ZYXEL Prestige 662HW ADSL Wireless Router Modem
-
herkese iyi geceler
arkadaşlar dikkatimi cektide bi size sorayım dedim bu modemin antivirüs özelliği varmış
http://www.telekomadsl.com/Default.aspx?pageID=18&PID=1039
yani bi filtre görevimi görüyor ne yapıyor yoksa bilgisayara ayrıca bi programmı yüklüyoruz bilgisi olanlar paylaşsa sevinirim
herkese kolay gelsin
-
hoca cihaz pahalı parana yazık olur fazla abartmaya gerek yok. kablosuz olması nedeniyle internetede biraz fazla ücret ödersin. adamlar 1 yıl ücretsiz diyorlar ama güven yok bişey yok yani. örnek : benim arkadaşımda xp pro. orijinal cd aldı 3 yıllık falan 2 ay sonra korsan çıktı korsan hatası falan filan derken yeni seri no almak için telefonla yollara düştü.
-
hoca bende var yaklaşık 4.5-5 yıl oldu herhalde alalı üzerinde firewall var tabi kurmak biraz uzmanlık istiyo ara ara loglarını boşaltırsan bayada hızlı çalışıyo bunun kampanyası vardı ben aldığımda birde usb wifi aleti veriolardı galiba yok artık o...
-
bi okula alınacak eğer varsa antivirüs gibi bir özelliği o parayı vermeye değer
-
Hoca tecrubelerime guvenerek soyluyorum, dsl modemler uzerindeki filtreler ve firewallar bir ise yaramaz...Parana kiyma...Elin Cisco su dassakli paraya firewall satiyor ,durup dusunmek gerek 200 ytl ye modem router firewall iyi valla...O parayi verip o modemi almayin sakin...
http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=45&productid=bd95147 al bu urunu rahatina bak.

cisco firewall PIX
-
ZYXEL modemleri süper ya yıllardır kullanıyorum tık demedi
-
essan bunu yazdı:
-----------------------------
hoca cihaz pahalı parana yazık olur fazla abartmaya gerek yok. kablosuz olması nedeniyle internetede biraz fazla ücret ödersin. adamlar 1 yıl ücretsiz diyorlar ama güven yok bişey yok yani. örnek : benim arkadaşımda xp pro. orijinal cd aldı 3 yıllık falan 2 ay sonra korsan çıktı korsan hatası falan filan derken yeni seri no almak için telefonla yollara düştü.
-----------------------------internete nasıl fazla ücret ödüyo anlamadım bende kablosuz kullanıyorum?
