Erkek
    sirpence bunu yazdı:
    -----------------------------

    Kalorafarlı daire var. kendim gördüm. bide bu var. AKSU92 yle Çekmiştik.

    Sadece kız öğrencilere tam dayalı döşeli ev bulunur.:D 


    -----------------------------

    kız öğrenciye eimş eyw bide şu adama allah rızası için kağat yazak postalıyak hehee, oovv temmuzmuş olsn satamamştr enai


    reçel yapan kalpazan arı...
Toplam Hit: 1410 Toplam Mesaj: 7