Zyxel P-691HNU + U.Srobotics 9108A Access Point
-
arkadaşlar elimde bu iki modem var zyxel i ana hatta kurdum us robotics i de köprü olarak kullanacağım router olayı nasıl olur bu iki modem arasında çözemedim gitti wireles şifresi wep mi olmak zorunda illaki bir kaç konu okudum ama pek ayrıntılı değildi bilgisi olan varmı arkadaşlar yardım lazım
Toplam Hit: 803 Toplam Mesaj: 1
