Üye BiUyeOlamadim

Üye bilgileri
Kullanıcı Adı BiUyeOlamadim
Adı Soyadı Ömer Yok Ömer Yok
Yaş 30
Eğitim Yüksek Lisans
ID 21532
Kayıt 10/Eyl/05 13:23
Cinsiyet Erkek
Son giriş tarihi 18/Tem/19 20:14
Browser Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10_13_6) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/75.0.3770.142 Safari/537.36
Login sayısı 15636
Kefili Yok
Profil Görüntülenme Sayısı 3754
Siteye kazandırdığı ziyaretçi sayısı help 1

Tahribat.com altındaki herhangi bir url adresinin sonuna ?ref={KullanıcıIDniz} şeklinde parametre ekleyip millete yayarsanız, profilinizdeki bu alan 1 artacaktır.

İşlemler

Özel Mesaj Gönder
middlefingerUyuz oluyorum

Kefil Olduğu Muritler


Profilde Paylaşılanlar

Diğer Bilgiler

İmzası
The tip of the tongue taking a trip of three steps down the palate to tap, at three, on the teeth. Lo. Lee. Ta.

İlgi ve Uzmanlık Alanları
Boş adam.
Ekstra Bilgi
"???"
Son açtığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuBitcoin Alış-Veriş - BTCTurk.com 2454 17/Haz/16 11:29
KonuMobilde Hover Sorunu 421 09/Eki/15 20:55
KonuSeçilen Option'un Attribute Alma 331 08/Eki/15 12:16
KonuHTML 5 Harita Yapmak 1057 21/Oca/15 20:08
KonuExcel Eğer Formülünde Metin Kullanma 776 25/Eyl/14 18:51
KonuVideodan Belirli Süre Aralıklarında Fotoğraf Yakalama 700 21/Haz/13 12:16
KonuKingdom College Wordpress Teması 665 18/Oca/13 23:30
KonuSatılık-iPhone 3 GS 16GB 608 20/Ara/12 12:52
KonuiPhone 4 Entegre Aranıyor 1351 05/Kas/12 19:41
KonuSatılık - iPhone 3G S 8GB 2216 06/May/12 12:40
Son mesaj yazdığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuExelde grafik çizimi 328 06/May/19 22:49
KonuWord sayfasını ikiye bölme 544 24/Tem/18 09:21
KonuMicrosoft Excel Parola Kırıcı 1649 19/Tem/18 02:49
Konuexcel formül yardımı 618 13/Tem/18 14:15
KonuHediye Coinler Tek konu 1745 24/Oca/18 11:01
KonuBitWhite Airdrop - Mining [ Fiyat 0,06$ - Kaçırdım Diye düşünen üzülmesin ] 28727 24/Kas/17 00:21
KonuIstatistik Problemi 823 06/Tem/17 14:14
KonuiPhone için Fake gps yapma 1596 26/May/17 20:52
KonuAutoCAD HP Workstationda Kasıyor Ne Yapabilirim 559 25/Mar/17 15:34
KonuMacOS ile ilgili birkaç soru 521 09/Eyl/16 13:29

Son yazdığı dökümanlar

Başlık İsim Tarih
Web Sitesi İçin Kapak Yapımı Web Sitesi İçin Kapak Yapımı BiUyeOlamadim 16.08.2009

Son eklediği haberler

Başlık İsim Tarih

Üyelerin, BiUyeOlamadim Hakkındaki Yorumları

MemberNote WH0 19/Ekim/2015 Tarihinde:
hahahahahaha
MemberNote Reskam 05/Ağustos/2012 Tarihinde:
Hocum Google Ceviri Link. Atta Okuyak :))
MemberNote Reskam 03/Ağustos/2012 Tarihinde:
hocam Kefilin Olurum Bu nicke :))

Nicke Hasta Oldm La :))
MemberNote PyramiD 09/Temmuz/2012 Tarihinde:
sene 2012 hala üye olamamış amk.
MemberNote mektepli 02/Eylül/2010 Tarihinde:
hala üye olamadın mı :D
MemberNote rapidhacker550 22/Temmuz/2010 Tarihinde:
ana doptu erkek olmuş :D
MemberNote Meliksah 20/Haziran/2010 Tarihinde:
ne zamandır görüyorum yorum yapmak bugüne kısmetmiş :|
ben de 2-3 günde anca üye oldum ama nickime öyle bişe yazma gereği duymadım :|
MemberNote JohnD 08/Mayıs/2010 Tarihinde:
ceronimo..
MemberNote Y_O_H 09/Aralık/2009 Tarihinde:
özlü sözleri güzel olan Mürid
MemberNote Yeco 26/Ekim/2009 Tarihinde:
abimin arkadaşı
MemberNote Pikacu 17/Ekim/2009 Tarihinde:
bende burada hiç ziraat mühendisi yok mu diyordum.
MemberNote ZoRKaYa 17/Ağustos/2009 Tarihinde:
Photoshopta gifli resmi rgb color yaparak editlemeyi öğrendiğim sevgili mürid :) sağolasın
MemberNote efrasyap 17/Ağustos/2009 Tarihinde:
her yorumunu düşünerek yapan
efendi bi mürit kardeşimiz
MemberNote verruckt 24/Temmuz/2009 Tarihinde:
uye olamadıgı halde yıllardır tbt de takılan murid :D
MemberNote Dos_Attach 03/Temmuz/2009 Tarihinde:
Problem çözülmek için vardır,işe yaramak bu noktada başlar yaradıysak ne mutlu.

Allah hepimizden razı olsun kardeşim.
MemberNote mamii 03/Temmuz/2009 Tarihinde:
Lan idsi 21532, adam BiUyeOlamadim diyor :D
MemberNote vesselam 24/Haziran/2009 Tarihinde:
nazi tamam ama ne mutlu türküm diyene ATATÜRK
MemberNote Adanedhel 22/Mayıs/2009 Tarihinde:
hacı faşomusun..ben de öyleyim de :D
MemberNote Demodor 21/Mayıs/2009 Tarihinde:
üye profilindeki gamalı haça bakılırsa nazi sempatizanı galiba :)))
MemberNote Hepaq 23/Nisan/2009 Tarihinde:
annnaaaa erkek olmus :D severek izliyoruz hocam :D
MemberNote dead_march 18/Nisan/2009 Tarihinde:
diğer bilgiler kısmını ve paylaşımlarını sevdiğim
cinsiyetinde kararsız mürid kardeşim
MemberNote JohnD 16/Nisan/2009 Tarihinde:
sonunda cinsiyetini belirlenişsin :) hayırlı olsun
MemberNote Cia 07/Nisan/2009 Tarihinde:
Sana doğru bir kelebek uçurdum, dağları denizleri aştı seni buldu, yanağına ufacık bir öpücük kondurdu. Hissettin mi?
MemberNote adamgibi 20/Şubat/2009 Tarihinde:
hoca doğum gününmüş :|
MemberNote tarzan 12/Ocak/2009 Tarihinde:
linux dağıtımlarını denemiş ara cinsiyet :| ilginç..
MemberNote BRK35 03/Kasım/2008 Tarihinde:
Meslektaşım olan mürid :D
MemberNote BuZuL 23/Ekim/2008 Tarihinde:
neden abi kim üye yapmaz seniki ?
MemberNote adamgibi 07/Ağustos/2008 Tarihinde:
beni anlayan murid
MemberNote AKSU92 23/Temmuz/2008 Tarihinde:
yalanınızı ji*eyim bi insan hic top olur mu hic (:
MemberNote Nikoteen 19/Temmuz/2008 Tarihinde:
bi aralar benimde tbtye uye olurken kullanmayı düşündüğüm nickli zaat :) offf ne zamanlardı o zamanlar bee tbtye uye olmak nassada araştırma görevi yapmak kadar zordu sanıyorduk meğer imkansızmış Holy üye alımını durdurmuş ama bunu uye formunu bastan assa doldurup gönder butonuna basmadan anlayamıyordunuz :))
MemberNote cyrpt 08/Haziran/2008 Tarihinde:
cınsiyetını gorunce ekran kartım gene gitti a.q. mdediğim mürid :)
MemberNote retrem 03/Haziran/2008 Tarihinde:
manisanın neresindesin sen :|
MemberNote ShockMan 27/Mayıs/2008 Tarihinde:
Rahmetli Deden Nur içinde yatsın, Yorumun için Teşekkür ederim, Ey Üye olamamış Ama En Sonunda Üye Olabilmiş Değerli Kardeşim. ;)
MemberNote eray 25/Mayıs/2008 Tarihinde:
arkadaşın profil resmi çok güsel aceip bi kombinasyonu var :P ayrıca cinsel tercihinede saygı duyuyorus severek isliorus..
MemberNote BosphorusPasha 25/Mayıs/2008 Tarihinde:
çok yalancı biri :| üye olamamışmış :|
MemberNote AlienOne 23/Mayıs/2008 Tarihinde:
paylaştığı öss seti sayesinde fizik ve kimya notlarım düzelti.teşekkürü bir borç bilirim
MemberNote ZoRKaYa 21/Nisan/2008 Tarihinde:
Arkadaşın cinsiyet kısmında top yazıyor ilk defa böyle biriyle karşılaştım tahribatla... Bir yorum yazabilirmiyim :| (:
MemberNote Glaxoks 19/Nisan/2008 Tarihinde:
arkadaş bi üye olamamış :D