folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder 7 Sayısının İlginçlikleri



7 Sayısının İlginçlikleri

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlock
    warlock's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Şubat/2011
    Erkek

    sakavan bunu yazdı:
    -----------------------------

    warlock bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bu kadarda tesafüf pes yani var bişeyler aga...


    -----------------------------
    var tabi çünkü ayetmiydi hadis miydi tam aklıma gelmiyor ama 7 sonsuzluk tur diyor


    -----------------------------
    Doğrudur hocam... yani filmlere bile konu olluyoor dimi !


    Aynı şarkıyı 100 kere dinleme manyaklığı olan, sabah suyu yüzüne çarparken suyun bileklerden dirseklerine akmasına uyuz olan, buzdolabını açıp boş boş baktıktan sonra kapayan, kulağında mp3 ile gezerken klip tadında yürüyen, doğru insanı bekleyip yalnız kalan, ellerini bi türlü ısıtamayan, çift bölmeli çakmakta her iki tarafta gaz seviyesini dengeleme ihtiyacı duyan, girdiği kapalı bir mekanda ilk önce çıkış kapısının nerede olduğunu arayan bir insan oğluyum...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telekom
    telekom's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek

    Şizofrenik nağmeler..


    vatandaşa kafam girsin!..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    korkarabatak
    korkarabatak's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ocak/2010
    Erkek

    birde 79 u araştırın..


    tabi lan
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlock
    warlock's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Şubat/2011
    Erkek

    korkarabatak bunu yazdı:
    -----------------------------

    birde 79 u araştırın..


    -----------------------------
    Neymiş hocam söylede bilelim şimdi bizi uğraştırma ;)


    Aynı şarkıyı 100 kere dinleme manyaklığı olan, sabah suyu yüzüne çarparken suyun bileklerden dirseklerine akmasına uyuz olan, buzdolabını açıp boş boş baktıktan sonra kapayan, kulağında mp3 ile gezerken klip tadında yürüyen, doğru insanı bekleyip yalnız kalan, ellerini bi türlü ısıtamayan, çift bölmeli çakmakta her iki tarafta gaz seviyesini dengeleme ihtiyacı duyan, girdiği kapalı bir mekanda ilk önce çıkış kapısının nerede olduğunu arayan bir insan oğluyum...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    bide 69 var


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlock
    warlock's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Şubat/2011
    Erkek

    amele_2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    bide 69 var


    -----------------------------

    69 neymiş hocam ?


    Aynı şarkıyı 100 kere dinleme manyaklığı olan, sabah suyu yüzüne çarparken suyun bileklerden dirseklerine akmasına uyuz olan, buzdolabını açıp boş boş baktıktan sonra kapayan, kulağında mp3 ile gezerken klip tadında yürüyen, doğru insanı bekleyip yalnız kalan, ellerini bi türlü ısıtamayan, çift bölmeli çakmakta her iki tarafta gaz seviyesini dengeleme ihtiyacı duyan, girdiği kapalı bir mekanda ilk önce çıkış kapısının nerede olduğunu arayan bir insan oğluyum...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Tanrının sayısı 7 derler 7 gerçekten çok önemli bir rakamdır :D hatta en önemli rakamdır...


    DAĞDA ÜÇ BEŞ KOYUN SÜRÜSÜ, TUTTURMUŞ BİR KÜRDİSTAN TÜRKÜSÜ, ELİNE ALMIŞ BAYRAK DİYE BİR MASA ÖRTÜSÜ, SATSAN BEŞ PARA ETMEZ NE DİRİSİ NE DE ÖLÜSÜ, SOYU SOYSUZ OLAN SENSİN TOPRAK SENİN NEYİNE, İTE İTLİK YAPIP KAFA TUTMA BEYİNE, ANLASA DEDİĞİMİ SOKAKTAKİ KÖPEK AĞLAR HALİNE, DUY ULAN SOYSUZ NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.......
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    tahribattaki 7 ibne


    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    warlock
    warlock's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Şubat/2011
    Erkek

    BuZuL bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tanrının sayısı 7 derler 7 gerçekten çok önemli bir rakamdır :D hatta en önemli rakamdır...


    -----------------------------

    hocam sayısal oynarken hep 7 yazarım... ama çoğu zaman gelmiyoo o ayrı mesele :D


    Aynı şarkıyı 100 kere dinleme manyaklığı olan, sabah suyu yüzüne çarparken suyun bileklerden dirseklerine akmasına uyuz olan, buzdolabını açıp boş boş baktıktan sonra kapayan, kulağında mp3 ile gezerken klip tadında yürüyen, doğru insanı bekleyip yalnız kalan, ellerini bi türlü ısıtamayan, çift bölmeli çakmakta her iki tarafta gaz seviyesini dengeleme ihtiyacı duyan, girdiği kapalı bir mekanda ilk önce çıkış kapısının nerede olduğunu arayan bir insan oğluyum...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lupin
    Lupin's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Nisan/2006
    Erkek
    kedidir o kedi. bak kedi-yedi!

    Rus ile aldatmayanı etmeli takdir,tek biri ile uslanmayanın hakkı köçektir.
Toplam Hit: 11166 Toplam Mesaj: 120