Zyxel Modemime Bağlanamıyorum.
-
normalde 192.168.1.1 yazdığımda modem paneli geliyordu artık gelmiyor. Sorun nerede olabilir ?
-
tarayıcı geçmişini silerek tekrar denesene bi
-
kabloyu farklı yere takmışsındır belki. 192.168.1.2 olarak dene.
-
1- modemi resetle
yine gelmiyosa
2- cd den tekrar kur
-
bağlantıya bak
zyxelin sitesinden yazılımını tekrar at
Toplam Hit: 1019 Toplam Mesaj: 5
