800 TL'ye Kadar Cep Telefonu Tavsiyesi.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    Başlıkta olduğu gibi, 800 tl ye kadar cep telefonu arıyoruz hatuna..

    kullanmakta olduğunuz ya da tavsiye edebileceğiniz bir ürün varsa memnun olurum.

    şimdiden teşekkürler.

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabadayi09
    kabadayi09's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Aralık/2009
    Erkek

    zorlarsan 

     

    http://www.hepsiburada.com/liste/productDetails.aspx?productId=telcephtconev&categoryId=371946

     

    ve ya 

     

    http://www.hepsiburada.com/liste/samsung-galaxy-ace-2-i8160/productDetails.aspx?productId=telcepsami8160&categoryId=371946&gclid=COb20Ymx3bICFQ_MtAodaWsAaw

     

    bi türlü alışamadım şu samsunga ama  :))

     

    ve ya şu an kullandığım tel yeni aldım ayet güzel :

     

    http://www.teknosa.com/kategori/telekom/cep_bilgisayari_pda_/722/125070871/htc_desire_c_black_akilli_telefon

    kabadayi09 tarafından 30/Eyl/12 16:16 tarihinde düzenlenmiştir

    Biz türk filmlerindeki tecavüz sahnelerini izleyerek masturbasyon yapmış bir halkın çocuklarıyız, kimse bizden saf ve temiz duygular beklemesin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    inceliyorum hocu.

    teşekkürler :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    galaxy wonder a da bakabilirsin 1.4 ghz işlemci var hacı :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    tasarım kamera

    Sony Ericsson Xperia Arc S LT18i Cep Telefonu 795 TL 

    Daha yeni birşey dersen

    Xperia Sola 730 TL

    One V 810 TL

    Desire C 534 TL

    Ace 2 725 TL

    PanxeR tarafından 30/Eyl/12 16:23 tarihinde düzenlenmiştir

    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam Galaxy Ace serisinde fabrikasyon hatası var diye duydum. Arkadaşların verdiği linklerdeki HTC fena değil gibi.


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amd-x
    Amd-x's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    @darkfall, panxer

    teşekkürler beyler..

    hatun kullanacak ben değil la.

    oyle işlemciye falan takmayın..

    kamerası iyi olsun yeter ( kamera takıntısı var amk ) fotograf makinası yok diye.

    @ranger

    dikkate alacağım hocam :)

    Amd-x tarafından 30/Eyl/12 16:27 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    murid ace geçen hiç birşey alma nokia3310 al daha iyi


    Tengri Türkü korusun
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Atakan
    Atakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2012
    Erkek

    samsung s2 alın abi en kralı o hem popülerde cins cins kaplarıda var pembeli felan beğenir yani 


    Çılgın şeyh Müritleri coşturuyor...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    htc desire z.kız olsa onunla evlenirdim Sercan abi o derece hastasıyım.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    h2run
    h2run's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    takipteyım


    - Ben alışılmış şeyleri sevmem, bilirsin.Yaşamaksa ; dilediğim gibi yaşamalıyım, sevmekse; gönlümce sevmeliyim.Kendi elimle yazmalıyım alın yazımı,ölmekse istediğim anda ÖLMELİYİM.
Toplam Hit: 1659 Toplam Mesaj: 17