Üye baron_27

Üye bilgileri
Kullanıcı Adı baron_27
Adı Soyadı deneme deneme deneme deneme
Yaş 33
ID 19295
Kayıt 23/Ağu/05 17:12
Cinsiyet Erkek
Son giriş tarihi 29/Nis/18 21:29
Browser Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/42.0.2311.135 Safari/537.36
Login sayısı 5216
Kefili Yok
Profil Görüntülenme Sayısı 3953
Siteye kazandırdığı ziyaretçi sayısı help 0

Tahribat.com altındaki herhangi bir url adresinin sonuna ?ref={KullanıcıIDniz} şeklinde parametre ekleyip millete yayarsanız, profilinizdeki bu alan 1 artacaktır.

İşlemler

Özel Mesaj Gönder
middlefingerUyuz oluyorum

Kefil Olduğu Muritler

Memati92
Toplam 1 üye.

Profilde Paylaşılanlar

Diğer Bilgiler

İmzası
///______________

İlgi ve Uzmanlık Alanları
Boş adam.
Ekstra Bilgi
"???"
Son açtığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
Konuemlak scriptinde il seçince ilçeleri sıralama sorunu. 1729 01/May/10 23:16
Konu1 Milyonuncu Mesaj Sayısı Hayırlı Olsun ... 1434 27/Şub/10 14:11
KonuFacebook"da çalışmak ister misiniz ? 1514 15/Eyl/09 11:45
KonuYerin Tespit Edildi ... 2563 19/Eyl/08 15:41
KonuGaziantep [Tanıtım Konusu] 9596 04/Ağu/08 14:15
KonuTTnet kotalı kullanıcılara zam mı yaptı ? 3121 01/Ağu/08 21:23
KonuAdana"lılar veya Adana"yı bilenler.. 4901 14/Tem/08 08:55
KonuLa Chanson - La isla bonita [video] [bir insan bukadar mı güzel olur :(] 2955 09/Tem/08 13:13
Konublogcu.com"a noldu 3987 17/Haz/08 12:06
Konuçakma madalya gerçek olur mu :D 1534 06/Haz/08 20:34
Son mesaj yazdığı 10 başlık
Başlık Hit Tarih
Konuavukattan dosya alma. 1172 17/Mar/18 14:54
KonuKripto para bitcoin neden güvenlidir 4272 15/Şub/18 14:44
Konuişyerinde çalışanları izlemek için program 3716 26/Oca/18 17:58
Konu15 Sene Sonra Merhaba. 56318 17/Oca/18 00:43
KonuAcil Okuduğunu Yorumlayabilcek Biri Lazım (Ücretli). 1411 04/Oca/18 16:44
KonuBu dönemde ev almak 3570 09/Ara/17 23:21
KonuCep Telefonu & Bilgisayar Mağazamı Kapadım Yılbaşı Öncesi Uygun Fiyatlı Ürünler 6498 08/Ara/17 13:42
KonuMail ile kredi kartı bilgileri isteyen firma : Sunexpress 1134 18/Kas/17 10:52
Konuİşyerime Vergi Dairesinden Denetlemeye Geldiler Ne Yapmalıyım? 2427 16/Kas/17 08:26
KonuYatırım Hk. 2518 31/Eki/17 21:21

Son yazdığı dökümanlar

Başlık İsim Tarih

Son eklediği haberler

Başlık İsim Tarih

Üyelerin, baron_27 Hakkındaki Yorumları

MemberNote RitmFarbRacourci 17/Kasım/2017 Tarihinde:
bu ilginçti vergi ile alakalı.

http://www.tahribat.com/forum/isyerime-vergi-dairesinden-denetlemeye-geldiler-ne-232814/2
MemberNote HeadBanger 13/Ekim/2011 Tarihinde:
ara ara kayboluyor :|
MemberNote Pikacu 27/Eylül/2009 Tarihinde:
10. altın safran belgesel film festivaline g.antep büyüksehir halk oyunları grubu geldi... gösterilerini kaydettim.. antepi anımsatacak bişey gördüğümde bi tuhaf oluyorum...
MemberNote Pikacu 21/Ağustos/2009 Tarihinde:
anteplilerle pek aram iyi değildir ama bununla aramın iyi olması dileğiyle...
MemberNote Pikacu 21/Ağustos/2009 Tarihinde:
anteplilerle pek aram iyi değildir ama bununla aramın iyi olması dileğiyle...
MemberNote sLeymN 20/Ağustos/2009 Tarihinde:
imzan olim bea :W
MemberNote poison_ivy 12/Ağustos/2009 Tarihinde:
cok dogru söyledin hacı katılıuorum :D akşama maç var ehuehuehu
MemberNote DJ_Alper 05/Ağustos/2009 Tarihinde:
Baron kafadır çoğu görüşlerimiz uyum içindedir olgun ve zekanın aynı dengede olması güzel bişi bizden pek yok tahribatta :) ya kendileri çocuk yada çocuk beyinliler aynı zamanda meslektaşda sayılırız baron iyidir iyi :)=
MemberNote sLeymN 03/Ağustos/2009 Tarihinde:
/// Eski Tahribatı Geri İstiyoruz!!!
MemberNote Paradox21 27/Temmuz/2009 Tarihinde:
İmzası dikkatimi çeken mürid sanırım bnm gibi sagocu:)
MemberNote vesselam 20/Temmuz/2009 Tarihinde:
seven zükülür, züken sevilir, parası olan sevilir, parasız olan küçük görülür
acaba imzası hayat felsefesinimi yansıtıyo merak ettim vesselam
MemberNote Kutikula 24/Mayıs/2009 Tarihinde:
ahahahaha zenci öneririm size demesiyle ben odada altıma sıçtım :D:D:D süper yorum (Y)
MemberNote u235 24/Mayıs/2009 Tarihinde:
Bencede zenci öner kardeşim :D
Türklerin tipine beğenmeyen zencilerin başka şeyleriyle idare etsin.Gerçi onlarda da tip yok ahaha :D
MemberNote HolyReform 24/Mayıs/2009 Tarihinde:
"-----------------------------
Ben Türk ırkını tipsiz buluyorum valla :$ =))
-----------------------------
zenci öneririm ozaman size."
yorumuyla yerlere yatırmış muridimizdir :)
MemberNote HolygaN 15/Şubat/2009 Tarihinde:
doğum günü çocuuu. Kutlu ola
MemberNote DJ_Alper 23/Ağustos/2008 Tarihinde:
severim keretayı :) lifo fifo öğretecek bakalım inşallah
MemberNote bigwave 22/Ağustos/2008 Tarihinde:
bir banner düzenleme konusunda yardıma ihtiyacı varmış ve yardım eden birisi olmamış 3 saat sonra ben bigwave onu yani baron_27 " yi , seda sayanın "yetiş bacım" programında kendisinin feryadını görünce dayanamadım ve küçük bi grafik işi varmış onu hallettim.... şu sıralar çok mu yardımseverim :S :P ;) :) :|
MemberNote hotboy 28/Temmuz/2008 Tarihinde:
birlikte adsense ile paranın .mına koyacağımız mürid,..
MemberNote AKSU92 22/Temmuz/2008 Tarihinde:
madalyalarını kaybetmeyi göze alarak avatarını degistiren insaniyet gecmis olsun.
MemberNote Swool 21/Temmuz/2008 Tarihinde:
Profil fotoğrafında verdiği poz askerlik hatırası, 3 yılda teskere alabildi :)
MemberNote SpY-EaFw 20/Temmuz/2008 Tarihinde:
aç dersen açarım büyük hissediyorum imzasıyla yarılmamı sağlayan şahsiyet.
MemberNote Juba 09/Temmuz/2008 Tarihinde:
çok marjinal bi insan ...ayrıca enis ipnesininde yorumunu şimdi gördüm pezo benim repliği çalmış gayroncum o yorumu benim yaptığımı varsay . istanbula bekliyoruz kendisini gelsin bi buluşmaya .

ayrıca msn inin istiyorum :D
MemberNote Fuzulli 07/Temmuz/2008 Tarihinde:
Sen seç birini öldürek sonra özlemleriz imam pamuğu tıkıyomu diye (Pamuk olmayabilirde ayy cok feci)
MemberNote HeadBanger 07/Temmuz/2008 Tarihinde:
usta sen gel kpss ve öss zorunluluğu yok ikametgah ve resimde istemez herhangi bir para almamak şartı ile seni hayrıma gs li yapacam :D yeter ki sen iste :D
MemberNote HaYVaN 07/Temmuz/2008 Tarihinde:
Dayı abaza benden :|
MemberNote SyspioniC 04/Temmuz/2008 Tarihinde:
muhahaha baksana kol gibi 12 satır yorum yaptılar :D
MemberNote SyspioniC 03/Temmuz/2008 Tarihinde:
muahahah imzan süper hocam :B
MemberNote FOXXLY 27/Haziran/2008 Tarihinde:
gayron_31 ibnelerin kralı o yeah ٩(●̮̮̃•̃)۶ o bir fabrika hatası o yeah ٩(●̮̮̃•̃)۶
MemberNote Nespace 27/Haziran/2008 Tarihinde:
Paraşütlü muhasabeci :|
MemberNote puskullu 25/Haziran/2008 Tarihinde:
okutun baron acıların çocuğu.hayatında hiç defteri olmadı onun .tek emeli okumakdı.türkiye dört bir yandan el uzatsın(puhaha) kankicik nöriyonnnnn!!msn kedisi
MemberNote FOXXLY 23/Haziran/2008 Tarihinde:
kardelen gayron_31 :|
MemberNote kuvvet 01/Haziran/2008 Tarihinde:
insan bi profeiline resim şey ettirdi:/
MemberNote Juba 21/Mayıs/2008 Tarihinde:
ne 41 akyum yalan o rastgele seçtim . ayrıca konuyu sildirdiğin için kınıyorum seni tarikatça eğleniyoduk :D
MemberNote sLeymN 19/Mayıs/2008 Tarihinde:
ya nedır bu kek mevzusu banada anlatın pm pls...

nse kek ınsan yahudı ımamı :D

yorumlardan yahudılıkle ılglı bsı anadım
MemberNote ayteach 17/Mayıs/2008 Tarihinde:
imzasından anladıgım kadarıyla dönmüş bi arkadaş ::PP
MemberNote blood_rhyme 07/Mayıs/2008 Tarihinde:
facebokun kralıymışda haberimiz yokmuş
MemberNote habib_mx_tr 13/Nisan/2008 Tarihinde:
Projelerine ortam bulamayan, ancak gelecekte bulacağına inandığım abü :)
MemberNote Akr3pTbT 18/Mart/2008 Tarihinde:
canim sıkıldı bende yorum yapim dedim :D

önemli insan mühüümm insan güzel insan ...
MemberNote kapil 08/Mart/2008 Tarihinde:
tüh be geçen az daha buluşcaktık :| neyse canımız saolsun bi ara yine gelcem antep yollarına bu sefer kurtulamazsın öle kolay hadi öptüm x)
MemberNote kapil 19/Şubat/2008 Tarihinde:
böhühüüü google banladı baronumu yapılırmı bu bize :C en iyi müşteriside bendim 2 tıka bi porşee :)
MemberNote TheColtfire 19/Kasım/2007 Tarihinde:
azuahahahahaha la exca la cıdden nasıl kekelemıssın yahudu felan gulmekten oldum:D:D:D
MemberNote oktaysecurity 10/Kasım/2007 Tarihinde:
baron_27, 10/11/2007 1:45:04 PM Tarihinde |
o birrr; haber editörü.
o birrr; otelci.
o birrr; obirrr, obirr:D sohbeti hoş insan, reelde tanımak isterdüm :CD
-----------------------------------------------------
o birrr ibnee
o birrr keklenen insan
o birr insan:))
dediği gibi harbi insan reelde tanımak isterdim. tosuncuk :))
MemberNote retrem 07/Kasım/2007 Tarihinde:
feci kekledik :)
iyi bir dost,dasaqlı bi arkada$,godo$,züürttük,yolda$ vs vs aq bi insan

kendisi msnde :

baron_27 :
ben yapmadııım :D
MemberNote rEfLeX 26/Ekim/2007 Tarihinde:
kendisini tanıdıkca kanınız ona kaynıycak kendisi mal müşavir olma yolunda ilerliyo yolun açık olsun kardeşim...
MemberNote Blue_moon 26/Ekim/2007 Tarihinde:
tam benim kafadan bir arkadaş o da benim gibi muhasebeci ama muhasebeyi sevmiyor :) kendisini biraz daha tanımak isterdim açıkçası
MemberNote TorNaVida 08/Eylül/2007 Tarihinde:
kendisininde benim gibi bir an önce doru yolu bulup yahudi olmasını istiyorum.Kendisinde büyük gelecek görüyorum yahudi olursa iyidebi yahudi imamı olur :)
MemberNote Nautilus 03/Eylül/2007 Tarihinde:
çok pis espiri yapan insan beraber bi konun içine ettiğimiz şahsiyet reel den tanımak isterdim :D
MemberNote rEfLeX 25/Ağustos/2007 Tarihinde:
kendisini tanımak büyük bi zevk di daşaqxi tim olarak güzel bi işletme yapmışızdır kendisine tahirle kavga ederken bile kitlenen kişilige sahiptir.hee bide doğru düzgün yaz yorumu puhahahahah (: