Zevkine Bilgisayar Mühendisliği
-
Önceki konuyu hatırlatayım önce:
http://tahribat.com/Forum-Zevkine-Bilgisayar-Programciligi-184863/
İyiki de okudum diyorum şimdi.
İkinci sınıftayım ve DGS var. Şimdi Bilgisayar Mühendisliği okumak istiyorum. Ancak yine kararsız kaldım.
Çünkü Uzaktan eğitim ücretleri çok fazla ve benim ne işime yarayacak bilmiyorum :)
Ortalama 3 sene okuyacam ve Yıllık 3bin Lira civarı ücret var. Toplam 9bin Lira gibi bir ücret çıkıyor.
Sizce okumaya değer mi?
-
Hocam tamamen konuya gerçekten hevesli olup olmamanla ilgili.
1 ayda çıkarabilirsin toplm ücreti, ama hemen mezun olunca değil tabi.
HolyOne tarafından 06/Eyl/14 17:31 tarihinde düzenlenmiştir -
konu kitlenebilir. cevap zirveden gelmiş :)
-
kaba taslak bi hesapla 3 yılda 9 bin..
aylık ortalama 250 tl gibi..
kendine yatırım yapmış olursun. zararın olacağını düşünmüyorum..
-
Bu arada uzaktan eğitimle ilgili istediğiniz şeyi sorabilirsiniz. Özellikle Sakarya Üniversitesi. Ben çok arayıp az şey bulabilmiştim.
-
gerçekten ilgi alanın ve bilgisayarla kendini geliştirmek istersen üniversite şart deği. azimle herşeyi öğrenirsin.
internette dünyanın video bilgisi var her konuda,
kitap dersen yine öyle.
zaten üniversitede özel biryerden almıyorlar bilgileri ..
sadece sosyalite açısından çok önemli bence üniversite. tanış biliş meselesi
ANCAK gün gelir bir bakarsın ki senin bilginin yarısını bile bilmeyen biri sırf diploması var diye andavalın biri gelmiş senin yerini kapmış.
işte 9 değil 20 000 verseydimde şu lanet diplomayı alsaydım dersin. Çünkü bazen diploma konuşur bazende bilgini konuşturursun.
futurist tarafından 07/Eyl/14 01:22 tarihinde düzenlenmiştir -
futurist bunu yazdı
gerçekten ilgi alanın ve bilgisayarla kendini geliştirmek istersen üniversite şart deği. azimle herşeyi öğrenirsin.
internette dünyanın video bilgisi var her konuda,
kitap dersen yine öyle.
zaten üniversitede özel biryerden almıyorlar bilgileri ..
sadece sosyalite açısından çok önemli bence üniversite. tanış biliş meselesi
ANCAK gün gelir bir bakarsın ki senin bilginin yarısını bile bilmeyen biri sırf diploması var diye andavalın biri gelmiş senin yerini kapmış.
işte 9 değil 20 000 verseydimde şu lanet diplomayı alsaydım dersin. Çünkü bazen diploma konuşur bazende bilgini konuşturursun.
bırcok alanda boyle degıl bu olay.
petkımde lısemezunu teknısyen 3500 lıra maas alır ornegın.
harıta sektorunde lıse mezunu alıp 5 lıra adamlar var ınsaat sektorunde de bu sekılde ıslıyor.
helekı bılgısayar sektorunde proje konusur. yaptıgın ısle buyursun maasın yukselır.
amac devlet se kı alayı sozlesmelı alıyor bır yılda totalde 20 tane adam alırlarsa alırlar . muhendıs ıster.
herzaman soyluyorum devlet tarafadından lısans yetkısı olmayan meslek dısında bence unıversıte cok onemlı degıl . fakat bazı sektorel ısler de mutlaka egıtım alamn cok buyuk avantaj saglayacaktır. havayolu ısletmecılıgı gıbı spesıfık bolumler ıs yapar.
gıt muhendıslık oku sakarya karma ısparta karmaydı oncesınde ahmetyesevı vardı 3 lıra olan yıllık bısı degıl 3 bın lıra gıt ode oku.en azından dıploman olur elınde.
yoksa mıllet ms den sıstem muhendısı dıploması alıyor sıstem muhendısı olarak calısıyor ttnet bıle kabul edıyordu sanırım oncesınde sımdı ne durumda bılmıyorum
ek olarak dgscılere soru . sımdı bu sayısal ea ve sozel puanlarının farkı nedır ? sayısal bolume gıtmek ısteyen sayısal sozel e gıtmek ısteyen sozel eacılar ea puanı mı yapmak zorunda ?
hipokondriyak tarafından 07/Eyl/14 06:07 tarihinde düzenlenmiştir -
futurist bunu yazdı
gerçekten ilgi alanın ve bilgisayarla kendini geliştirmek istersen üniversite şart deği. azimle herşeyi öğrenirsin.
internette dünyanın video bilgisi var her konuda,
kitap dersen yine öyle.
zaten üniversitede özel biryerden almıyorlar bilgileri ..
sadece sosyalite açısından çok önemli bence üniversite. tanış biliş meselesi
ANCAK gün gelir bir bakarsın ki senin bilginin yarısını bile bilmeyen biri sırf diploması var diye andavalın biri gelmiş senin yerini kapmış.
işte 9 değil 20 000 verseydimde şu lanet diplomayı alsaydım dersin. Çünkü bazen diploma konuşur bazende bilgini konuşturursun.
Tecrübeyle sabit kurumsal bir firma istiyorsan diploma şart hem de en iyilerinden olması gerekiyor ODTÜ Bilkent itü ıdı vıdı....
