folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yurtdışından Getirilen Telefonun Kayıt İşlemi



Yurtdışından Getirilen Telefonun Kayıt İşlemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    gittigidiyor'dan telefon almak istiyorum almak istediğim adam ben kayıt yaptırmadım senin yaptırman gerekli dedi ama galiba pasaporta kayıt için o kişinin 30 gün içinde yeni gelmiş olması lazım yurtdışından heralde. benim de 1 sene filan oldu ama 2 hafta önce bir akraba kıbrısa gitti orda pasaport istemiyorlar gerçi ama bunu sayarlar mı, yada başka bir yöntemi var mıdır yasadışı olmayan?


    . . .. . ... .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    badass
    badass's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2002
    Erkek

    tek baktiklari sey pasaporttaki damga. En son ulkeye girisi 30 gunden azsa sorun cikmiyor ancak bu is icin en guzeli bir telefoncuya sor. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ILKER06
    ILKER06's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ağustos/2005
    Erkek

    egr kıbrısa pasaportla gırdıyse sorun yok pasaportu goturecek telefoncuya  bıtecek ama kımlıkle gırdıyse olmaz caresı


    Hayattaki en güzel şeyler : Ya kanun dışı, ya ahlak dışı ya da şişmanlatıcıdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yns_berk
    yns_berk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    telefon nokia ise, pasaporta gerek var, diğer modellerde yok, ama eğer yeniyse dokunmatiklerden falansa onlarda da pasaport gerekli. telefonun marka modelini söylersen ona göre cevaplayabilirim, ayrıca simkilit işleri de oluyor sadece kayıt yeterli değil türkiye deki operatörleri çalıştırması için sim kilidinin kırılması gerekiyor.


    ...
Toplam Hit: 584 Toplam Mesaj: 4