folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Zyxel Usb Adsl Modem Win98 De Calistiramadim



Zyxel Usb Adsl Modem Win98 De Calistiramadim

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

       PC mde winXP yüklü ve donanimim zayif oldugu icin bazen baya donuksuyor. Win98 tam ayarinda ama ozamanda modemimi PC ye gösteremedim
       zyXEL prestige 630 serisinden USB adsl.. tanitim deseniz cok denedim ama belkide bende yalnis tanitim setup var. 98 kurunca hizliyim ama nete giremiyorum beyler...


    XP yle simdilik baya zordayim beyler, yardim edip anlatan olursa cok sevinirim...


    choosing my confessions...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Taso Pezevengi
    iso
    iso's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Eylül/2003
    Erkek
    usta usb lerde vpı vcı ayarları 0 diğe gelio çoğusunda vpı: 8  vcı: 35 yap bi tene makinanda usb 2.0 olmaya bilir ve alet 2.0 istiodur ama diosuun ki xp de çalışıo bu deildir. ama konuyu biraaz aha aç ne gibi bi hata verio felan yaz onnarı bi yardımcı olalım zyxel bu tipi sorunnlar vercek modem deil
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordofdarkness
    swordofdarkness's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2003
    Erkek

    vpn 8 vcı 35 şeklinde ayarlayacaksın yoksa çalışmaz


    bir de explorer da araçlar/internet seçenekleri/bağlantılar/yerel ağ ayarları/ayarları otomatik algıla seçeneği işaretli olsun


    Kısa Pantolon, Paslı Çakı, Dizde Kabuk Bağlamış Yara, Kısa Çakı, Paslı Pantolon, Yarası Gözde Kalmış Kabuk
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

     swordofdarkness eywallah baba. bide oyle deneyeyim. ama bence sorun benim tanitim setup ında. çünkü vpı:8 vcı:35 o ayarlari felan setup kendi kuruyo ama en son 98de tanittigimda, XP de yapmadigi bisi yapiyo. please connect your modem diyo. OK diyorum. yawas yawas %90 a kadar geliyo göstergesi. sonradan tekrar IF YOU DIDN'T CONNECT YOUR MODEM PLEASE BE SURE IT IS CONNECTED gibisinden bisi diyo. onada OK de. haydee tekrar %10 a düsüyo. 90a gelince gene aynısı. beyler. bu seri modem icin setup varsa linkini yazabilirseniz sevinirim büyük ihtimal tanitim belki 98 icin olmadigindan boyle oluyor.. yada sorun benim setup degilde baska bisey mi?


    choosing my confessions...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek

    Aradaşım istersen modemini başka bir pc de dene eğer olmazsa aldığın yere götür çünki bu zyxel modemler insanı kanser eder bir arkadaşım almış beceremedi ben gittim yok olmuyor bi yerde bi şeyler dior sonra götürmüş arızalıymış değiştirdiler, oldu sende bir götür anlat derdini.


     


    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

     yok ya ariza odugunu sanmiyorum. yoksa niye XP de tikir tikir calissin..? hem yigidi öldür hakkini yeme. zyXEL oyle kötü bi ADSL modem markasi degil. iyi omasina iyide ben bi halt yiyemiyorum 98 de o ayri mesele :)


    choosing my confessions...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sheriff
    sheriff's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    arkadaşım modemi pc ye takmadan setup ı çalıştır. o san akurulum sonlarında tak dediği zaman modemini tak bence hata o

    Alayına İsyan İnadına Göztepe
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    spyMASter
    spyMASter's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    zyxel win xp de çok iyi bir şekilde çalışırken 98 de okadar iyi çalışmıyor hız dan kayıp oluyor 98 de kullanırken
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    sistem özelliklerini bir yaz daha iyi olur...birde modem i bi arkadşında falan denedinmi hiç sağlammı...N e kadar kaliteli isim yapmış bir ürün olsada sonuçta sorunlu olabilir.

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Dr_X
    Dr_X's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    genelde zyxel lerde karsılastıgımız problemler bunlar bilgisayar acılırken bios a gir orada usb 2.0 ayarların enabled mi disablemi bi kontrol et ve usb modemi bagladıgında sistemin yeni bir donanım bulundu diyor mu oradaki hata code lerini yazarsan sana daha acık bi sekilde yardımcı olabilirim...

    Ainesi İŞTİR kişinin..LAFA bakılmaz !.....Çok laf YALANSIZ olmaz !.......
Toplam Hit: 2159 Toplam Mesaj: 10