Yurtdışı Devlet Bursları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cahitnuri
    cahitnuri's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ekim/2011
    Erkek

    Beyler bayanlar yurt dışında master yapmak için devlet bursu almak istiyorum fakat nereden başvurulur nedir ne değildir kim verir kime sorarım bir fikrim yok. bilen duyan var mı ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek

    ^


    arbeit macht frei
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Ales, yabancı dil iyiyse ÖYP'ye başvur. Yurt içinde başlarsın, sonra proje vs. daha kolay çıkarsın.
    MEB bursu vardı lisans diploma notunun 2.75 ten yüksek olmasını istiyordu, şimdi şartları neler bilmiyorum. MEB yüksek lisans bursu diye arattır çıkar.
    Tabi başka adaylarla yarıştığın için lisans diploma notun ve ales puanın önemli.


    vatandaşa kafam girsin!..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cahitnuri
    cahitnuri's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ekim/2011
    Erkek

    EVet bu kısmını okudum ben de ama bu olayı bu kadar kişi yapabiliyorsa muhtemelen kolay bi yolunu bulmuşlardır ya da ülke de herkes çok zeki herkesin dersleri çok iyi bi ben geri kaldım :) 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Burslu olarak gidenler için bildiğim tek yol: ezberle, sınavlara gir, iyi puan al, git.

    1-2 tip yüzünden çok talep var:

    a-) Mezun olupta iş bulamayacağını bilen yurdum insanı bu yolu son çare olarak görüyor. Sınavlar nede olsa ezbere dayalı.
    b-) Askere gitmemek için akademik kariyer yapan insan tipi.
    c-) Cidden araştırma yapmayı seven tip.
    d-) Kendini boşlukta hisseden tip, mezun olunca ne yapacağını şaşırıyor insan. :)
    ...

    Türkiye'nin genç nüfusunu da hesaba katarsan yoğunluğun olması normal.


    vatandaşa kafam girsin!..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    break
    break's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    Kamu kurulusunda, ozel sektorde calisiyor ya da yuksek lisans yapiyorsan asagiyi oku.

     

    Dil belgesi gerek (TOEFL ya da IELTS)

    Lisans ortalaman min. 2,50 olmali

    Calismani AB muktesebatlari basliklari uzerinde yapman lazim

    Yazili ve sozlu sinav olacak

     

    Ucak bileti, konaklama, vize masraflari ve aylik 1000 Euro.

    http://www.jeanmonnet.org.tr/

    break tarafından 05/Ağu/12 16:44 tarihinde düzenlenmiştir

    Agronomist + Yaprak Tütün Uzmanı
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cann
    cann's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    YLSY -> Yurt Dışına Lisansüstü Öğrenim Görmek Üzere Gönderilecek Adayları Seçme ve Yerleştirme


    Yazana zahmet vermeyen yazı okuyana lezzet vermez...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cahitnuri
    cahitnuri's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ekim/2011
    Erkek

    Eyvallah beyler ya. 

    İngilizce puanı olayı zaten okullarda sart kosuyor. 7 minimum IELTS'te 

    Su sınavı ve siteyi arastırayım madem ben biraz. 

Toplam Hit: 1063 Toplam Mesaj: 8