folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder 2000 Mhz Yi 2800 Çalıştırmak...



2000 Mhz Yi 2800 Çalıştırmak...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeCRoMaNCeR
    NeCRoMaNCeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2002
    Erkek
    arkadaşlar athlonlarda çok manyak overclock kapasitesinin olduğunu hepimiz biliyoruz.ancak athlonun Thoroughbred çekirdekli işlemcilerini bartona çevirmeyi biliyor musunuz bilmiyorum valla.isterseniz verdiğim linke bi girin.manyak bi şey...
    http://www.darkhardware.com/st.php?u=articles/thorton_to_barton

    Her zaman dürüst ol ki ihtiyacın olunduğunda yalana başvurabilesin!!! (NeCRoMaNCeR)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xmesutx
    xmesutx's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2003
    Erkek
    Bizde mi AMD ye transfer olsak?

    XmesutX
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mf_akbulut
    mf_akbulut's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ekim/2002
    Erkek
    bencede pek fena olmaz ...

    amd 2500 oem 99 + kdv (box'lisi ise 103 + kdv)

    ama p4'lere baktigimizda cidden cep yakiyo fiyatlar ...

    p4 2.4 190 ve hatta 200'u felan buluyo kdv dahil ...

    google'da "amd 2500 versus p4 2.4" yazip cikan sonuclari okuyun ...

    amd'yi ne kadar insan tavsiye ediyo bi de siz gorun ...

    bosuna para veripte p4 almaya gerek war mi siz kendiniz karar verin artik :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    V1PER
    V1PER's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Başarı Madalyası
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2003
    Erkek
    varsa yoksa amd bu saatten sonra intele para vermeyin o parayla 2 kat hızlı calisan amd aliniyo.. ben 2000 amd yi sattim 1.7 TB aldim .. sirf oc için :-D fanimda piyasadaki en gürültülü fan bilerek sectim :-D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    SİTENİN YARISINI AMDCİ YAPTIM YA!!! ÖLSEMDE GAM YEMEM ARTIK!


    MUHAHAHAHAAAA.. YAŞASIN AMD..

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    niashzed
    niashzed's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2003
    Erkek
    aynı bunun gibi 128mb lik rmı 256mb gibi çalıştıran bir program varmış siz biliyormusunuz..nerden bulabilirim..

    Allah"tan hayatlarını fasaryadan bir takım projelerin peşinde heba etmiş sözde hackerların gaz döküp sakallarını yakıp kıskançlık krizlerine girdikleri bir sitede değilim..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    :)))

    hayır öyle bir program yok!!!!

    zaten burada düşük işlemci yüksek kullanılmıyorkii...

    zaten o işlemciden downgfrade olan bir işlemciyi siz aynı duruma getiriyorsunuz burada...

    ama ramde aynı şey geçerli değilfdir...

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------
    SİTENİN YARISINI AMDCİ YAPTIM YA!!! ÖLSEMDE GAM YEMEM ARTIK!


    MUHAHAHAHAAAA.. YAŞASIN AMD..
    -----------------------------

    yaşasın tahribat amd kardeşliği.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    niashzed
    niashzed's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2003
    Erkek
    rene bende internettv diye bir tv programında duymuştum ama adresi alamadımm..

    Allah"tan hayatlarını fasaryadan bir takım projelerin peşinde heba etmiş sözde hackerların gaz döküp sakallarını yakıp kıskançlık krizlerine girdikleri bir sitede değilim..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek
    niashzed bunu yazdı:
    -----------------------------
    rene bende internettv diye bir tv programında duymuştum ama adresi alamadımm..
    -----------------------------

    ya şlimdi sen oradaki 2000 i 2800 olarak kullanabilmenin sebebi o işlemcinin zaten 2800 olarak üretilmesi...

    fatak ramerde 512 üretip onu azaltma gibi bir sistem olmadığı için bu imkanız :))


    belkide sen ram temizleyicilersen bahsediyorsundur.. mesela free ram xp gibi...

    bu tip programlar ramin içeriğini temizleyerek sistemin hızlanaksın sağlar..

    Sanıyorum kendi atasözümü yaptım, kaynak belirterek kullanabilirsiniz. 10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Not : Söyleyeni belli olduğu için(Ben) atasözü değil, özlüsöz oluyormuş, dolayısı ile kendi özlüsözümü yapmış oldum :)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NeCRoMaNCeR
    NeCRoMaNCeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2002
    Erkek
    renenin dediği gibi 256 mb lık ram ı 512 yapman imkansız bi yöntem var belki onla karıştırmışsındır.eskiden iki rami birleştirebiliyordun.mesela elinde iki ram var birinin chiplerini söküyorsun diğerinin arka tarfına takıyorsun.böylece ramin ikiye katlanıyor.yoksa senin dediğin gibi bir şey olamaz.

    Her zaman dürüst ol ki ihtiyacın olunduğunda yalana başvurabilesin!!! (NeCRoMaNCeR)
Toplam Hit: 1838 Toplam Mesaj: 16