Üye HighNitro

Üye bilgileri
Kullanıcı Adı HighNitro
Adı Soyadı Mustafa Başkan Mustafa Başkan
Yaş 32
Eğitim Universite
ID 19173
Kayıt 21/Ağu/05 14:53
Cinsiyet Erkek
Son giriş tarihi 27/Ara/16 21:09
Browser Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/55.0.2883.87 Safari/537.36
Login sayısı 5573
Kefili Yok
Profil Görüntülenme Sayısı 3320
Siteye kazandırdığı ziyaretçi sayısı help 0

Tahribat.com altındaki herhangi bir url adresinin sonuna ?ref={KullanıcıIDniz} şeklinde parametre ekleyip millete yayarsanız, profilinizdeki bu alan 1 artacaktır.

İşlemler

Özel Mesaj Gönder
middlefingerUyuz oluyorum

Kefil Olduğu Muritler

Honorist , Witcher , url , SHOOTER , a6zo , Palamut , azizlog , Sobot
Toplam 8 üye.

Profilde Paylaşılanlar
Twitter
tweet falan
19/Eyl/11 20:02

Diğer Bilgiler

İmzası


İlgi ve Uzmanlık Alanları
tasarım
Ekstra Bilgi
part time designer, full time gamer.
Son açtığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuSizce bu pc konfigürasyonu Nasıl? 777 06/Ara/12 10:13
KonuWeb Developer / Front end Developer Arıyoruz - Bursa 1307 10/May/11 13:32
KonuFacebook Photo Zoom Eklentisi - Chrome 1492 14/Şub/11 06:38
KonuKomşunun beleş wireless'i az çekiyor :) 2140 17/Eki/10 00:50
KonuEge - Akdeniz Bölgesinde Ucuz Tatil Tavsiyeleri? 3088 22/Tem/10 19:49
KonuFacebook Sohbet Uygulamasında Güvenlik Açığı 4742 05/May/10 18:19
KonuKIS 2010 Key dosyası yükleyememe sorunu 763 14/Nis/10 13:06
KonuWifinerede.com Açıldı 2450 13/Mar/10 00:20
KonuBursada ev arkadaşı arayan var mı? 2013 28/Oca/10 09:05
Konu2009 Nasıl Geçti? 5473 29/Ara/09 19:38
Son mesaj yazdığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
Konusatılık iphone 4 1517 04/Eyl/14 10:51
KonuKulakici kulaklık tavsiyesi. 1838 30/Eyl/13 18:40
KonuEn İyi Bilgisayar Koltuğu 9648 04/Haz/13 21:12
KonuVücudumun şekli bozulmaya başladı 3429 23/Ara/12 14:17
Konuİş kuranlardan iş kuracaklara tavsiyeler 12535 09/Eki/12 14:44
KonuVektörel Site Çizimi 924 12/Ağu/12 01:34
KonuKariyer.netten İş İmkanı Yazılım Uzmanları Aranıyor.. 1661 27/Tem/12 22:05
KonuSon Dakika : " Tüm ünlü Facebook Sayfaları ve Ünlü Kurum Sayfaları Hacklendi 6248 27/Tem/12 00:00
Konugoogle siteyi neden indexlemez 1700 06/Tem/12 20:20
KonuKendi dilimden seo ipuçları. Hatta ipucu değil bildiğin yazı dizisi! 5048 04/Tem/12 12:31

Son yazdığı dökümanlar

Başlık İsim Tarih

Son eklediği haberler

Başlık İsim Tarih

Üyelerin, HighNitro Hakkındaki Yorumları

MemberNote SeRDaR 13/Ocak/2016 Tarihinde:
çok fazla etliye sütlüye karışmayan iyi bir adam.
MemberNote rEfLeX 19/Şubat/2011 Tarihinde:
yaşamam için askerliğimi bitirmem gerekk :D şafak karanlıkk izmir / gaziemir :P
MemberNote FOXXLY 15/Şubat/2011 Tarihinde:
o denli feysli oldukki :D nickini unutmuşsum :| :D
MemberNote Genki 15/Şubat/2011 Tarihinde:
benden görüp yazmışsın işte a.k niyesimi var :D
MemberNote izzmarit 03/Kasım/2010 Tarihinde:
Deviantartta rastlaştık, güzel web tasarımları (: devam devam.. (:
MemberNote Pikacu 09/Eylül/2010 Tarihinde:
Doğum Günün Kutlu Olsun...
MemberNote Realist 19/Aralık/2009 Tarihinde:
web page makerla harikalar yaratan adam :)
MemberNote tarzan 15/Ekim/2009 Tarihinde:
tamam caney :D gel ankaraya kralını yaparım.. bursaya ne zaman gelirim belli değil peder bu yıl beni muhtemelen evlatlıktan reddeder :D o yüzden sen gel bakarız ;)
MemberNote Yeah 15/Ekim/2009 Tarihinde:
bana iş bul lan :$
MemberNote Fikret 06/Ekim/2009 Tarihinde:
Gecenin bu vaktinde yine hayatımı kurtarmış gibi bi insandır kendisi :p tekrar teşekkürlerimi şeyediyorum kendisine öptüm şapşup :D
MemberNote tarzan 02/Ekim/2009 Tarihinde:
kendisine bir türlü edu.tr"li bir blog temin edemediğim (sebebi: amk okulun bana borcu utanmadan 1 lira istiyolar önce borclarını versinler :| zaten sistemide kaldırdılar..) yine de bana amk senin demeyip muhabbetini kesmeyen hoş sohbet nurlu ve temiz yüzlü insan :| abuk sabuk sorularıma cevap vermeye devam caney :D heyecan arıyom napayım :D
MemberNote kerim 09/Eylül/2009 Tarihinde:
doğum günün kutlu olsun nice yıllara
MemberNote nurk 09/Eylül/2009 Tarihinde:
lann
iyi ki dogdun kanka :D
nice yıllara borcunu öde amk :D
MemberNote Yeah 26/Haziran/2009 Tarihinde:
naber lan :D
MemberNote scuderia 03/Haziran/2009 Tarihinde:
fotoğraf makinası alacaktım bursadan aracılık yapıverecekti o sayede tanıştım yarım saat muhabbet ettik sevdim güvendim tamam dedim parayı göndereceğim zaman babama dedim alırsan kırarım makinayı dedi ve parama el koyarak hayallerimi başka bahara erteletti neyse kardeşim ilk fırsatta kaç gel...
MemberNote Turan-Mete 01/Haziran/2009 Tarihinde:
su an ki login olma sayisi 2222 olan , bursa bulusmasinda gordugum, farkli bir tip olarak nitelendirdigim Turkiyede gordugum en ilginc tiplerden olan murit kardesim :)
MemberNote EmiRReiS 20/Mayıs/2009 Tarihinde:
Vakti zamanında beni ufak bir meseleden dolayı kızdıran, sonra küsen ve hala kırgın davranan kardeşim :)
MemberNote mramor 17/Mayıs/2009 Tarihinde:
Bursalı hemşerim olan murid :)

Slmlar HighNitro kardeş..
MemberNote Witcher 20/Nisan/2009 Tarihinde:
Bana kefil olan süper webmaster... Bu aralar yeni işe başladığı için meşgulmüş ama site işlerini aksatmamasını tavsiye ederim çünkü hala linkim eklenmedi :P
MemberNote Demodor 20/Mart/2009 Tarihinde:
sevdiğim değer verdiğim aklı başında sayılı müritlerdendir :)
MemberNote UmutxTR 13/Mart/2009 Tarihinde:
Çok bilgili, kültürlü ve ilgili bir arkadaşımız.. Daha önce de bana banner yaptı.. son olarakta bir site için davetiye yolladı :)Hangi site olduğunu yazmayım, sonra herkes ister :D eyvallah.
MemberNote sLeymN 21/Şubat/2009 Tarihinde:
fak diyorum başka bir şey demiyorum :W
bknz: imzası :|
MemberNote Yeah 31/Ocak/2009 Tarihinde:
bende seni seviyorum :gl :D
MemberNote BuZuL 15/Ocak/2009 Tarihinde:
çalabilirsin hacı baya kişi aldı zaten :D
MemberNote fastottoman 10/Ocak/2009 Tarihinde:
bana site konularında muazzam yardımcı olmaya çalışan değerli insan nede olsa bursalı :)

allah yar ve yardımcın olsun her zaman hardeşim...
MemberNote MinervaL 14/Kasım/2008 Tarihinde:
Anaaaa koskoca seocu :D
Abi bana heyk öğret abi bana seyo kastırt:D
MemberNote mektepli 08/Kasım/2008 Tarihinde:
cebitte gördüm kendisini ve benden uzun :D
MemberNote enes 07/Kasım/2008 Tarihinde:
cebitin üstünden geçti ama :D namı ve sinası hala üstümde kalan müridlerden biri seomaster
MemberNote FOXXLY 06/Kasım/2008 Tarihinde:
uzmanlık alanında asp yazdığına bakmayın asp ın a sından anlamaz :D:D
MemberNote FOXXLY 06/Kasım/2008 Tarihinde:
gardaşım :D
MemberNote adamgibi 04/Kasım/2008 Tarihinde:
seomaster: hocam şimdi senin görevin ne ne iş yaparsın
MemberNote BuZuL 20/Ekim/2008 Tarihinde:
yakında yapacağım grafik yarışmasına beklerim :D
MemberNote nurk 19/Ekim/2008 Tarihinde:
Adam seomastr oldu emmolu :)
MemberNote Fikret 19/Ekim/2008 Tarihinde:
teşekkürler lan :F 2. yarışmada terör estiricem bak görüceksiniz :D
MemberNote RevengeX 19/Ekim/2008 Tarihinde:
O bir GönüLLerin SuLtanı o yee.. O Birrr GoogLe Seo Master o yee..O Bir 1. oyee :)
MemberNote The-ExTaCy 19/Ekim/2008 Tarihinde:
1. tbt seo yarışmasının birincisi mürit:)
MemberNote Kreyzi 16/Ekim/2008 Tarihinde:
Seo yarışmasının galibi büyük ihtimalle Ayrıca Elmaşekerinin ebedi rakibi (anlasaydım bu işlerden bende rakip olurbum bu E.Ş.ye:)

hep destek tam destek !
MemberNote SyspioniC 30/Temmuz/2008 Tarihinde:
avatarını sevdim :D
MemberNote EntelKoylu 11/Haziran/2008 Tarihinde:
en sevdigim delikanlı yardımsever mert yigit bir insan bursanın gülü:)
MemberNote cold-m4 25/Kasım/2007 Tarihinde:
amk o kadardır tanışıoz,yorumlamamışım seni,yeni farkettim :) kendisi benim gibi parlak ama gururlu, delikanlı bi mürid.Cebite beraber gittik,pozitif sıcakkanlı ve friendly bi insan =) nese seviorum seni,doktorlardan korkma hemşirelerden kork,ya da onlar senden korksun :C hadi by..
MemberNote TR_ip 17/Kasım/2007 Tarihinde:
:D benim bidenecik knkam :D bi bi bidene :D Vlla msn de ne tasak yapiyorz gerci bizim yaptiimiz taşak knkamin olan kanarya cinsi kuşunun tasaklari kadar olamaz ama :D Valla kendisi dedi :D benim kuşta bi taşak var :D Off :D :D Knkamdan şüphelendim bi anda :D neyse bitanedir o :D hihih Knka Sana bi çift sözüm var :D FAK u :D
MemberNote rEfLeX 26/Ekim/2007 Tarihinde:
" istanbul kızları desen fahi$ee
highnitro ise götveren bi ißnee yea":|
neyse kendisi ii bi çocug ama çok zayıfsın biraz bulutbey gibi ol.dikkatini sikerim biraz diyorum fazlası zarar :)
MemberNote forcarbon 17/Ekim/2007 Tarihinde:
yakı$ıklıya bak be resimde yakıo :P mucX :d