Zmonitor.Exe Hatası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uz-i
    uz-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2005
    Erkek

    AppName: zmonitor.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: zmonitor.exe

    ModVer: 0.0.0.0 Offset: 000015ed    hangi proğramı açsam bu hata cıkmaya başladı bub nasıl düzelte bilirim görev yöneticisinden denedim olmadı


    cnc prog. ugs nx solid autocad [IMG]http://img66.imageshack.us/img66/3489/adslnahalirsin5ry6in5ci4md.gif[/IMG]
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    o exenin ne işe yaradığını bulmalısın ... googleyi kullan

    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    hoca zmonitor.exe olduguna eminmisin ?
    ben böyle bi şey hayatımda ne duydum ne de gördüm sen bi Ss Alsana!

    monitor.exe olmasın hoca dikkatlice bak!
    Monitör.exe de AntiVirüs İptal Edici....

    İsteyen Olursa Upload Edebilirim...


    *Edit :

    Hoca Sende Galiba 3dSmax Kurulu ve Autocad2008 kuruluysa ondandır...
    Ctr - Alt - Delete yap

    İşlemlerden

    Monitor Exeyi Sonlandır!


    [22817//kaanabak]
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    uz-i
    uz-i's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2005
    Erkek

    ewet 2 side kurulu autocad2008 3 dsmax9 ve avg antivirüs kurulu

    denedim olmuyor


    cnc prog. ugs nx solid autocad [IMG]http://img66.imageshack.us/img66/3489/adslnahalirsin5ry6in5ci4md.gif[/IMG]
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek

    Hoca büyük İhtimalle O Programlardan  Kesin Dosyaları Falan Bi Sorun Vardır

    Örnek Olarak Bi Bilgisayara Kaspersky Ve Norton Veya AdAware Programlarından Biri Varsa Birini Kaldırman Gerekecek Kaldırsan Bİle Yine ortaya sorunlar Çıkabilir Format En İyi Çözüm Yoludur...

    2.Yol;

    Hoca Hdd'yi 2 ye bölerek aynı işletim sistemini yükleyebilirsin...Autocad 2008 C Hard Diskine ....İşletim Sistemine

    3DSmax i D Hard Diskine .... İşletim Sistemine ...

    Böylece İstediğin Zaman İstediğin Programı Kullanabilirsin...

    Eğer Verdiğim Bilgilerden İşe Yarar Çıkarsa Ne  Mutlu Bana:P


    [22817//kaanabak]
Toplam Hit: 1025 Toplam Mesaj: 5