Zyxel Usb Adsl Modem Win98 De Calistiramadim
-
PC mde winXP yüklü ve donanimim zayif oldugu icin bazen baya donuksuyor. Win98 tam ayarinda ama ozamanda modemimi PC ye gösteremedim
zyXEL prestige 630 serisinden USB adsl.. tanitim deseniz cok denedim ama belkide bende yalnis tanitim setup var. 98 kurunca hizliyim ama nete giremiyorum beyler...XP yle simdilik baya zordayim beyler, yardim edip anlatan olursa cok sevinirim...
-
usta usb lerde vpı vcı ayarları 0 diğe gelio çoğusunda vpı: 8 vcı: 35 yap bi tene makinanda usb 2.0 olmaya bilir ve alet 2.0 istiodur ama diosuun ki xp de çalışıo bu deildir. ama konuyu biraaz aha aç ne gibi bi hata verio felan yaz onnarı bi yardımcı olalım zyxel bu tipi sorunnlar vercek modem deil
-
vpn 8 vcı 35 şeklinde ayarlayacaksın yoksa çalışmaz
bir de explorer da araçlar/internet seçenekleri/bağlantılar/yerel ağ ayarları/ayarları otomatik algıla seçeneği işaretli olsun
-
swordofdarkness eywallah baba. bide oyle deneyeyim. ama bence sorun benim tanitim setup ında. çünkü vpı:8 vcı:35 o ayarlari felan setup kendi kuruyo ama en son 98de tanittigimda, XP de yapmadigi bisi yapiyo. please connect your modem diyo. OK diyorum. yawas yawas %90 a kadar geliyo göstergesi. sonradan tekrar IF YOU DIDN'T CONNECT YOUR MODEM PLEASE BE SURE IT IS CONNECTED gibisinden bisi diyo. onada OK de. haydee tekrar %10 a düsüyo. 90a gelince gene aynısı. beyler. bu seri modem icin setup varsa linkini yazabilirseniz sevinirim büyük ihtimal tanitim belki 98 icin olmadigindan boyle oluyor.. yada sorun benim setup degilde baska bisey mi?
-
Aradaşım istersen modemini başka bir pc de dene eğer olmazsa aldığın yere götür çünki bu zyxel modemler insanı kanser eder bir arkadaşım almış beceremedi ben gittim yok olmuyor bi yerde bi şeyler dior sonra götürmüş arızalıymış değiştirdiler, oldu sende bir götür anlat derdini.
-
yok ya ariza odugunu sanmiyorum. yoksa niye XP de tikir tikir calissin..? hem yigidi öldür hakkini yeme. zyXEL oyle kötü bi ADSL modem markasi degil. iyi omasina iyide ben bi halt yiyemiyorum 98 de o ayri mesele :)
-
arkadaşım modemi pc ye takmadan setup ı çalıştır. o san akurulum sonlarında tak dediği zaman modemini tak bence hata o
-
zyxel win xp de çok iyi bir şekilde çalışırken 98 de okadar iyi çalışmıyor hız dan kayıp oluyor 98 de kullanırken
-
sistem özelliklerini bir yaz daha iyi olur...birde modem i bi arkadşında falan denedinmi hiç sağlammı...N e kadar kaliteli isim yapmış bir ürün olsada sonuçta sorunlu olabilir.
-
genelde zyxel lerde karsılastıgımız problemler bunlar bilgisayar acılırken bios a gir orada usb 2.0 ayarların enabled mi disablemi bi kontrol et ve usb modemi bagladıgında sistemin yeni bir donanım bulundu diyor mu oradaki hata code lerini yazarsan sana daha acık bi sekilde yardımcı olabilirim...
