Zeus.Zbot.Aoaq Nedir? (Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saftiriksincap
    saftiriksincap's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2010
    Erkek

    Arkadaşlar sabah bilgisayarı açtım ve Zone alarm böyle bi uyarı verdi. Araştırdım ama bişey bulamadım.

    Bu nedir? nasıl kurtulurum :(

    ZeuS.Zbot.aoaq


    Hayat Murat Boz un memesi gibi, Rasim Ozan Kütahyalı çenesi gibi, Vahdettin in son senesi gibi, Bakir kızın Coşkun a veresi gibi, İran la İsrail arası gibi,Durum değişir kerhane numarası gibi, Çömelene birisinin vurası gibi,Yazı diyince bozukluğun turası gibi,Koç ya da Sabancı parası gibi, Oy verdiklerin niye yarasa gibi?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    vaaay artize bak zeus yemiş :D zeus bi botnet ağı. meşhurdur bende kullanıcaktımda vazgeçtim rata devam diye. herneyse nasıl siliceğine gelince. strun isimli progrmala başlangıçtaki dosyalara bak ordan dosya yolundan görürsün.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saftiriksincap
    saftiriksincap's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2010
    Erkek

    Nedir hocam bu? nasıl yemiş olabilirim? bu her ney ise pc'e ne gibi zararı vardır?


    Hayat Murat Boz un memesi gibi, Rasim Ozan Kütahyalı çenesi gibi, Vahdettin in son senesi gibi, Bakir kızın Coşkun a veresi gibi, İran la İsrail arası gibi,Durum değişir kerhane numarası gibi, Çömelene birisinin vurası gibi,Yazı diyince bozukluğun turası gibi,Koç ya da Sabancı parası gibi, Oy verdiklerin niye yarasa gibi?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    botnettir. yani sana özel bişey eğil aslında googla amcaya trojan nedir yada botnet nedir yazsan görürdün neyse. senden izinsiz senin pc'ni kontrol edebilir. tüm şifrelerini çalabilir. seni herhangi bi siteye mesela tahribat.com a saldırttırıp tbt yi kapattırabilir vs vs. botnet ağı bunlar için kullanılır. ama genelde birisi botnet ağı oluşturduysa sadece sitelere saldırmak için kullanır. eğer şifre falan alıcak olsaydı trojan kullanırdı(bazı botnetlerde trojan özelliğide var ama zeusta varmı yokmu emin değilim dediğim gibi bi ara bende kullanıcaktım ama zeustan vazgeçtim) genelde fudlanıp piyasaya sürülür yani antivirüslerden kaçırarak. ki süreklide güncellenir. strun indir başlangıçtaki dosyalara bak . sonra hepsinin adını yolunun falan buraya yaz bi bakalım:
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    allah bilir senin pc den kaç siteye ddos çekdiler :D


  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saftiriksincap
    saftiriksincap's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2010
    Erkek

    Bilgilendirme için teşekkür ederim. Formatladım bilgisayarı tertemiz oldu :)


    Hayat Murat Boz un memesi gibi, Rasim Ozan Kütahyalı çenesi gibi, Vahdettin in son senesi gibi, Bakir kızın Coşkun a veresi gibi, İran la İsrail arası gibi,Durum değişir kerhane numarası gibi, Çömelene birisinin vurası gibi,Yazı diyince bozukluğun turası gibi,Koç ya da Sabancı parası gibi, Oy verdiklerin niye yarasa gibi?
Toplam Hit: 2815 Toplam Mesaj: 6