10 TL İle Bim Hissedarı Olmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    ooo çok kârlı 10 yılda verdiğinden fazlasını alıyor he :)


    www.premiumregion.com Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    la bu firdevs belli bi sınırı aşınca mesela vergisi artıyordur da o sınırı aşmamak için 10 lira aktarma yapmıştır falan muhabbeti olmasın. bir de ben iyi hatırlıyorum, birkaç yıl önce diğer isimler yazmıyordu sadece bu adam vardı ve 5 lira gözüküyordu. 


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    la bimin hissesine nekadar meraklıymışız.  aş kurmak için beş ortak gerekmiyor artık yeni ttk ile 1 kişi bile kurabilecek. girin borsaya halka açık olan kısımdan satın alın. adamlara mail atın adımın görünmesini istiyorum diye yazsınlar :)


    ///______________
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esquire
    Esquire's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    esnaf yeni bir dükkan açınca siftah parasını saklarya buda bu hesaptan.

    "abi gel yeni bir bakkal açtık ver bi şeylerde senden siftah yapalım, önümüz açılsın" deme ihtimalı olan bir ortaklıktır pardon siftahtir.


    boş
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tarikat Şeyhi
    HolyOne
    HolyOne's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2002
    Erkek


    Nasil yani mail atınca yayınlamak zorundalar mı ki?

     

    baron_27 bunu yazdı:
    -----------------------------

    la bimin hissesine nekadar meraklıymışız.  aş kurmak için beş ortak gerekmiyor artık yeni ttk ile 1 kişi bile kurabilecek. girin borsaya halka açık olan kısımdan satın alın. adamlara mail atın adımın görünmesini istiyorum diye yazsınlar :)


    -----------------------------


    Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir, Tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    ulan bim arabası çarptı tek kuruş almadım / gerçi mahkeme açmayı düşünmüyor değilim şu sıralar..

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    ulan bim arabası çarptı tek kuruş almadım / gerçi mahkeme açmayı düşünmüyor değilim şu sıralar..


    -----------------------------

    mübarek olmuşsun. daha üste senin para vermen gerekiyor yüzsüz müsün nesin :)


    Sefih ve cahil bir kimse konuşunca ona cevap verme. Sükut, ona cevap vermekten daha hayırlıdır.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    Amd-x bunu yazdı:
    -----------------------------

    ulan bim arabası çarptı tek kuruş almadım / gerçi mahkeme açmayı düşünmüyor değilim şu sıralar..


    -----------------------------

    sanada carpan carpana be sercanim :)

    iyice yalama oldun :)

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skonb
    skonb's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2012
    Erkek
    hissedarlar arasında ama % 0 (sıfır) 10 üzerinden sıfır alan ögrenci gibi
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    Eğer harbidende mail atıp ismimizi yazdırabiliyosak herkes 5 10 tl neyse hisse alsın toptan imzamızı atalım bim sayfasına :D

Toplam Hit: 3336 Toplam Mesaj: 35