Zone-H"Te Problem War Bi Bakarmisniz :(
-
arkadaslar ben deface ettigim birkac siteyi zone-h e kaydetmek istiorumda. Attack notification buraya girdikten sonra defacer yerine kendi nickimi yazıorm site adresi falan weriorm we iste asagidaki seyleri secip gondere basiorm. we ana sayfaya tekrar geri gelio on hold bölümünde kendi deface ettigim siteyi gördüm ama acaba ne zaman normal olarak kabul edilir 1 gündür bekliorumda hala on hold malesef yada bi problemmi war acaba.. :)) bide 6 ay once deface edilmemis olmasi lazim ya onuda kontrol ettim bi sorun yok. ..
-
adminler ne zaman eklerse ozaman :) birde evet 6 ay içinde hac edilmisse kabul edilmiyor..
-
aga tamam bende biliorum bu kurallarida ayni anda 5 site bildirdim 2 tanesini aldilar sadece :((( diyer 3 taneside ne geri alindi nede daa önceden fdeface edildi :)))
-
O da adminlerin ipneliği :)
Toplam Hit: 1422 Toplam Mesaj: 4
