Üye MaviGozluDev

Üye bilgileri
Kullanıcı Adı MaviGozluDev
Adı Soyadı Ahmet Mavi Ahmet Mavi
Yaş 30
Eğitim Universite
ID 20874
Kayıt 05/Eyl/05 09:51
Cinsiyet Erkek
Son giriş tarihi 4 saat 15 dakika 29 saniye önce online Online
Browser Mozilla/5.0 (Linux; Android 8.0.0; MI 5s) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/74.0.3729.157 Mobile Safari/537.36
Login sayısı 20446
Kefili Yok
Profil Görüntülenme Sayısı 22730
Siteye kazandırdığı ziyaretçi sayısı help 0

Tahribat.com altındaki herhangi bir url adresinin sonuna ?ref={KullanıcıIDniz} şeklinde parametre ekleyip millete yayarsanız, profilinizdeki bu alan 1 artacaktır.

İşlemler

Özel Mesaj Gönder
middlefingerUyuz oluyorum

Kefil Olduğu Muritler

ftb , uderbentoglu , hatshepsut
Toplam 3 üye.

Profilde Paylaşılanlar

Diğer Bilgiler

İmzası
.

İlgi ve Uzmanlık Alanları
çok boş adam :)
Ekstra Bilgi
"???"
Son açtığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuGebze'de ikamet eden, arabadan anlayan mürit aranıyor 507 12/Kas/14 13:08
KonuSatılık işlemci, anakart, ekran kartı 1059 27/Kas/13 16:04
KonuSandisk 256GB Ultra Plus SATA 3.0 SSD - Bimeks 3854 12/Kas/13 15:41
KonuUlusoy - ttnet lilere %30 indirim kampanyası 2177 04/Ara/12 01:39
KonuTavsiyelik Network, İşletim Sistemleri, Veritabanı Türkçe Kitaplar 1209 16/Eyl/12 14:51
KonuSatılık Birkaç Parça Ürün 1936 09/Tem/12 23:54
KonuSatılık Tertemiz Nikon d3000 + 18-55 VR Lens ile 1379 05/May/12 12:18
KonuSatılık Nikon d3000 + 18-55 Lens 2441 27/Nis/12 13:00
Konu2km veya daha fazla menizli olan alıcı/verici 3893 23/Oca/12 20:23
KonuIstanbul Sabiha Gokcen - Umraniye Ulasim 3101 07/Kas/11 19:00
Son mesaj yazdığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuNişan ve evlilik yüzüğü 1175 13/May/19 09:25
KonuVS 2019 da Maykrosoft yine aynı.. 924 12/Nis/19 18:23
KonuHasarlı Araç Alımı 1137 02/Nis/19 21:41
KonuDişçi Tavsiyesi 1029 26/Mar/19 21:47
KonuSizce iPhone 7 Alınır mı ? 688 09/Mar/19 21:05
KonuSatılık iphone 7 32gb garantili 1244 13/Şub/19 21:50
KonuSatılık- Macbook Pro Retina 2015 Early 361 05/Şub/19 22:26
KonuHaydi Tahribat Sokaktaki Canlara El Uzatalım ! 2466 01/Şub/19 21:23
KonuEDC Şanzımanlı Araç Kullananlar (Çift Kavrama) Edit: DSG de olur 1086 30/Oca/19 11:05
Konu AktifXioami Mi Box S Satılık 1612 21/Oca/19 16:20

Son yazdığı dökümanlar

Başlık İsim Tarih

Son eklediği haberler

Başlık İsim Tarih

Üyelerin, MaviGozluDev Hakkındaki Yorumları

MemberNote burakbet 01/Eylül/2014 Tarihinde:
mrb nbr? hatırladın mı beni? hı? cevap ver beyim!!!!!!!!!
MemberNote r10aldinho 13/Haziran/2014 Tarihinde:
Yorumlarını beğendiğim kaliteli müritlerden.
MemberNote r10aldinho 13/Haziran/2014 Tarihinde:
Yorumlarını beğendiğim kaliteli müritlerden.
MemberNote r10aldinho 13/Haziran/2014 Tarihinde:
Yorumlarını beğendiğim kaliteli müritlerden.
MemberNote WH0 13/Haziran/2014 Tarihinde:
gelir miyim bilmem toplaşma olursa da, halısaha olursa anca size taraftar desteği sunabilirim :) :) 1 saatlik zevk uğruna top peşinde koşarak yllardır emek verdiğim göbeğimdem olamam :d


yorumu ile kahkaha atmama sebep olan murid.
MemberNote srsr_mnyk 30/Eylül/2013 Tarihinde:
Senin nicki görünce, çoçukluğumuzda anlatılan, yırtık donlu canavar hikayesi geliyor aklıma :D
MemberNote SeRDaR 04/Ağustos/2013 Tarihinde:
nvidia‘ya attığı yardım mesajından sonra gerçekten takdir ettiğim bir müriddir böyle arkadaşlarla aynı ortamda, forum da olsa bulunmak bana mutluluk veriyor iyi ki varsın hoca ;)
MemberNote vukuat 11/Haziran/2013 Tarihinde:
şu hayattaki tek pişmalığım ;
ergen zamanlarımda kelime
içindeki "l" harflerini büyük
yazmış olmamdır. Pişmanlığım olacak pişmalığım değil hacı
MemberNote iLLuMiNaTi 11/Mayıs/2013 Tarihinde:
Adamı tanımıyorum, tanımak istiyormuyum ? Tanışsak nolur ? tanışmalımıyız ? gerçek hayatta kimdir ? nedir ? biz nereden geldik ? nereye gidiyoruz ? Hoş çocukmu ? İstesem verirmi ? Kısımlarını başka bi zaman açıklarım :) Sadece kanımın kaynadığı bir mürid onu diyecektim :)
MemberNote ruhi 10/Mayıs/2013 Tarihinde:
düğüne 15 kala :P
MemberNote umbatu 13/Nisan/2013 Tarihinde:
o bizim directorumuz beyler.
şaka maka görüşemiyoruz abi :/
en yakın zamandda görüşmek dileklerimle.
MemberNote kurdo 02/Mart/2013 Tarihinde:
sert ve kibar bir rekabete girdik müridle. :):) aldı mı yayına soktu mu naptı maddebagimliligi.com ‘u acep ? :):):):)
MemberNote blackglove 27/Ocak/2013 Tarihinde:
senin nickini ne zaman görsem aklıma hep ekmek tuz şarap martılar kısacası nostalji geliyor hoş oluyorum saygılarımla güzel insan
MemberNote pesimistic 08/Aralık/2012 Tarihinde:
"kanser.. hastalı.. dna.. yaratılış? oo burdan süper dine çekilir konu :D geçmiş olsun hocam :)"

ulan yarıldım ya :D
MemberNote TeRRoR 16/Eylül/2012 Tarihinde:
fahri danışman hocam ilan ettiğim mürid. sağolasın hocam.
MemberNote yanak 07/Ağustos/2012 Tarihinde:
Monopoly kafede tuvaletteki kırmızı ışığı gördükten sonra herkese sevişme teklif eden ve teklifi kabul etmeyip beni pişman ettiren mürid :D
MemberNote pcdoktor636 21/Haziran/2012 Tarihinde:
"Dider bende kullaniyomda tabi hic hamile kalmadigim icin bilmiyorum" :D
MemberNote Jilet_Boris 29/Mayıs/2012 Tarihinde:
220 volt kesmezse direk sanayi elektriğine dikey geçişle geçebiliyoz mu hocu :D
MemberNote umbatu 05/Mayıs/2012 Tarihinde:
olunce obur dunyadan tbtye konu acarım öldüm diye :d
ne yapıyosun geliyon mu buluşmaya geliyorsanız bende geleyim :w
MemberNote erdiburak 06/Ocak/2012 Tarihinde:
Bana Yol gösteren Web programlamada önümü acan görüşümüşlügüm olmasada sadece burda attıgı entrylerle tanıdıgım ama bi acayip kanımın kaynadıgı bir üstad ALLAH RAZI OLSN Hep duacın olucam :)
MemberNote TeRRoR 14/Eylül/2011 Tarihinde:
adam mavi gözlü değil ama dev.
MemberNote mfatihbodur 17/Ağustos/2011 Tarihinde:
Gecenin 4 ünde aklıma gelip, şahsen hiç bir tanışıklığımız olmadıgı halde durduk yerde kanımın kaynadğı, sıcak kanlı mürid
MemberNote Oskar 09/Ağustos/2011 Tarihinde:
Nickini nezaman görsem Nazım Hikmeti hatırlıyorum.
MemberNote kaygusuz 10/Temmuz/2011 Tarihinde:
kardes rene ye mesaj atsana kendi profiline yanı bana komando yazmasını ıstıyor dıye rıca olsun cok hos olur askerdeyım iletırsen sevınırım
MemberNote umbatu 01/Temmuz/2011 Tarihinde:
tam arabadan ineceğiz,
bi kere koy da öyle in lan demesiyle amına koyim cevabını alan Mürit
abi seviyorum seni :D
MemberNote TheWorm 01/Temmuz/2011 Tarihinde:
samurai‘ların kılıçlarını hep benim dedemler yaparmış
MemberNote manhyak 01/Temmuz/2011 Tarihinde:
Hoşsohbet kafa adam.
MemberNote Amd-x 23/Nisan/2011 Tarihinde:
hocam nick‘ini gördükçe hep o geliyor aklıma la :|
ah ah ..
MemberNote harddeath0070 08/Nisan/2011 Tarihinde:
ödevime yardım etti allahta sana yardım etsin hacı sağol :)...
MemberNote BaD_BoYs 20/Şubat/2011 Tarihinde:
Rica ederim hocam :) Paylaşımlarımı gönül rahatlığı ile indiren müridlerimizden :)
MemberNote Espo 01/Ocak/2011 Tarihinde:
sağlam anılara sahip, yardım sever insan. vesselam
MemberNote cevik 29/Mayıs/2010 Tarihinde:
gaynasak mi? avatarima istinaden,
gaynasak mi sorusuna verecegim cevap,
tabiki gaynasak olacaktir :D
MemberNote HuznunHikayesi 20/Ocak/2010 Tarihinde:
oleyy :D
1 kuruş center gibisin abi :D
bu paralar ilk çıktığı zamanlar, otobüse biniyorum muavine 20 kaat veriyorum bozuk yok mu diyo, 10 kaat veriorum bozuk yok mu diyo.. en son bi 5 kaat verdiğimde de bozuk olsa iyi olur diyince inadına 160 tane biriktirdim (80 kuruştu o zaman otobüs ankarada) 2 kişi binince önüne dökmek için :p
kısmet değilmiş artık .d
kolay gelsin abi (:
MemberNote Lathedarkman 26/Aralık/2009 Tarihinde:
Tahribatın anlamlı güzel nicklerinden birisine sahip olan yorumlarıyla kalitesini belli eden saygı değer müridimiz..
Sanada selamlar hocam.
MemberNote kerim 08/Eylül/2009 Tarihinde:
doğum günün kutlu olsun nice yıllara.
MemberNote PyramiD 15/Mart/2009 Tarihinde:
Hoca bayramını şimdiden kutlarım :)
MemberNote utoptas 14/Mart/2009 Tarihinde:
bana 2 yıl boyunca kader ortaklığı yapan, gerektiginde gaza getirip gerektiginde güldüren dostuma içimden gelen bir iki cümle yazmak istedim...
MemberNote kaygusuz 03/Mayıs/2008 Tarihinde:
Zamanında akp nin ne mal olduğunu bilemediğim ve sonradan çok pişman olduğumu belirtmek istediğim hoca... hep öyle kalacaksın. keşke beni biraz daha aydınlatsaydın akp ye karşıda aklım doğruyu görseydi. yinede doğruyu bulduğum için teşekkür ediyorum sana. bunu yazmalıyım. çünkü aklıma geldiği anda sen geliyorsun. keşke akpnin kötü ve hain emperyalist abd uşağı parti olduğunu akılcı bi şekilde anlatsaydın zamanında. o zaman belki daha iyi olurdu fakat 4 yıl var önümüzde daha ... seçimler yaklaştığında eğer tbt de olursak beraber milleti akp nin tuzağından kurtarmak için elimden geleni yapmaya hazırım... fakat küfürle hakaretle değil akılcı görsel olarak yapılanları açıkca belirterek...eyvallah...
MemberNote jannissary 21/Kasım/2007 Tarihinde:
ula az önce postuma mesaj yazınca aklıma geldi yorum yapacaktım kaç zaman önce sana... ama unutmuşum anasını satam ne için ne yazacağmı bilmiom ama olsun maksat yorum.. hemde ilk yorum... :> hadi görüşürüz
MemberNote jannissary 26/Ekim/2007 Tarihinde:
aslında çok tanımasamda msjlardan takip ettğim kadarıyla ii bi mürid oldğnu düşünüyorum... severim kendisini yani... hayatında başarılar...