Üye pcdoktor636

Üye bilgileri
pcdoktor636
Kullanıcı Adı pcdoktor636
Adı Soyadı --- --- --- ---
Yaş 17
Eğitim İlkokul
ID 38057
Kayıt 12/Oca/10 19:21
Cinsiyet Erkek
Son giriş tarihi 29/Ara/17 12:13
Browser Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101 Firefox/52.0
Login sayısı 5191
Kefili Yok
Profil Görüntülenme Sayısı 10561
Siteye kazandırdığı ziyaretçi sayısı help Net:0 Brüt:1

Tahribat.com altındaki herhangi bir url adresinin sonuna ?ref={KullanıcıIDniz} şeklinde parametre ekleyip millete yayarsanız, profilinizdeki bu alan 1 artacaktır.

İşlemler

Özel Mesaj Gönder
middlefingerUyuz oluyorum

Kefil Olduğu Muritler

notherden , Fire_109 , asparuh , niRvana_GG
Toplam 4 üye.

Profilde Paylaşılanlar

Diğer Bilgiler

İmzası


İlgi ve Uzmanlık Alanları
Boş adam.
Ekstra Bilgi
"???"
Son açtığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuOperating Systems Design and Implementation (2nd vs 3rd) 770 04/Oca/16 21:30
KonuDebian'ın Kurucusu Ian Murdock İntihar Etti.. 2566 30/Ara/15 22:03
KonuWeb2Py İle Ufak Sözlük Kodlamak [Döküman] 2163 19/Haz/15 22:18
KonuBoyhood [Film Tavsiyesi] 655 18/Haz/15 21:13
KonuVirtualbox İmajının Kendiliğinden Silinmesi 1487 07/May/15 22:52
KonuOlmazsa Olmaz Bilişim Kitapları 1167 06/Şub/15 14:23
KonuYurt dışında Alınabilecek Hediyeler 616 03/Ara/14 03:30
KonuLinux ve Python Öğrenmek İçin Projeler 2949 17/Kas/14 00:00
KonuAmazon Kindle 1681 08/Eki/14 04:08
KonuTürkiye'nin Yakın Tarihi ve Siyasal İslam 643 04/Eki/14 23:04
Son mesaj yazdığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
KonuC array değişmesini engellemek 596 29/Nis/16 17:06
KonuDenk Gelen (Çakışan) MD5 Hash Var mı? [Beyin Fırtınası] 709 08/Mar/16 08:01
KonuJan Sloot - Dijital Kodlama / Dna Sıkıştırma Yöntemi 2833 21/Şub/16 21:19
KonuHome server için linux? 2099 15/Şub/16 11:00
KonuEfsane ms-dos virüslerini bizzat test edin 978 09/Şub/16 16:09
KonuKadinlarin cinsel stratejisi, cift eslilik (dual mating) 7892 17/Oca/16 23:35
Konu LockedPointera istediğimiz adresi atamak ? 695 10/Oca/16 21:10
KonuBasit İşletim Sistemi Yapma. 5058 09/Oca/16 20:57
KonuMEGASync ve Linuxta Dosya Senkronizasyonu Hakkında Bir Soru 895 08/Oca/16 23:54
Konukripto çözmek ile alakalı bir soru 932 02/Oca/16 22:54

Son yazdığı dökümanlar

Başlık İsim Tarih

Son eklediği haberler

Başlık İsim Tarih

Üyelerin, pcdoktor636 Hakkındaki Yorumları

MemberNote WH0 24/Aralık/2015 Tarihinde:
Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm Ankaradayim amigo ankaradayimmm v
MemberNote 0x656e 24/Kasım/2015 Tarihinde:
http://www.tahribat.com/forum/rus-ucagi-dusuruldu-213402/3 Sikmeseler bari yorumu süper asdhasd :d
MemberNote ruhi 12/Ekim/2015 Tarihinde:
Yıllardır bilirim doktoru ama geçenler de denk geldik, efendi, sevecen, güler yüzlü, bilgili ve Quake Arena da çok pis ateş eder :))) 40-3 ne demek abi ?? :))))
MemberNote 0x656e 03/Ağustos/2015 Tarihinde:
Hadi ben yaşımı tartışmalarda sonradan yaşın 13 dediklerinde 22 diyebilmek için 13 yaptım sen niye 13 yaptın :D
MemberNote WH0 16/Mayıs/2015 Tarihinde:
çare neden hep bu doktor?


█▀█▀█▄
        ▄█▀  █  ▀█▄
       ▄█▀       ▀█▄
       █           █
       █           █
       ▀█▄▄  █   ▄█▀
         █  ▄▀▄  █
         █ ▀   ▀ █
         █       █
         █       █
         █        █
         █       █
         █       █
   ▄█▀▀█▄█       █▄█▀█▄
 ▄█▀▀    ▀            ▀▀█
█▀                      ▀█
█                        █
█           ▄█▄          █
▀█         █▀ ▀█        █▀
 ▀█▄      █▀   ▀█     ▄█▀
   ▀█▄▄▄█▀      ▀█▄▄▄█▀
MemberNote Meliksah 07/Temmuz/2014 Tarihinde:
Bu adam adamın dibi bu adam.
MemberNote THE_MILLER 19/Ekim/2013 Tarihinde:
Sanırım yaşıyorum :)
MemberNote Amd-x 15/Temmuz/2013 Tarihinde:
adamın dibi dibi..
göççük yeğenim :R
MemberNote pesimistic 16/Mayıs/2013 Tarihinde:
ha sen banlanmışsın amına koyum o banned resmini görmemiştim ondan sana sordum. bu arada pm hakkım bitti o yüzden burdan yazıyorum.
MemberNote Peroksit 10/Mayıs/2013 Tarihinde:
en çok avatar değiştiren mürit :D
MemberNote Robinson_Crusoe 15/Nisan/2013 Tarihinde:
Değişiklik iyidir, bu arada çal keke çal,
MemberNote ShockMan 16/Mart/2013 Tarihinde:
Ah canım benim, İnsan Sevgisini bilenlerden biri daha, Teveccühünüze layık olduysam ne mutlu. Saygılar Sevgiler.
MemberNote Poet 10/Mart/2013 Tarihinde:
Rap daimi hocam,üniversite değil hayat bitene kadar :)
MemberNote pesimistic 09/Mart/2013 Tarihinde:
"Lulzsec gmail‘i hacklemişti fbi‘da araya enişte oğlu falan sokar şifreyi alır sorun olmaz yani :D" Konuları geziyordum yarıldım ya bu yorumuna :D
MemberNote Amd-x 21/Şubat/2013 Tarihinde:
iyi la ne olsun.. aynen devam :)
MemberNote Peroksit 10/Şubat/2013 Tarihinde:
hahha sırf senin için kanka :D doktor görünce ne diyecek diye yazdım :D
MemberNote niRvana_GG 20/Ocak/2013 Tarihinde:
Gardaşşş. Salı günü otogardan alıyom seni
MemberNote anarsistherif 11/Eylül/2012 Tarihinde:
operacılar örgütü üyesi.
MemberNote ShockMan 28/Ağustos/2012 Tarihinde:
Hoş Bulduk Hocam... Cümnemiz İçin Oraları(Hapis) Allah Göstermesin Amin... Yorumlarımı Beğenmen Benim için Onur. Çok Teşekkür Seninkileride Zevkle Takip ediyorum..
MemberNote Cia 05/Ağustos/2012 Tarihinde:
güzelleş be oğlumm şimdilik,ölümüne kadar hayattasın. ;)
MemberNote noname 30/Temmuz/2012 Tarihinde:
Harikasın !
MemberNote Jigsaw 21/Temmuz/2012 Tarihinde:
hocam sen counter oynuyo musun ve counter daki nickin 2pac mi ?
MemberNote Amd-x 10/Temmuz/2012 Tarihinde:
eyvallah canım kardeşim (: çok calışmanın ürünü bunlar.
MemberNote Espo 09/Temmuz/2012 Tarihinde:
Beni avatarımdan tanıyorlar artık, ondan değişmiyorum :)
MemberNote Peroksit 26/Haziran/2012 Tarihinde:
:D hacı bunu onaylamıyım yoksa başım belaya girer makarasına yazdığımı anlamazlar felan :D biri şikayet eder :D eyw saolasın :D
MemberNote Amd-x 19/Haziran/2012 Tarihinde:
ahahaha amk şansa bak :D
MemberNote Amd-x 30/Mayıs/2012 Tarihinde:
Mammon uyudu. Yeniden doğan dev hayvan tüm Dünya‘ya yayıldı ve onu destekleyenlerin sayısı arttı. Varlıklarını duyurdular ve tilki kurnazlığıyla ekinleri ateşe kurban ettiler. Kutsal sözlerin rehberliğinde kendilerine yeni bir dünya yarattılar ve çocuklarına dev hayvandan bahsettiler. Mammon uyandı, ama o artık takipçiden başka hiçbir şey değildi.
MemberNote 66albay 30/Mayıs/2012 Tarihinde:
içimden geldi bi yorum yazayım;
ab‘ya kadar banlanıp banlanıp geri dönen fud uzmanı mürid:)) "-olaylara karışma evladım, olaylara karışma:))))"
MemberNote Robinson_Crusoe 28/Mayıs/2012 Tarihinde:
Her şeyi geç doğadaki matematiği inceleseler araştırsalar sistemdeki düzeni anlarlar,
MemberNote Jilet_Boris 23/Mayıs/2012 Tarihinde:
Bu adam olmasaydı 24 kb internet yüzünden erecektim :) yaşa varol hocum :)
MemberNote hsyN 22/Mayıs/2012 Tarihinde:
hoşgeldin hocam öncelikle, senden bi isteğim olucak bu eski konulardaki linkleri toparlasan bi arşiv filan varsa yayınlasan bi de bilgilendirmeler yapsan şu fuddur keylog dur, he dersen ya merakta ya .. onuda anlarım :)
MemberNote DJ_Alper 21/Mayıs/2012 Tarihinde:
oo kimler gelmiş :)
MemberNote ivy 21/Mayıs/2012 Tarihinde:
tbt sahalarına dönmüşsün hayırlı olsun
MemberNote YasamaK 21/Mayıs/2012 Tarihinde:
Hoş Geldin kardeşim yeniden aramıza
MemberNote proxy 15/Temmuz/2011 Tarihinde:
gel sana bi akrep hediye edeyim sende hobiye katılarak fobini yenersin :)
MemberNote EricNorthman 19/Haziran/2011 Tarihinde:
Deli Deliyi Görünce :) Hocam Isındım Sana Facebook‘ta Arkadaşlık İsteği Göndermiş Gibiyim :) TBT‘nin Her Köşesinde Karşılaşmak Dileğiyle Doctor‘um :)
MemberNote Zodiac 14/Mayıs/2011 Tarihinde:
Kanım kaynadı bu kerataya :) İlk başlarda virüs‘le ilgili başlıklarda atlayıp artistlik yapardı pek çok kez sövmekten döndüm bu yüzden, neyseki önyargı imiş :) Opera‘yı yenimi keşfettin lan !
MemberNote stux 07/Mayıs/2011 Tarihinde:
doktor sen bakma ona sallıyor ben isimlerini bile bilmem :D
MemberNote baristbt 04/Mayıs/2011 Tarihinde:
o sizin sıcaklığınız hocam :)
günümün yüzde 90‘nını aranızda geçirmek bana keyif mutluluk veriyor :)
MemberNote BosphorusPasha 30/Nisan/2011 Tarihinde:
Kaç kere banlandığımı ben bile unuttum amk :/ Allah yolumuzu açık etsin :D
MemberNote gowand 23/Nisan/2011 Tarihinde:
Amerikanın Supermanı Varsa Bizimde 100% FudMan PCDOKTOR636 MIZ VAAARRRRRR
MemberNote heza 23/Mart/2011 Tarihinde:
agresifmiş...deli deliyi görünce değneğini saklarmış hocam ;)
MemberNote gozkopat 16/Mart/2011 Tarihinde:
liseyi ergeni andırıyor yorumları ilginç
MemberNote BaD_BoYs 10/Mart/2011 Tarihinde:
Eyvallah hocam... :)
MemberNote Fcuk 04/Mart/2011 Tarihinde:
Konyalıııııııııııı ::D
MemberNote kukunku 26/Şubat/2011 Tarihinde:
Bir banlanıp bir banı açılıyor :) Biraz çabuk sinilerniyor ama iyi mürit
MemberNote noname 26/Ocak/2011 Tarihinde:
Paylaşımlarını çok faydalı buluyorum, umarım bazı boş insanlar yüzünden pes etmez her türlü bilgini paylaşmaya devam edersin :)
MemberNote Gladiator 15/Ocak/2011 Tarihinde:
Bu Mürit Tahribatta paylaşım nimeti :) kıymetini bilin... Paylaşımcı ruhlu fedakar..
MemberNote tahref156 08/Ocak/2011 Tarihinde:
yaf hoca keylogger için tşkler mail test ettim çalışıyor fakat tam olarak nasıl kullanılacak o pro lütfen hafif bir çaıklamayla yanıt ver tşkler.
MemberNote Amd-x 02/Ocak/2011 Tarihinde:
rezerve edilmiş olm avatar.
boşver..
MemberNote Meliksah 25/Aralık/2010 Tarihinde:
aynen ak :/
MemberNote Konyali 19/Aralık/2010 Tarihinde:
vay bi konyali daha :D
MemberNote umbatu 17/Aralık/2010 Tarihinde:
hocam msn verde ekleyim sohbet ederik ben kör sen viruscu anlaışırız :d bak ben anti virus kulanmıom :d bilgi alırım senden :d belki virus yazarsın beni ter k eden kıza yollarım :d
MemberNote XCoder 13/Aralık/2010 Tarihinde:
Tarikat FUDcusu :P
MemberNote obie 11/Aralık/2010 Tarihinde:
müthiş kar yağıyor hoca.camı aç : p
üç senedir burdayım böyle yağış görmedim : p
MemberNote Amd-x 26/Kasım/2010 Tarihinde:
love u ciğerim :D
MemberNote obie 24/Kasım/2010 Tarihinde:
yeniden hoşgeldin aramıza : p
ayrıca sizin memlekete de bi alışamadım yaw : d
MemberNote Amd-x 03/Kasım/2010 Tarihinde:
slaxware ♥
MemberNote u235 31/Ekim/2010 Tarihinde:
100.yorumumu yapan mürid :D
MemberNote wking 15/Ekim/2010 Tarihinde:
Iııh izlemezler!
MemberNote KILICH 30/Eylül/2010 Tarihinde:
Arşivi Kadar Kaliteli Mürid :D Ay lav yu diyesim var :D
MemberNote SysTeMeRRoR 29/Eylül/2010 Tarihinde:
olumde var hocam. bosuna dememisler her canli olumu tadacak diye. sorunluyum ama sorunlarimla barisigim ben :)
MemberNote Melik 28/Eylül/2010 Tarihinde:
Ayar Ediyorlar beni
MemberNote Amd-x 25/Eylül/2010 Tarihinde:
aldatıyorum seni :W
şahitlerim var gösterebilirm :D
MemberNote TheWorm 25/Eylül/2010 Tarihinde:
izledin galiba matrix‘i :D
MemberNote Espo 22/Eylül/2010 Tarihinde:
sende mi top olmak istiyosun hocam. :)
MemberNote Amd-x 14/Eylül/2010 Tarihinde:
Ban manyağı :W
yeme lan bi daha relax‘s :D
MemberNote Amd-x 11/Eylül/2010 Tarihinde:
.d.d.d. he lan dedektif gibi mk :D yarıldım.
MemberNote dead_march 09/Eylül/2010 Tarihinde:
iyiliksever güvenilir bir kardeşimiz
MemberNote ebmarteu 07/Eylül/2010 Tarihinde:
Yok hocam akraba falan degil :D Her turlu kotu emellerine alet edebilirsin serbest :D
MemberNote alli 07/Eylül/2010 Tarihinde:
trojanlarla arası iyi olan mürid . gerçekten 16 yaşında mı merak ediyorum
MemberNote Amd-x 06/Eylül/2010 Tarihinde:
biz istemedik paşam böyle olmasını ..
yazgıda ne var onu görüyoruz.
ama inanıyorum öyle bir duruma geleceğiz ki
Yeni zelanda bile bize az gelecek .. :))
MemberNote Amd-x 06/Eylül/2010 Tarihinde:
bu adam benim kopyam .. :| ruhsal yönden
her türlü yanındayım paşaa :))
canın sıkıldımı atla gel buralara
MemberNote Explosive 31/Ağustos/2010 Tarihinde:
virüslerden exe lerden çakan mürit :D
MemberNote anti_usa 26/Ağustos/2010 Tarihinde:
muhaha :) hemşerim ama ırkçı işte naparsın :)
MemberNote piradomim 21/Ağustos/2010 Tarihinde:
online müridlerden rasgele seçtiğim ve yardımıma koşam mürid :) saolasın:D
MemberNote Amd-x 17/Ağustos/2010 Tarihinde:
ya habibi .. söyle bana vardı 6220‘in senin :D
ne oldu ?
Ya haab tuş takımı ..‘di :D
ky g.t‘ne gitsin .. :D
sağlam telefondur la ama :D
MemberNote mqstar 02/Ağustos/2010 Tarihinde:
forumda dünyadaki gerçekleri görebilen müridlerden bir tanesi gibi, dişin ağrıyorsa sarrımsak ye hoca ağrıyı kesiyor bak
MemberNote emperorkaan 28/Temmuz/2010 Tarihinde:
kardeşim yeni tanıştık ama bana budenli yardımcı olmandan oturu sana cok tesekkur ederim ayrıca bizim tanışmamıza vesile tahribat.com ailesinede minnettarım Allah ailemize zeval vermesin...
MemberNote Amd-x 27/Temmuz/2010 Tarihinde:
bu mürid varya bu mürid ..
benim kardeşim ..
hoca allah tuttugunu altın etsin
TBT‘de daima yanındayım :)
MemberNote Matchup 22/Temmuz/2010 Tarihinde:
Sorunlu olduğumu iddia edip bilinç altında sakladığı ruhsal kördüğümü üzerimden dışa vuran murid. Peşimdeki adamları birgün sende göreceksin :|.