Yurtdışından Getirilen Telefonun Kayıt İşlemi
-
gittigidiyor'dan telefon almak istiyorum almak istediğim adam ben kayıt yaptırmadım senin yaptırman gerekli dedi ama galiba pasaporta kayıt için o kişinin 30 gün içinde yeni gelmiş olması lazım yurtdışından heralde. benim de 1 sene filan oldu ama 2 hafta önce bir akraba kıbrısa gitti orda pasaport istemiyorlar gerçi ama bunu sayarlar mı, yada başka bir yöntemi var mıdır yasadışı olmayan?
-
tek baktiklari sey pasaporttaki damga. En son ulkeye girisi 30 gunden azsa sorun cikmiyor ancak bu is icin en guzeli bir telefoncuya sor.
-
egr kıbrısa pasaportla gırdıyse sorun yok pasaportu goturecek telefoncuya bıtecek ama kımlıkle gırdıyse olmaz caresı
-
telefon nokia ise, pasaporta gerek var, diğer modellerde yok, ama eğer yeniyse dokunmatiklerden falansa onlarda da pasaport gerekli. telefonun marka modelini söylersen ona göre cevaplayabilirim, ayrıca simkilit işleri de oluyor sadece kayıt yeterli değil türkiye deki operatörleri çalıştırması için sim kilidinin kırılması gerekiyor.
