folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder 160 Gb Harddisk 127 Gb Gösteriyor [Yardım]



160 Gb Harddisk 127 Gb Gösteriyor [Yardım]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek

     

    daha dün 160 gb harddisk taktırdım bilgisayara . baktım 127 gb gösteriyor . belki geçer dedim format attım düzelmedi . bi bilen vardır belki aranızda bi danışıyım yoksa arıyacağım ekseni böyle böyle oldu die .

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yTSe_JaM
    yTSe_JaM's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    bilgisayarıma sağ tuşla tıkla yönet de oradan bir bak bakalım eğer geri kalanını gösteriyorsa oradan biçimlersin hemen
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek

    yok valla ya baktım gene aynı gösteriyor.

     

    başka bilgisi olan ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SWAT
    SWAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2005
    Erkek
    benimkide guya 250 ama 230 sini goruyo az miktarda kayıp olması normal belkide bicimlendirmemissindir bi bak bakalım...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    bilgisayara fdisk yaptınmı ? yani parçalara böldün mü  hoca. fdisk yaptıysan diğer sanal sürücüleri biçimlendir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek

    hayır bölmedim tek F: halinde daha

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    o zaman tam biçimlenmemiştir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    takma  hoca kafaya herkeste aynıdır o bende mesela 400 gb harddiskte 20-25 gb eksik var. normal yani. hem tek sürücü olarak kullanma tavsiye edilmez önemli dosyaların varsa hepsi silinir. bunun için parçalara böl 2-3 parçaya  böl yani.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek

     

    .mına koydum eksen kaç :D . off şimdi arıycam bakalım ne dicekler

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SWAT
    SWAT's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Temmuz/2005
    Erkek

    hoca sıkma canını yaa..donanımcı arkadaslar daha bilimsel bi acıklama yaparlar ama 20-30 gb kayıp normal yani..

Toplam Hit: 5176 Toplam Mesaj: 42