Yurt Dışından Laptop Getirtme
-
Hocalar yurt dışından diyelim 1000 dolar 'lık bir laptop ülkeye gelirken %18 kdv gümrük cart curt bi ton vergiye tabi tutulup 1400 tl'lık bilgisayar oluyor 2100 tl kadar. Şimdi yurt dışındaki akrabamdan direkt parası ödenipte kargo veya buna benzer bir yolla türkiye'ye gönderse ek vergi vs ödeme gibi durumu olurmu
-
büyük ihtimalle olur.
bi zeki sen misin :)
-
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------
Hocalar yurt dışından diyelim 1000 dolar 'lık bir laptop ülkeye gelirken %18 kdv gümrük cart curt bi ton vergiye tabi tutulup 1400 tl'lık bilgisayar oluyor 2100 tl kadar. Şimdi yurt dışındaki akrabamdan direkt parası ödenipte kargo veya buna benzer bir yolla türkiye'ye gönderse ek vergi vs ödeme gibi durumu olurmu
-----------------------------yüz doların üstündekı mallardan alıyorlar vergı. ama şöle olursa olar adamın bırı yanında getırse benım özel lap top ım dese o zaman alamazlar ancak...
-
Tekrar o ülkeye girerken işteyebilir dostum şuda war yabancı ülkeden gelecek laptop da ı,ç,ü,ğ gibi harfler yok onun yerne bol miktarda noktalama işareti olan bi klavyesi oluo geçen çalışırkan geldi bi samsung aynn dediğim gibi harfler yok bence burdan almakj daha uygun
-
yurt dışından gelen herkesin bi tane laptop bir yada 2 tane cep telefonu getirme hatta tr bırakma hakkı var gelen birisi getirse sorun olmaz. o eksik harflerede etiketler var gg de onlardan al yapıştır ben kullanıyorum gayet güzel oluyor.
-
gümrükte geri isteyenmezler giderken :D
isterlerse çalıntı tr de der biter
-
SaNaL_AjaN bunu yazdı:
-----------------------------
Tekrar o ülkeye girerken işteyebilir dostum şuda war yabancı ülkeden gelecek laptop da ı,ç,ü,ğ gibi harfler yok onun yerne bol miktarda noktalama işareti olan bi klavyesi oluo geçen çalışırkan geldi bi samsung aynn dediğim gibi harfler yok bence burdan almakj daha uygun
-----------------------------aaaaaa bak burda ne var :)
-
hocalar saolun öneriler için. klavyede hiç harf yazmasın veya arapça olsun sorun değil. q klavyeye alıp yazarım harflerden sorunum olmaz. Ayrıca yurt dışından gelen akrabalarım var arabayla geliyo. gümrük herşeyi incelemiyormuş o kadar.
