Acaba Dolandırıcılık Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sahinka
    sahinka's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mayıs/2012
    Erkek

    e2 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Aynen şöyle bir konuşma geçti;

    -Evde yetkili biri var mı?

    -Nasıl anlamadım?

    -Sen kaç yaşındasın?

    -Reşit değilim daha noldu?

    -Annenin telefonunu ver.. 

     

    ben bir karakola gidip soruşturayım içim rahat etmiyecek yoksa


    -----------------------------

    evde yetkili biri ne demek  sanki şirket arıyolar ama dolandırıcı olmaya bilir karakolun numarasını bul ara internette çok kolay bulurusn olanları anlat zaten ilgili bir şey varsa hemen söylerler 


    imza
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EcHoLL
    EcHoLL's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2008
    Erkek

    benide aradı polis cebimden hemde bende inanmadım siktir çektim adam harbiden karakoldan aramış polis memuruydu özür diledim adamdan biri işletiyor sandım

    bazen polis gerçekden arıyor bilginiz olsun hemen gıylamayın sonra gıylarlar:D


    insanları Silahsızlandırmak onları köleleştirmek için En iyi Yoldur.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek

    biri bana öyle emreder şekilde konuşacak varya ana avrat söverim ona.

    Sen li ben li konuşturmam bi kere!


    Naber la?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    böyle bir olay ben askerlik muayenesindeyken yanımdaki çocuğa oldu. Dolandırıcı çocuğu aradı iki üç cümleden sonra kredi kartı bilgilerini istedi ben çocuğa verme adam karttan paraları çekecek diye en az on dk dil döktüm ve sonunda çocuk adamın dolandırıcı olduğunu anladı. Fakat çocuk adamın dolandırıcı olduğunu anlamasına rağmen özür dilerim abi ben kredi kartımı evde bırakmışım şu an yanımda yok veremeyeceğim demesi halk olarak sosyal mühendislere karşı ne kadar savunmasız olduğumuzun bir göstergesi aslında.. Bu da onlardan biri olabilir. Şahsen polis ne diye seni arayıp annenin numarasını istesin. Kayıtlıysa arar ulaşamazsa eve ekip yollar vs.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkafkaf
    kafkafkaf's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2007
    Erkek

    yuh ulen sen nasıl inandın buna, çok önemliyse adresine siz ulaşırsınız tel veremem deyip kapatsaydın, diğer  türlü durumdada arama yapmazlar hele özel türksel no'dan hiç yapmazlar, direk adrese gelirler(hatırla:)

    git çarşıya ver numarayı buradanmı arandı diye.


    http://emorcraft.blogspot.com.tr/
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    şu an süren br davanız varsa size tebligat falan gelir polis niye arasın hem arasa bile kimi niye arayacağını bilir böyle sorular sormaz sana şunu diyebilirim ki %90 dolandırıcıdır, ayrıca telefonda seni arayan kişiye kesinlikle bilgi verme, kimi aramıştınız diye sor, bir isim söylesin o isim tutmazsa yanlış aradın de kapat telefonu, sakın ben mehmet sen kimi aradın gibi laflar da söyleme, anneni ver - babanı ver gibi sıfatlarla da kandırmasınlar seni, annenin adını söylesin biliyosa. sen bi de gitmişin tel no vermişin, adres de vereydin bari neyse bu sana ders olmuştur :)


    Ey kul, etme dünya nazı, kıl namazını, sonra kılarız diyenin dün kıldık namazını. - msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com - Ttnet internet problemleriniz halledilir: http://tinyurl.com/5u657py
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    husnuweb
    husnuweb's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Nisan/2007
    Erkek

    piyasada bu kadar haber çıkarken, polis bile özellikle inanmayın diye cep telefonlarına direk uyarı mesajı gönderirken, böyle şeylere hala nasıl inanabiliyorsunuz anlamıyorum.

     


    He is finding himself.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Zande
    Zande's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Valla, polis ulaşamadığı durumlarda cepten özel numara (TURKCELL/AVEA/VODAFONE) kullanarak arayabiliyor. Ancak öyle bir durum olduğunda, ben polis memuru bilmem kim, şu şu şu konu için şu karakola uğramanız gerekli diye ekliyor.

    Birkaç defa aradılar oradan biliyorum.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e2
    e2's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Haziran/2008
    Erkek

    Ne biliyim adamların arkasından telsiz sesi felanda geliyordu çok inandırıcı yapıyorlar. Karakola gittim bir daha aradıklar zaman sende kendini komiser olarak tanıt dediler :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Evet dolandırıcılık,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
Toplam Hit: 4054 Toplam Mesaj: 39