folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilgisayarla İlgili Diğer Konular
linefolder 15Bin Lira İle Masaüstü Sistem Toplama [YARDIM]



15Bin Lira İle Masaüstü Sistem Toplama [YARDIM]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Opsiyonel_Bilgiler
    Opsiyonel_Bilgiler's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2015
    Erkek
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Sayısal Loto çıksun ben de böyle konu açacam.. 30 bin TL kasa yardım diycem.. :D


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    samaccc
    samaccc's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Bence profesyonel destek almalısın . Sağlam para. donanımcılar konuyu görünce fikir verecektir. 


    Dost Bildiklerimin Sessizliğini Unutmayacağım
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PEAK
    PEAK's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2009
    Erkek

    nerdeyse 1 ay once 700 tl ye ram işlemci anakart power yanında hediye olaraktan mause klavye v.s aldım hatta hala 30 tl borcum kaldı :) adama inşAllah yarın akşama ödeyecegim
    sistemden yana sıkıntım yok NaZi_  hocama teşekkürlerimi sunarım gayet memnunum yanlış anlaşılmasın da 
    o memnuniyet içinde bile o para içime oturdu olm peak sen kendini aştın vs saydırıyordum bu konuyuda görünce bir değişik oldum :)

    hocam ramam işin ucunda hayalini gerçekleştirmek var amma velakin müridler o kadar tavsiye vermiş alıp memnun olmadıgın tarafını yükseltebilirsin çokta şaapmamak gerek meslektaşlarınla bi konuş istersen gerek var mı yok mu duruma göre şaaparsın zaten 


    •••
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csfrt
    csfrt's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2013
    Erkek

    Hocam bence 2 veya 3 monitör almalısın her alanda çok işine yarayacaktır.


    ruh eşi çok sıradan, bana suç ortağı lazım.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    hocam konuda ciddiysen ben bir çizelge yapmaya başlayabilirim :) istanbuldaysan kasanın montajını da yapmak istiyorum :)

    bunun yanında masası sandalyesi vs de ayarlanacak mı ? onlara da bakabiliriz yani gidip papatya marka plastik sandalyede oturma da :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    cay ocagı devral basına bırını koy maaslı calıstır. 

    zaten 6 ayda devraldıgın parayı cıkartır 2.altı ayda kendıne pc toplarsın :) 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    az biraz esneyip bunu al hocam :)

    https://www.apple.com/tr/shop/buy-mac/imac-pro


    He is finding himself.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GodKlaus
    GodKlaus's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2014
    Erkek
    yunusdogan bunu yazdı

    hocam konuda ciddiysen ben bir çizelge yapmaya başlayabilirim :) istanbuldaysan kasanın montajını da yapmak istiyorum :)

    bunun yanında masası sandalyesi vs de ayarlanacak mı ? onlara da bakabiliriz yani gidip papatya marka plastik sandalyede oturma da :D

    evet evet ciddiyim. Montaj kısmına gelince o konuda arkadaşıma sözüm var. Kusura bamka (:

    Masa sandalye falan lazım değil. Sadece listede yazdıklarım gerekli. Onun dışında zaten 1 tane monster 1 tane asus laptop var. Masaüstüm olsun istiyorum :D

    Genel sorulara cevap vereyim buradan sonra

    Yazılım mühendisliği öğrencisiyim ve Allaha şükürler olsun sabit bir gelir kaynağım var. Yiyip içmem yok o yüzden her ay 500 1000 arası kenarda birikiyor.

    Yazılım yazıpta gidip kendime Ironman tasarımı yapmıyorum. Kendi işlerimde ihtiyacımın olduğu araçları yazıyorum çiziyorum , eğleniyorum kendimi geliştirmeye çalışıyorum.

    Yatırım olarak bir girişimim yok ama yüzlerce dönüm tarla ekip biçiyorum babamla beraber o yüzden hali hazırda işim var bu yüzden de bütçem biraz fazla.

    Hiçbir şekilde "Ben zenginim siz fakirsiniz. 2000 lira sizin için büyük parayken benim için hiçbirşey" modunda değilim yanlış anlaşıldım sanırım. Bende yokluk çektim kahvaltıyı edemediğimiz aylar oldu.

    Bir abim "canım sıkıldı moralim bozuldu " falan yazmış ona da cevabım yok. Haklıdır benim de geçim sıkıntım olsa ve şımarık bir velet "15kya bilgisayar alcam ehe ehe" yazsa bende söverdim açıkçası.

    Tekrarda kötü bir amacımın olmadığını belirtmek istiyorum ve iyi kötü yorumlarınız için teşekkürler.

    Eğer yardımcı olmak isteyen varsa çok sevinirim.

    -Teşekkürler.


    Discord -> https://discord.gg/9XJ72Qk | İstanbul Avr. Yazılım Mühendisi ve sonunda işim var (:
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek

    7.000 TL ye Moosnter toplayacam yaza kadar, 15.000 Tl ne yahu.. ? Al bir Moonster Laptop gücü de görüntü kalitesini de hepsini yaşa..


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
Toplam Hit: 4407 Toplam Mesaj: 51
sistem bilgisayar toplama