Yurt Dışından Msn E Girmek?
-
Beyler arkadaşım yurt dışına gitti ama ordan msn e giremiyor bağlantı hatası diyormuş devamlı acaba neden bi ayarı falanmı var yardımcı olurmusunuz
-
Bilgisayarın tarihi saati filan düzeltsin. Olmadıysa hata kodunu googlede aratıp hata hakkında detaylı bilgi bulabilir.
-
Ben yurtdışındayken konuşmamak için öle diyorum.
www.ebuddy.com u kullansın.
-
bi ayarı falan yok ya ben bulgaristanda okuorum canavar gibi 7/24 msndeyiz wallaha :D
-
Osiris bunu yazdı:
-----------------------------Ben yurtdışındayken konuşmamak için öle diyorum.
www.ebuddy.com u kullansın.
-----------------------------Sanmam öyle bi çakallık yapsın 10 kontürüne kıyıp mesaj attı giremiyorum diye
-
pc'de sorun vardir yurt disindan girmek için özel bisi yapmaya gerek yok
hata numarasini versin
-
baska bi konuya attığım postun aynısını sallıyorum bak buraya da :D
MSN E-Fix 1.07 Hakkında
MSN hata kodlarını birkaç dakika içerisinde onarabilen başarılı bir yazılım. Türkçe dil desteği olup, son kullanıcıya hitap etmektedir. Ayrıca sorunları çözmeyi bilen uzman kişilere zaman kazandırır.http://www.blicca.com/yazilim/MSN_Hata_Kodlari_Cozumu/MSNEFix_1.0.7.zipindir :) bende kullanıyorum,işe yarıyor :) -
LAptopu burdan filan götürdüyse tarih saat dil, ağ ayarları ile iligli bir problem oluşmuştur.
Toplam Hit: 1817 Toplam Mesaj: 8
