folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Zyban Kullanan Var Mı?



Zyban Kullanan Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kiNki
    kiNki's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2003
    Erkek

    hacılar sigarayı bırakmak için bu hapı kullanmayı başladım.. hapı kullanmayabaşlayalı yarın 1 hafta olacak ama hala bi etkisi olmadı :|

    4-5 sene önce de kullanmıştım bu haptan hatta 3 tane mi ne kullandım etkisini göstermişti baya bi süre sigara içememiştim..


    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sakabey
    sakabey's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 12/Aralık/2009
    Erkek
    ben kullandım .doktor sana bu çıktı deyip champix yerine zyban verdi. champix ide eşe dosta dağıtıyor ibneler galiba..migde bulantısı ve halsizlik dışında bir etkisi olmadı...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kiNki
    kiNki's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Kasım/2003
    Erkek

    bende de ilk günler mide bulantısı oldu şimdi bişey yok uykusuzluk var sadece..


    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE..
Toplam Hit: 1145 Toplam Mesaj: 3