Zabıtalık.
-
Merhaba, aramızda zabıta olan veyahu içlerinde olan birisi var mı acaba? Bir kaç şey danışmam gerekiyor da kendilerine.
-
Yok mu hiç yav?
-
var var buyur sor hacı.
-
joe_black bunu yazdı
var var buyur sor hacı.
Eyvallah, mesaj attım usta. :)
-
Bende zabıta filan olabiliyomuşum. Kaç para alırlar, ne kadar çalışırlar tarzında bir bilgilendirme hoş olurdu aslında..
Toplam Hit: 1052 Toplam Mesaj: 5
