Yurtdışında Otelde Kalanlar
-
Yurtdışında otelde kalmayı düşünüyorum da merak ettiğim bir şey var. Türkiyede otelde kalınca nüfus cüzdanı fotokopisini alıyorlar, yurtdışında kalınca pasaport ve vizenin fotokopisini mi istiyorlar?
-
pasaportu göstermen yetiyor diye biliyorum.
-
vize bilgilerini istiyorlar. bazı yerlerde ise kimlik numarası yetiyor (AB vatandaşları için) ama bizden vizenin numalarını falan alıyorlar. fotokopi yok kayıt bu şekilde. Bunları polise bildirmekle yükümlüdürler.
tam hatırlamamakla birlikte kız arkadaşımla gittiğimde (ab vatandaşı kendisi) kendi vatandaşlık numarasını vermesi yetiyordu benden bir şey istememişlerdi.
unbalanced tarafından 09/Eyl/12 19:50 tarihinde düzenlenmiştir -
Pasaportundan vize fotokopisi alıyorlar.
-
çok acemi gitmeyeyim dedim. teşekkürler. :)
-
kalemlik bunu yazdı
çok acemi gitmeyeyim dedim. teşekkürler. :)
eğer erkeklerle gideceksen otel yerine hostellere git. daha uygundurlar. 2-4-6-8-20.. kişilik odalar var hem birileriyle tanışabilirsiniz ortam olur + buzdolabı falan var kendi yiyecekleriniiz koyabiliyorsunuz v.s. yabancılar çok hostel kullanıyorlar. hostelworld.com dan bakabilirsin hostellere. kız arkadaşınla gideceksen tavsiye etmem.. + pazarlık yap. biz 15 euroluk hostelde 8 euroya kalmıştık :)
unbalanced tarafından 09/Eyl/12 19:52 tarihinde düzenlenmiştir -
pasaport bilgilerini + vize fotokopisini aliyorlar..
ornek: burda rusyada fotokopi aliyorlar sana otel karti veriyorlar bu kart senin registratsie (ikametgah) yerine geciyor polis durdurup dokuman sorgusunda ozellikle dikkat edecegi bu ikametgah adresidir gordugunde bi skinti olmayacak..
sadece cok ucuz ve kuytu yerlerdeki otel ve motellerden uzak dur..
rahat ol yane
-
italya milanoya tek kişi gideceğim 2 gece
-
vize istemeyen ülkeye gideceğim pasaport yeterli olur değil mi ?
-
pasaportu vermiştim onlar gerekli işleri yapmıştı..
nüfus cüzdanını versen anlamazlar zaten ..
sen ona hazırlanma ben sana şunu söylim tuvaletlerde su yok ona göre git peçete bol olsun yanında ve ona göre gir çok boktan bir durum :D
ilk gittiğimde acayip olmuştu -
unbalanced bunu yazdıkalemlik bunu yazdı
çok acemi gitmeyeyim dedim. teşekkürler. :)
eğer erkeklerle gideceksen otel yerine hostellere git. daha uygundurlar. 2-4-6-8-20.. kişilik odalar var hem birileriyle tanışabilirsiniz ortam olur + buzdolabı falan var kendi yiyecekleriniiz koyabiliyorsunuz v.s. yabancılar çok hostel kullanıyorlar. hostelworld.com dan bakabilirsin hostellere. kız arkadaşınla gideceksen tavsiye etmem.. + pazarlık yap. biz 15 euroluk hostelde 8 euroya kalmıştık :)
hostel filminin serisini izledikten sonra öle bi yerde kalanı mikim bahtsız bedevi gibi bize denk gelir sokakta yatarım gerekirse hostele gıtmem lan ben
