Üye Lotus

Üye bilgileri
Lotus
Kullanıcı Adı Lotus
Adı Soyadı Lotus Lotus Lotus Lotus
Yaş 25
Eğitim İmam Hatip Lisesi
ID 40969
Kayıt 22/Eyl/12 10:42
Cinsiyet Homo
Son giriş tarihi 1 saat 29 dakika 29 saniye önce online Online
Browser Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/75.0.3770.100 Safari/537.36
Login sayısı 9930
Kefili renegadealien
Profil Görüntülenme Sayısı 9334
Siteye kazandırdığı ziyaretçi sayısı help Net:0 Brüt:1

Tahribat.com altındaki herhangi bir url adresinin sonuna ?ref={KullanıcıIDniz} şeklinde parametre ekleyip millete yayarsanız, profilinizdeki bu alan 1 artacaktır.

İşlemler

Özel Mesaj Gönder
middlefingerUyuz oluyorum

Kefil Olduğu Muritler


Profilde Paylaşılanlar

Diğer Bilgiler

İmzası


İlgi ve Uzmanlık Alanları
.net oyunlar falan filan
Ekstra Bilgi
"???"
Son açtığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuMobil internet vinn vs. Tavsiye 382 30/Kas/16 09:41
KonuAlınık laptop 649 05/Haz/16 16:10
KonuAlınık Bilgisayar Parçaları 786 03/Nis/16 23:28
KonuTek Elle Oynanan Oyunlar 2677 29/Ara/15 01:35
KonuOkulu Bırakma, Askerlik, Açık öğretim vs. 1289 12/Eyl/15 00:01
Konuİndirimli Steam Oyunları 1155 07/Oca/15 00:30
Konuİnternet Kopma Sorunu 1659 29/Eki/14 19:14
KonuChrome Tüm Datayı Dışa Aktarma 1320 01/Eki/14 16:43
KonuDoğalgaz alarmı ötüp duruyor 5127 11/Tem/14 02:26
KonuBilgisayar Açılma Sorunu 1292 04/Haz/14 23:55
Son mesaj yazdığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuGrafik Tablet - Kullanım Ayarları 130 16/Haz/19 14:11
KonuBu dövmeler Yurtdışında sorun yaşatır mı ? 2790 08/May/19 23:41
KonuÇikolatalı Lokma Furyası 4181 25/Mar/19 17:11
KonuVideo edit icin ekran kartinin onemi yardim 606 14/Şub/19 18:40
KonuMotorcu Arkadaşlar Kimler 3014 29/Eyl/18 17:37
KonuEl tarak kemiğimi kırdım. İçinizde var mı aynı durumla karşılaşan? 1007 26/Eyl/18 02:42
KonuYamaha R25 kullananlar 535 06/Ağu/18 23:14
KonuMotor Kullanmaya Başladım, Tavsiyeleriniz Neler ? 2305 13/Haz/18 01:25
KonuSırt çantası önerisi 576 24/May/18 17:59
KonuSahneye resimler ekleye bileceğim Program önerisi 735 06/May/18 01:52

Son yazdığı dökümanlar

Başlık İsim Tarih

Son eklediği haberler

Başlık İsim Tarih

Üyelerin, Lotus Hakkındaki Yorumları

MemberNote RitmFarbRacourci 22/Mart/2018 Tarihinde:
@Marad10a , niye ki?

@YekteranBaymedir ^^D)
MemberNote marad10a 08/Haziran/2017 Tarihinde:
İnaktifliğe geçmiş
MemberNote 0x656e 10/Aralık/2015 Tarihinde:
ay hoş ulan ayı
MemberNote 0x656e 27/Kasım/2015 Tarihinde:
gönlüm hep seni arıyor neredesin sen ?
MemberNote manyaki 13/Ağustos/2015 Tarihinde:
iki kelimeyle gönlümü kazanan mürit
MemberNote by_Tet 30/Temmuz/2015 Tarihinde:
Dini inancımız ortak olmayabilir ama şu düşüncesi (birkez daha) çok hoşuma gitti
http://www.tahribat.com/forum/cubbeli-ahmet-hoca-teke-tek-209433/5#msg2605891
MemberNote krypt 22/Temmuz/2015 Tarihinde:
Kanka naber?
MemberNote 0x656e 07/Haziran/2015 Tarihinde:
Yeni cinsiyetin homo ve simgesi çok homooş
MemberNote EnableTurk 29/Nisan/2015 Tarihinde:
ADAM NO 001
MemberNote dbcooper 23/Aralık/2014 Tarihinde:
Faşo emre‘ye yazdığı yorumla gönlümde taht kurmuştur. Tanımam etmem ama sevdim bu müridi.
MemberNote erebos 22/Kasım/2014 Tarihinde:
rene yanılmaz :)
Hocam yorumların öldürücü :D
"gidip kızın şimdi birlikte olduğu elemanı dövecekmiş bak mağara adamına bak git ata eşeğe kerkin"
Bunu yazarken hala gülüyorum :D
MemberNote by_Tet 19/Kasım/2014 Tarihinde:
Top akımının öncüsü number van ateistlerin kıralı genel olarak zıttım olan insan (biçok konuda) ama tarikat sizle güzel hocam :)
Yorumvari olacaksa da bilgili kültürlü gözü pek sağlam bir mürit
MemberNote YekteranBaymedir 18/Kasım/2014 Tarihinde:
first rule of ball club is you dont talk about ball club.

second rule of ball club is YOU DO NOT TALK ABOUT BALL CLUB
MemberNote 0x656e 16/Kasım/2014 Tarihinde:
Lan ateyiz :D cinsiyetin hayırlı olsun :D
MemberNote kafkavari 19/Ekim/2013 Tarihinde:
inanç konusunda düşünceler ters düşsede. sağlam bir kişilik karekterdir. kendisiyle çok muhabbetimiz yok. ama tbt‘deki sağlam düşünen adamlardandır.
MemberNote NoToLeRaNcE 28/Nisan/2013 Tarihinde:
edit büdüt :D yazık oldu ya la :D
MemberNote Nvidia 21/Nisan/2013 Tarihinde:
bana kefil olan saygıdeğer mürid
MemberNote blackglove 26/Ocak/2013 Tarihinde:
arkadaş sana kanım çok pis kaynadı beni bilgilerinle aydınlat
MemberNote The-ExTaCy 30/Kasım/2012 Tarihinde:
Senin nasıl yorumun yok la? İlk yorumun benden olsun hadi. Ayetleri iyi biliyon aferin:D