Zyban Kullanan Var Mı?
-
hacılar sigarayı bırakmak için bu hapı kullanmayı başladım.. hapı kullanmayabaşlayalı yarın 1 hafta olacak ama hala bi etkisi olmadı :|
4-5 sene önce de kullanmıştım bu haptan hatta 3 tane mi ne kullandım etkisini göstermişti baya bi süre sigara içememiştim..
-
ben kullandım .doktor sana bu çıktı deyip champix yerine zyban verdi. champix ide eşe dosta dağıtıyor ibneler galiba..migde bulantısı ve halsizlik dışında bir etkisi olmadı...
-
bende de ilk günler mide bulantısı oldu şimdi bişey yok uykusuzluk var sadece..
Toplam Hit: 1145 Toplam Mesaj: 3
