folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder ZYXEL Prestige 662HW ADSL Wireless Router Modem



ZYXEL Prestige 662HW ADSL Wireless Router Modem

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heredotcomp
    heredotcomp's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    herkese iyi geceler

    arkadaşlar dikkatimi cektide bi size sorayım dedim  bu modemin antivirüs özelliği varmış

     

    http://www.telekomadsl.com/Default.aspx?pageID=18&PID=1039

     

    yani bi filtre görevimi görüyor ne yapıyor yoksa bilgisayara ayrıca bi programmı yüklüyoruz bilgisi olanlar paylaşsa sevinirim

    herkese kolay gelsin

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    hoca cihaz pahalı parana yazık olur fazla abartmaya gerek yok. kablosuz olması nedeniyle internetede biraz fazla ücret ödersin. adamlar 1 yıl ücretsiz diyorlar ama güven yok bişey yok yani. örnek : benim arkadaşımda xp pro. orijinal cd aldı 3 yıllık falan 2 ay sonra korsan çıktı korsan hatası falan filan derken yeni seri no almak için telefonla yollara düştü.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sk8er
    Sk8er's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2006
    Erkek
    hoca bende var yaklaşık 4.5-5 yıl oldu herhalde alalı üzerinde firewall var tabi kurmak biraz uzmanlık istiyo ara ara loglarını boşaltırsan bayada hızlı çalışıyo bunun kampanyası vardı ben aldığımda birde usb wifi aleti veriolardı galiba yok artık o...

    Kefillik işleri için kalite ; 10 yıldır hizmetinizdeyiz , Kefillik 10 lira. Lütfen daha yüksek id"li arkadaşları tercih etmeyiniz. Kefil olduğumuz binlerce kullanıcıya sorabilirsiniz...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    heredotcomp
    heredotcomp's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    bi okula alınacak eğer varsa antivirüs gibi bir özelliği o parayı vermeye değer
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek

    Hoca tecrubelerime guvenerek soyluyorum, dsl modemler uzerindeki filtreler ve firewallar bir ise yaramaz...Parana kiyma...Elin Cisco su dassakli paraya firewall satiyor ,durup dusunmek gerek 200 ytl ye modem router firewall iyi valla...O parayi verip o modemi almayin sakin...

    http://www.hepsiburada.com/productdetails.aspx?categoryid=45&productid=bd95147 al bu urunu rahatina bak.

     

     

    cisco firewall PIX

     

     


    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ZYXEL modemleri süper ya yıllardır kullanıyorum tık demedi

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Game_Over
    Game_Over's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2006
    Erkek

    essan bunu yazdı:
    -----------------------------
    hoca cihaz pahalı parana yazık olur fazla abartmaya gerek yok. kablosuz olması nedeniyle internetede biraz fazla ücret ödersin. adamlar 1 yıl ücretsiz diyorlar ama güven yok bişey yok yani. örnek : benim arkadaşımda xp pro. orijinal cd aldı 3 yıllık falan 2 ay sonra korsan çıktı korsan hatası falan filan derken yeni seri no almak için telefonla yollara düştü.
    -----------------------------

     

    internete nasıl fazla ücret ödüyo anlamadım bende kablosuz kullanıyorum?


    Ayranı yok içmeye, taksiyle gidiyo sıçmaya
Toplam Hit: 1374 Toplam Mesaj: 7