folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Zoom Mu Airties Mi ?



Zoom Mu Airties Mi ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    arkadaşlar modem alıcam yarın bi yardım 2sinin arasında kaldım ?

    dont think twice its all right
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Focal
    Focal's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    ߀n zoomx4 kuLLaniyorum gayette memnunum ama aLcaksan US.Robotic derim ama gene sen bilirsin
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Diatonic
    Diatonic's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2006
    Erkek
    Airties.Renegedealien abide Airties önermişti.

    Unutma ki yarın bügüne dün diyeceksin, tıpkı dün bügüne yarın dediğin gibi.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GeRiLLa_SaGoPa
    GeRiLLa_SaGoPa's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    airties kullan. kesinlikle sorun yaşamazsın. çevremdeki herkese sirties modem sattım. hiö problem yaşamadık. ayrıca elektrik kesilmelerine karşı en dayanıklı modem airties tir.

    .......
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    zoom eskiden iyidi.
    ben 5 gün önce modem almaya gittim 4 portlu
    herkes dedi zoomun yeni modelleri arızalanıyo alma dedi
    airties önerdiler inca önerdiler ben 159 liraya us robotics aldım =)
    4 port router mi ne?
    olsun şimdilik memnunum :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    Adsl Zoom 5590 x6 Kablosuz 4 port Eth. derim başka bişe demem...

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    abü bizim tekniğe gelen modem şikayetlerinin büyük bölümü zoom modemlerden geliyor. airties çok klas diyolar ama zyxelinde ondan geri kalır yanı yok. biz satış noktasıyız güvenlik konusunda iyi donanımsal çözümler sunuyor zyxel ve hemen hemen hiç soruna raslamadık özellikle routerlılarda. ben ise evde tek port e-con kullanıyorum yaklaşık bir senedir hiçbir sorun yaşanmadı.

    kendinize ayığ olunuz
Toplam Hit: 1150 Toplam Mesaj: 7