Yurt Dışında Eğitim.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sezpanhe
    Sezpanhe's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    İlk önce kendi durumumu açıklayım. Şuanda Marmara Üni. 2.sınıf bitti. Talaşlı Üretim Öğretmenliği (Makine Öğretmenliği) Bölümündeyim.Avusturyada Viyana Üniversitesine gitmek için öğrenmem gereken bir kaç sorunum var. Hocalar sabahdan beri araştırıyorum ve anladığım kadarıyla buradaki üni. dondurup orada devam edebiliyormuşuz. Ösym'nin yapmış olduğu sınavdan 4 yıllık bir bölüme yerleşmek gerekiyormuş güzel. Fakat yerleştiğin bölüm Viyana üniversitesindede olması gerekiyormuş yada o bölüme benzer yakın bir bölüm olmalıymış. Benim bölümüme yakın bölüm nedir Sizce ? bu birinci sorum.
    Orada okuyan yada bir bilgisi olan arkadaş bana açıklama yapabilirmi acaba.

    Bir diğer konu. Bir arkadaşım burada 2 yıllık bir bölümden mezun oldu. Ygs sınavına girdi bu sene. 4 yıllık bir üni tutturacağını düşünmüyor. Ösym yerleştirmeleri özel üniversitelere oluyormu ?  Yani demek istediğim Viyana üniversitesinde okuyacağı bölümü Türkiyede bir özel üniversitede tercih edecek ancak viyana üni.de okuyacak.  Özel üniversite yerleşimi ösym tarafından mı oluyor ?

    cevaplıyacak olan arkadaşlara teşekkür ederim şimdiden.  


    Zehirrr . . .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    yurtdışında eğitim için bilgisi olan arkadaşlardan bilgi istiyoruz :) devlet üniversitelerinde değilde yurtdışında eğitim için neler gerekli onları merak ediyorum. 4 yıllık bi bölüm kazanıcak kadar puan bekliyorum. fakat yurtdışında eğitim için neler gereklidir ? bu konuyu arada uplayın bende araştırma yapıcam. bulduklarımı yazarım. sizlerde yazarsanız seviniriz arkadaşlar.

    dipnot: bulgaristanda okumak felan değil. parasız devlet ünileri gibisinden. ;)


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    interfector bunu yazdı:
    -----------------------------

    yurtdışında eğitim için bilgisi olan arkadaşlardan bilgi istiyoruz :) devlet üniversitelerinde değilde yurtdışında eğitim için neler gerekli onları merak ediyorum. 4 yıllık bi bölüm kazanıcak kadar puan bekliyorum. fakat yurtdışında eğitim için neler gereklidir ? bu konuyu arada uplayın bende araştırma yapıcam. bulduklarımı yazarım. sizlerde yazarsanız seviniriz arkadaşlar.

    dipnot: bulgaristanda okumak felan değil. parasız devlet ünileri gibisinden. ;)


    -----------------------------

     

     

    P-A-R-A

    o varsa herşeyi halledersin yurtdışında.Tek verebilecegim şifre bu.

    edit:amerika ve kuzey amerika icin soyluyorum.Senede en az $30k nız yoksa hic girmeyin bu  işe.bu kıtada devlet okulu diye birşey yok international student isen en baba kazıgı sen yıyorsun.Bogazıcı ege kocaeli gibi devlet üniversitesi beklemeyin yani donem başına 200-400 lira verip okunulan.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    Bende bu sene 2.sınıfa gectim. bilgisayar programcılıgı okuyorum IAU de.

    bitince devamını almanya da getirmeyi düsünüyorum,temmuz sonunda arastırmalar icin almanya ya gidicem okullara falan bi bakayım diye..

    eğer almanya-avustuya gibi ülkelerde devam ediceksen eğitimine,danısmanlık sirketleriyle mecburen calısman lazım. cünkü belgeler,diplomalar,pasaportlar,vizeler vs. islerinin hepsine sen yetisemessin..

    500 € civarı bi fiyata adamlar herseyi hallediyorlar.. lordvader89 da bu yöntemle gidecek eylülde :) kısmetse seneye de bende..

    ben berlin teknik üniversitesine gidicem muhtemelen,

    ilk sene dil okuluna gidiyorsun oraya gittiginde onun ücreti de 1.500 € civarları sanırım,işte kalıcak yer vs vs. hepsinin ücretlerini de hesaplaman lazım tabi. benim en büyük artım kalıcak yer sıkıntımın olmaması.. :)

    dil okulu bitince bi sınava giriyorsun eğer geçersen okula baslıyorsun 3 sene lisans eğitimi alıyorsun sonra ise mezun oluyorsun...

    3 yıllık mezun olunca bachelor of science diplomasını alıyorsun bu türkiye de 4 yıllıga denkdir yani..

    http://www.ulc-turkey.com/

    daha detaylı bilgilere vs burdan ulasabilirsin..


    [22817//kaanabak]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sezpanhe
    Sezpanhe's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    Katkıda bulunan arkadaşlara teşekkür ederim ama benim sorularım yanıtlanmamış :|


    Zehirrr . . .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UnutkanKronik
    kronik
    kronik's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2009
    Erkek

    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bende bu sene 2.sınıfa gectim. bilgisayar programcılıgı okuyorum IAU de.

    bitince devamını almanya da getirmeyi düsünüyorum,temmuz sonunda arastırmalar icin almanya ya gidicem okullara falan bi bakayım diye..

    eğer almanya-avustuya gibi ülkelerde devam ediceksen eğitimine,danısmanlık sirketleriyle mecburen calısman lazım. cünkü belgeler,diplomalar,pasaportlar,vizeler vs. islerinin hepsine sen yetisemessin..

    500 € civarı bi fiyata adamlar herseyi hallediyorlar.. lordvader89 da bu yöntemle gidecek eylülde :) kısmetse seneye de bende..

    ben berlin teknik üniversitesine gidicem muhtemelen,

    ilk sene dil okuluna gidiyorsun oraya gittiginde onun ücreti de 1.500 € civarları sanırım,işte kalıcak yer vs vs. hepsinin ücretlerini de hesaplaman lazım tabi. benim en büyük artım kalıcak yer sıkıntımın olmaması.. :)

    dil okulu bitince bi sınava giriyorsun eğer geçersen okula baslıyorsun 3 sene lisans eğitimi alıyorsun sonra ise mezun oluyorsun...

    3 yıllık mezun olunca bachelor of science diplomasını alıyorsun bu türkiye de 4 yıllıga denkdir yani..

    http://www.ulc-turkey.com/

    daha detaylı bilgilere vs burdan ulasabilirsin..


    -----------------------------

     

    bu iyi olabilir işte, tabi kalıcak yeri düşünmek lazım


    Tanrı bizim yanımızdaysa, onların yanındaki kim?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sezpanhe
    Sezpanhe's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    ups


    Zehirrr . . .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cordelian
    cordelian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2009
    Homo

    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bende bu sene 2.sınıfa gectim. bilgisayar programcılıgı okuyorum IAU de.

    bitince devamını almanya da getirmeyi düsünüyorum,temmuz sonunda arastırmalar icin almanya ya gidicem okullara falan bi bakayım diye..

    eğer almanya-avustuya gibi ülkelerde devam ediceksen eğitimine,danısmanlık sirketleriyle mecburen calısman lazım. cünkü belgeler,diplomalar,pasaportlar,vizeler vs. islerinin hepsine sen yetisemessin..

    500 € civarı bi fiyata adamlar herseyi hallediyorlar.. lordvader89 da bu yöntemle gidecek eylülde :) kısmetse seneye de bende..

    ben berlin teknik üniversitesine gidicem muhtemelen,

    ilk sene dil okuluna gidiyorsun oraya gittiginde onun ücreti de 1.500 € civarları sanırım,işte kalıcak yer vs vs. hepsinin ücretlerini de hesaplaman lazım tabi. benim en büyük artım kalıcak yer sıkıntımın olmaması.. :)

    dil okulu bitince bi sınava giriyorsun eğer geçersen okula baslıyorsun 3 sene lisans eğitimi alıyorsun sonra ise mezun oluyorsun...

    3 yıllık mezun olunca bachelor of science diplomasını alıyorsun bu türkiye de 4 yıllıga denkdir yani..

    http://www.ulc-turkey.com/

    daha detaylı bilgilere vs burdan ulasabilirsin..


    -----------------------------

     

    Asıl fiyatı ne okulun hocam? üniversitenin?

     

      Undergraduate
    Postgraduate
    Local students
    0-1,000 US$ (0-750 Euro)
    0-1,000 US$ (0-750 Euro)
    International students
    12,500-15,000 US$ (9,200-11,000 Euro)
    12,500-15,000 US$ (9,200-11,000 Euro)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sezpanhe
    Sezpanhe's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Kasım/2010
    Erkek

    Up!


    Zehirrr . . .
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    Atakan
    Atakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2012
    Erkek

    Arkadaşlar bende Tıp yada diş hekimi düşünüyorum 

     

    Bütçem 5 bin Euro 15 bin TL civarı -  olsa iyi olur

    Tercih dili ingilizce olsa daha iyi olur ama Üniversite gidersek onlar öğretiyorlarsa Fark etmez 

    Bu konuda fikriniz nedir ne değildir önerinin varmı? 


    Çılgın şeyh Müritleri coşturuyor...
Toplam Hit: 1137 Toplam Mesaj: 10