3D Kısa Animasyon (Cinema 4D R13)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    Dj_DooM3 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Esconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Geçişler ve diğer görsel dizayn güzel fakat render konusuna gelirsek, görseller biraz basit kaçmış.Mesela o roket ve çevresel görseller çizgi karakter tarzında çok basit gözüküyor, sağlam bir şekilde gerçekçiliğe yakın çalışabilirsen üstünde daha hoş olucak.Birde elbette biliyorum çok fazla vakit alıyor ve çoğu zaman istediğimiz sonuçları alamıyoruz fakat üstünde azcık daha çalışmalısın, gerçekçilik konusunda.

    ekleme; ortam ışığını biraz daha karartmalısın, birde roket yerden çıkarken çok basit görünüyor, yakın çekimle bu basitliği düzeltebilirsin.Birde hangi programda render aldın merak ettim  vray de aldıysan, maxwelli bir araştır derim.Çünkü başlı başına maxwell ile bütün noktalara daha ayrıntılı dokunabilirsin.

    Çevresel Dizayn güzel fakat gerçeklikte sınıfta kalmış.


    -----------------------------

    haklisin hocam. bu bilgisayarla ancak buakdar cikiyor. neredeyse tum render ayarlari en dusuklte ayarli. yoksa ayalrca render beklemem gerekicek. render motoru C4D AR3. maxwell kadar iyi bu da. fakat dedigim gibi eger maxwel de kulansaydim pek birsey farketmiycekti. ayarlar yine dusukte olcakti. yakin plan iyi fikir hocam. tesekkurelr.


    -----------------------------

    ne efendim biri maxwell mi dedi :P

    hacı maxwellde zaten ayar kısma gibi bir durum söz konusu değil :D

    ışıkları metaryelleri ver bas rendera :D

    başka bir olayı yok 

    öyle bir sürü karman çorman yok gi ayarı yok irradiance yara vsvsvs dersken bir sürü ıvır zıvır ayar var :D vrayde :D

    ama maxwell de o yok o güzel oluyor işte :D


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

    Dj_DooM3 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Esconda bunu yazdı:
    -----------------------------

    Geçişler ve diğer görsel dizayn güzel fakat render konusuna gelirsek, görseller biraz basit kaçmış.Mesela o roket ve çevresel görseller çizgi karakter tarzında çok basit gözüküyor, sağlam bir şekilde gerçekçiliğe yakın çalışabilirsen üstünde daha hoş olucak.Birde elbette biliyorum çok fazla vakit alıyor ve çoğu zaman istediğimiz sonuçları alamıyoruz fakat üstünde azcık daha çalışmalısın, gerçekçilik konusunda.

    ekleme; ortam ışığını biraz daha karartmalısın, birde roket yerden çıkarken çok basit görünüyor, yakın çekimle bu basitliği düzeltebilirsin.Birde hangi programda render aldın merak ettim  vray de aldıysan, maxwelli bir araştır derim.Çünkü başlı başına maxwell ile bütün noktalara daha ayrıntılı dokunabilirsin.

    Çevresel Dizayn güzel fakat gerçeklikte sınıfta kalmış.


    -----------------------------

    haklisin hocam. bu bilgisayarla ancak buakdar cikiyor. neredeyse tum render ayarlari en dusuklte ayarli. yoksa ayalrca render beklemem gerekicek. render motoru C4D AR3. maxwell kadar iyi bu da. fakat dedigim gibi eger maxwel de kulansaydim pek birsey farketmiycekti. ayarlar yine dusukte olcakti. yakin plan iyi fikir hocam. tesekkurelr.


    -----------------------------

    ne efendim biri maxwell mi dedi :P

    hacı maxwellde zaten ayar kısma gibi bir durum söz konusu değil :D

    ışıkları metaryelleri ver bas rendera :D

    başka bir olayı yok 

    öyle bir sürü karman çorman yok gi ayarı yok irradiance yara vsvsvs dersken bir sürü ıvır zıvır ayar var :D vrayde :D

    ama maxwell de o yok o güzel oluyor işte :D


    -----------------------------

    ahan da maxwell damladi :) nerelerdesin kanka ? haci maxwell de uzun suruyor :D benim pc artik kaldiramiyor :D kendi kendine kapanmaya basladi ki bu hic iyiye alamet degil. islemcinin termal macununu ve fani degistirmeme ragmen bunu yapiyor. :D ayrica artik 4 cekirdekli degil :D 3 cekirdek yziyor bitanesinde 0,3 ghz yaziyor :D digerlerinde 2.4 yaziyor :D cekirdegi catlattik galiba :D


    Shaban Interactive Pro.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    swordfish
    swordfish's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek

    O değilde senin salaktik mi galaktikmi ne bi federasyon vardı bide başında astar vardı ışık mışık getireceklerdi ne oldu aziz başkanla şikeden odamı içeri girdi yoksa


    Eskişehirin göbeğinde tecavüze uğrayan Rapci gençler : http://www.youtube.com/watch?v=248MKazGlpo&feature=plcp
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    O değilde senin salaktik mi galaktikmi ne bi federasyon vardı bide başında astar vardı ışık mışık getireceklerdi ne oldu aziz başkanla şikeden odamı içeri girdi yoksa


    -----------------------------

    o konuda yil sonuna kadar sabretmen gerekecek hocam. sonra zaten duymayan kalmayacak.


    Shaban Interactive Pro.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek

    swordfish bunu yazdı:
    -----------------------------

    O değilde senin salaktik mi galaktikmi ne bi federasyon vardı bide başında astar vardı ışık mışık getireceklerdi ne oldu aziz başkanla şikeden odamı içeri girdi yoksa


    -----------------------------

    Adam bir çalışmasını paylaşmış şimdi bunu söylemen gereksiz olmuş.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esquire
    Esquire's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek

    iskelet animasyonu devamlılığı bozmuş gibi geldi. fikir vermesi için söylüyorum modelin gözleri açılasa daha devamlılık olurdu.

    genelde başarılı ve güzel kotarılmış bir çalışma olmuş.


    boş
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Anakroniq
    Anakroniq's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2008
    Erkek

    Esquire bunu yazdı:
    -----------------------------

    iskelet animasyonu devamlılığı bozmuş gibi geldi. fikir vermesi için söylüyorum modelin gözleri açılasa daha devamlılık olurdu.

    genelde başarılı ve güzel kotarılmış bir çalışma olmuş.

    -----------------------------

    Ben de o sahneden sonra modelde hareketlenme bekledim ama beklediğim gibi olmadı hocam...


    Aşk hiçbir zaman söylenemeyen, söylenemediği için BÜYÜK olan, sevgilinin adını dile düşürmemek için sevginin adını anmayan ve sevginin adını anmadan kendi dünyasında onu çoğaltan bi' duygudur...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    Esquire bunu yazdı:
    -----------------------------

    iskelet animasyonu devamlılığı bozmuş gibi geldi. fikir vermesi için söylüyorum modelin gözleri açılasa daha devamlılık olurdu.

    genelde başarılı ve güzel kotarılmış bir çalışma olmuş.


    -----------------------------

    tesekkurler hocam, modelin gozlerini acmak icin video kaydi yapmam gerekiyordu. oradaki kafa model degil de resim. zamandan kazanmak icin modellemekle ugrasmadim. arkadasim uzakta oldugu icin video kaydi da yapamadim. 


    Shaban Interactive Pro.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Shaban Interactive
    Dj_DooM3
    Dj_DooM3's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ağustos/2005
    Erkek

    nevorapat bunu yazdı:
    -----------------------------

    hep merakkettigim bi olay hangi programda yaptın hocam _=? 


    -----------------------------

    Programin adi Cinema 4D R13 hocam.


    Shaban Interactive Pro.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    Dj_DooM3 bunu yazdı:
    -----------------------------

    nevorapat bunu yazdı:
    -----------------------------

    hep merakkettigim bi olay hangi programda yaptın hocam _=? 


    -----------------------------

    Programin adi Cinema 4D R13 hocam.


    -----------------------------

     

    la sende

    r13 serail varmı


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
Toplam Hit: 3011 Toplam Mesaj: 34