Yurtdışından Bilgisayar Almak
-
uzun zamandır sanalda yokum şartlar el vermıyor:) nyse Yurtdışında akrabam aracılığıyla kendime laptop aldırdım orda fıyatı 300$ bunu birsekilde kargo veya bşka biryolla türkiye ye sokunca fiyat aynı kalıyormu ? Ya da aynı fıyata ülkeye sokmanın yolu varmıdır?
-
kendisi getirirse bir sorun olmaz. Diğer haller de her türlü sorun çıkar bence.
-
mumkunati yoktur.
Biradere surekli lap top gonderiyorum ustune inatla "hediyedir", "numunedir", "belestir" yazdirmama ragmen her seferinde yaklasik 180tl vergi oduyor ptt den mali alirken.
-
arkadaşlar bunun için kota var... o kotada 150€ eğer gönderdiğiniz ürün 150 € yu geçmezse gümrükten normal geçiyor.
-
Sahte fatura falan yapılsa geçmezmi ? :D
-
fivestar bunu yazdı:
-----------------------------
Sahte fatura falan yapılsa geçmezmi ? :D
-----------------------------ben tek tek gümrük yönetmeligini okudum xraydan gecerken adam goruyo aha laptop
acıyo bakıyo 100 € luk bisey
iyi gecsin dio ama bi acıyo en az 300 € luk bisey görevli eleman acıp fiyat tespiti yapıyor nette (nasıl işliyor a yazılan bu)
baktı harbi piyasa da 250 € falan direk depoya koyuyo ondan sonra gecen verginin pul masrafının sınırı yok :D
-
ne boktan iş bu ya:) gıcık oldum
-
parçalayıp sokma ihtimalin yokmu ? :D hayır bi yolu olmalı sonuçta mesela anakart ı başka şekilde göndersin :D adam derse ki aha laptop abi dersin içi boş bunun 50$ kasası falan bidakine anakart geçerse anlamaz bile zaten falan :D maksat para ödememek
