

Zyxel Modemin Web Arayüzüne Giremiyorum
-
selam arkadaslar, cevrede bulunan sifresiz wireles modemlerden birine baglaniyorum ama internet baglantisi yok.. modemin web arayüzüne girip kullanici adi bölümüne admin sifreyede 12345 yazip bi kac ayarla düzeltecegim ama 192.168.2.1 yada 192.168.1.1 yazinca sayfa görüntülenemiyor yaziyor ayarlara gecis yapamiyorum.. bu modem icin baska bi ip mi yazicaz web arayüzüne girmek icin??
-
modem şirket ağ olabilir yada vpn kullanılıyorsa,local ip modemin ipsidir.yani modem dışarıya farklı ipile çıkar.içerde farklı ip kullanıyordur. normalde 192.168.1.1 oması gerekiyor,
başlat çalıştır cmd enter
ping 192.168.1.1 enter, dene bakalım,cevap alabilecekmisn. yada modemin default ayarları uzamn biri tarafından değiştirlmiş olabilir.
-
192.168.1.254olarak denermisin kardeş bide ? şifrede sdandart die biliyorum zyxel lerde ben 1234 die.
-
Bazen modemlerde, yazılımsal bi sorundan dolayı web arayüzünden ulaşamayabilirsin. Önce modemine ping at, ulaşacakmısın kontrol et. Eğer pinglede ulaşamıyorsan, kablo bağlantılarını kontrol et. Onlada sonuç alamazsan reset at, bi kaç saat bekle kendiliğinden düzelebiliyor. Eğer buda olmazsa aldığın yerle yada modemin müşteri hizmetleri yetkilisi ile irtibata geç.
-
gene olmadi ya:S mac adresi degistirip denicem bide..
-
Arkadasım eger başlangıç şifresini deiştirdiysen 192.1681.1.'e girdiginde şifre yazılı oluyor ekranda ona enter deme şifreyi sil ve tekrar yaz.O zman oluyor
-
telnet ile girmeyi dene oradan işlerini hallet
Toplam Hit: 9511 Toplam Mesaj: 7