folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Aciklanamayan Key Listeleri Sayesinde Ziraat Önünde İs Yapilir Mi?



Aciklanamayan Key Listeleri Sayesinde Ziraat Önünde İs Yapilir Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    dün gece bi rüya gördüm, gitmisim ziraat bankasinin önüne bütün key listesinidi de laptopa indirmisim, kisi basi 1 ytl den bakiyom gelenlere.. ama nasil arbede nasil kalabalik insanlar nasil atliyor.. acaipte kazaniyorum.. :D lan sonra bi uyandim hatirladim rüyayi önce ne tassak adamim yaw dedim sonra düsündüm mantikli geldi lan :D simdi listeleri indirecemde sizce bole bise yapsam para gelir mi? dün ziraatten biliyorum millen birbirini parcaliyordu birsey alamadan da geri geliyordu.. =S bu arada boyle devletin diye küfretmek istiyorum..

    choosing my confessions...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Demodor
    Demodor's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    hoca alem adamsın ya demek rüyasınıda gördün :)))))

    VUR VUR İNLESİN FİLİSTİN DİNLESİN.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    beyler bugün çok dolu olucam onun için sabah yazdığım 1 dökümanla idare edeceksiniz...

    -anne laptop'u nereye kaldırdın?


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    hocam önce seni girişimci zekandan ötürü tebrik ediyorum.

     o listelerden isim aramak da kolay değil hızlı pc olması lazım. onu yaptın diyelim sen nerde yapacan bu işi gidip bi sandalyeyle oturursun etrafını sararlar hırsızı arsızı , zabıtası polisi yani belli bi dükkan yerin  olsa oraya çeksen milleti gelip baktırırlar. internet kafeler bu işi yapabilir aslında. veya bu iş için bir aylık boş dükkan bile kiralanabilir. bankanın çevresinde dediğin gibi günlük 200 kişinin adına baksan 200 ytl. eder.


    ///______________
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efrasyap
    efrasyap's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    allah sana işaret yolladı   key ödemelerini takip et.... 
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    la ben onu dünden beri yapıom babam saolsun iş arkadaşlarının  hepsine baktırdı.  5 kuruş ta almadım dedim baba herkesten 1 ytl al harçlımız çıksın :D

    her dosyada 25000  isim vardı hatırladıım kadarıyla  ve aramasıda 1-2 dakka sürüyordu pc ye göre değişir tabi.


    matematik24.com
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WarninG_ErroR
    WarninG_ErroR's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2007
    Erkek

    Kuzenin kafeye bakıyorum sabahtan beri 10 kişi sordu amk sitesi açılmıyor.

     


    helikopter kiralayıp norveçli üstsüzleri görsel taciz edesim var.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkness_izmir
    darkness_izmir's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek
    hoca super iş ama bi dukkan gerek yoksa zabıta hemen yakalar.3-5 ytl kazanalım derken laptoptan olmak var.onca sitenin kapatılması gerekirken tahribatı kapattıkları gibi onca vergi kacakcıları varken gelip seni yakalarlar :D

    bendekiler hayel değil plan,planlarımda gerçek değil sadece birer rüya ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    hoca giy tahribat.com yazılı tshirt'i çık bi masa sandalye laptopu al geç gölge biyere otur. zabıta polis sorarsa

    dersin ki ben tahribat.com görevlisiyim, türkiye çapında vatandaşlara bilişim yardımı yapıyoruz. devlet tarafından görevlendirildik haberiniz yokmu de :D seni temin ederim. o polis ve zabıtalar anlamaz vatandaşlar da sana güvenir :D dandikten de bi makbuz yazdır yazıcıdan. işte key bakım ücreti 1,5 ytl. :D ödenmiştir :D Tahribat.Com bilişim hizmetleri ltd:D işim olmasa valla yapardım.

    hatta banka ve polis görevliler sana yönlendirir adı çıkmayan sıraya durmasın derler. ;)

    polislere de öğlen birer dürüm alırsın. iş senindir ;) haberlere bile çıkarsın la devletin sitesi kitlendi, özel bi site (tbt) olaya el attı ve görevliler tayin etti :D vatandaşın sevgilisi tahribat :C


    ///______________
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JaCKaL
    JaCKaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek
    ya bunlara gerek yoksa ve belediyeden izinli standiniz varsa ziraat önünde?? bu arada bir kisinin TC kimlik nosuna göre degilde ismine göre alfabetik olarak bakabiliyorum pdf dökümanlardan dolayi buda en fazla 1-1bucuk dk aliyor...

    choosing my confessions...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dreammaker
    dreammaker's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek
    hocam fikir için sağol :| ben hemen gideyim banka önüne :|
Toplam Hit: 1893 Toplam Mesaj: 16